Sign in to follow this  
Followers 0
Maroš

Zajtra chcem kupit ....

25 posts in this topic

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ono ti to může jít někde do šlusu,takže ti to vycucává baterku a nebo je altík v řiti.Nech si to přeměřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Placanek

No ono ti to může jít někde do šlusu,takže ti to vycucává baterku a nebo je altík v řiti.Nech si to přeměřit.

Nemusí jít do šlusu, muže být jen špatná, mě to ted dělalo to samý, po 5 ti letech baterka prostě odešla;)

Maroš - Koukni sem -

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marosu ,prosím tě vol lepši nazvy vlaken , tohle je na kkt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

startovaci 680 , mam ji tři roky zatim kvalitka , je to banner:papa

viko nemam:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

No jo, jenže nižší kapacita a k tomu vysoký startovací proud = tenčí desky v baterii, a na našich silnicích se brzo vyklepou, takže možná lepší větší kapacitu a s ní i větší startovací proud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pe.Tr

rejp:D vejde se i silnější

74Ah , tu mam já :D:papa

Hihi, já taky, i víko tam mám:D Do toho diesele je to to nej co tam mužeš dát;)

jenze ne kazda baterka kazdeho vyrobce ma stejne rozmery, jsou baterky vyssi, nizsi atp.

A rozdil napr. 68Ah, 72Ah a 74Ah je naprosto neznatelny, jedine kriterium je pak cena a rozmery. Ono je to vlastne jedno, kdyz bude baterka velmi dobra a super kvalitni, tak 55Ah bude porad lepsi, nez 74Ah ****. Parametr kapacity baterie je hodne precenovany. Dulezitejsi je startovaci proud a chovani baterky v tuhe zime nez kapacita.

No jo, jenže nižší kapacita a k tomu vysoký startovací proud = tenčí desky v baterii, a na našich silnicích se brzo vyklepou, takže možná lepší větší kapacitu a s ní i větší startovací proud

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Tak takhle jsem to určitě nemyslel teda;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: rimmer

:xvul

nojo, nebylo by to krasne mit misto na takovou 180Ah baterku z nakladaku nebo traktoru :), co sice vazi asi tak 40 kilo :) ale zas mas jistotu, ze stim nastartujes fakt za kazdeho pocasi v kazde situaci :) Jen to nejak potunit a nacpat do auta.

Aj tak móžno ovšem je nutno vozit Aku v kufru popř. na přívěsným vozejku a přívody od Aku k motoru táhnout " kabelem stejným jako u sekundáru svářečky . :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je fakt. Ale myslim že by na případném srazu vzbudil s baterií od traktoru velikou pozornost :D Jinak taky koukam po 74Ah baterii od Bannera. Akorát nevim jakou a kdy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Maroš

Zajtra chcem kupit autobateriu do mojho peugeota 406 2,1td

si mam davat pozor a aku kapacitu mam kupit.Dakujem za kazdu radu lebo ked nabijemmoju baterku nastartujem bez problemou ale po dvoch dnoch je mrtva ledva potoci motor a kontrolka dobijania mi nesvieti tak alternator by mal byt ok

Vzhledem k dieselu mohu doporucit nejvyssi co se vleze, cili std. 72Ah (+-). Budou se te ptat jestli pravou nebo levou (sam nevim, rek sem peugeot a vedeli :)) ) Vyrobce a potazmo tim cenu - to uz je na chuti kazdeho soudruha. Muzes koupit za 1500 nebo za 3000 :) Osobne kupuju proste tu nejlevnejsi, pac kiksnoust po 2 letech zaruky muze s urcitou pravdepodobnosti jak znackova, tak nejlevnejsi.

Jestli si nejsi jisty stavem altiku, tak si zmer napeti na baterce pri nastartovanem auti a zkousej zapinat a vypinat vsecky elektricke spotrebice. I za volnobehu by se to nemelo hybat moc, resp. skoro vubec. Mel by si tam mit od 13.8 do 14.4 (+- nejake drobne, idealne tak kolem 14V).

Mám dotaz /abych nenatáhl paprče úplně blbej/:

už víš jakej je rozdíl mezi "levou a pravou" baterkou ??

Snad výstup + a - ???

[upravil dne 21.11.2007 myryn]

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslim že to bude jen v orientaci těch pólů maximálně to bude mít úchyty na druhý straně.. POdle mě, ale nemam zkušenost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

do 406 r.v.:95-00, 2,1TD patrí podla autodata 88Ah, ale 74 určite nič nepokazíš

[upravil dne 21/11/07 MrVain]

post-0-14109597214892_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.