vonder123 Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Mam nasledujuci problem, bol som v servise na vymene oleja a filtrov a daly mi tam asi 5L, ma tam byt len 4,75L. Ked som to zistil bol som sa spytat co s tym a povedali mi ze to nic nemoze motoru urobit no ja neviem, Poradte prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 pokud mas mnozstvi oleje mezi ryskami na merce tak je to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonder123 Odesláno 29. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 no ved prave ze nie je medzi ryskami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonder123 Odesláno 29. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 vypustit to cez vypustaciu srobu? Staci to len povolit alebo ju uplne vykrutit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lordmajkl Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Escaper mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte... jj máš pravdu... radši upusť... Proto si radši olej a všechno na autě robím sám, bo autorizivaný servis to je hrůza...Teda aspoň tady unás... [upravil dne 30/10/2007 Lordmajkl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonder123 Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Dik za pomoc pani, len ako mam upustit ten olej - cez vypustaci srob? treba ho uplne vykrutit, ci staci len povolit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 2 deci oleja predsa nemoze motoru uskodit, taky pol liter liter, to uz je ine. ale hento , myslim ze nemas dovod odpustat ten kusok. Aj tak trocha rychlejsie pojazdis, a daky deci mozno dva si aj motor potiahne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Escaper mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte... Můžeš nějak rozumně vysvětlit větší tlaky při vyšší hladině oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 31. říjen 2007 Sdílet Odesláno 31. říjen 2007 ak je tam viac oleja,opatrne povol šrob a odpusti olej,urob to pri studenom motore,lebo ak to spraviš pri horucom určite sa opališ a vytečie ti viac ako 2dL oleja:D ak maš vela oleja možeš poškodiť tesnenie motora prípadne katalizátor,alebo si zaserieš komplet cele turbo od oleja a nezabudni aj tu platí,že všetkeho vela škodí [upravil dne 31/10/07 MrVain] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Mám to samé auto i motor a mělo by se tam dát 4,8 litru oleje.Když přeleješ na těch 5l, tak to budeš mít trochu nad horní hranicí rysky.Jinak turbo nezničíš na 100%, protože 1,9D, jak už název napovídá, žádné turbo nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 1.9D je bez turba, to fakt. Olej nad rysku bych taky nechtěl. Konstruktér řekl zde je max, tak zde je max. Proč to zpochybňujem, kvůli pohodli. Venku je 0°C, pokud i povolíš šroub na vaně, pohlídáš, co teče, pokud upustíš moc do čisté nádoby, zase to zpět naliješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 To kobra:přesně tak.Je to otázka 5 minut a olej se dá kdykoli dle potřeby nalít zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 No dyť to povídám. 5 minutek a člověk má duši v peří! Mám z práce jednu blbou zkušenost. Měl jsem jet služebním žigulíkem na Slovensko , je to pár let. Garážmistr řval, že mi projde olej, lehl na lehátko, naznak, chytl se nárazníku a zaplul pod auto. Byl tam hluboko , ale já mu nevěnoval pozornost. Řval, že vypustil sotva 1 lt. Otevřel kapotu, nalil 4 lt do motoru , mávl, a já vyjel. 120 po dálnici do Bratislavy. Tam se mi zdálo, že cítím olej, otevřu haupnu, olej byl úplně všude. Chyběla zátka na víku ventilů. Ten blb vypustil olej z převodovky a nalil druhou dávku do motoru. Po povolení těch pár šroubků zespoda na rychlostce jsem viděl skvostně modrozelená kolečka. Tak jsem nalil 1,25 lt do almary normálně hodem z kabiny pod měchem a z motoru upustil ty 4 litry ven a dobře jsem se vrátil. Na tom Žigulovi nic neodešlo a nic se neměnilo. A to se s ním jezdilo, jako se služebním, takže na dálnici , co to dalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 No vidíš.Náš táta ho taky měl.Sice spotřeba,ale na tu se v Rusku nehledělo.Nicméně to mělo slušný odpich a topilo to kamna.Ale dost o Žigulíku.Tyto stránky jsou o jiné značce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Původně zaslal: MartinR No vidíš.Náš táta ho taky měl.Sice spotřeba,ale na tu se v Rusku nehledělo.Nicméně to mělo slušný odpich a topilo to kamna.Ale dost o Žigulíku.Tyto stránky jsou o jiné značce. jo ale nebýt toho, co se stane s dvounásobkem oleje, nevěřil bych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 v kazdom pripade radsej viac ako menej , aj ked naj je presny stred Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 rozdiel medzi spodnou a hornou riskou je asi 1L radšej menej, ale kvalitnejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Ze své zkušenosti mohu říci, že od výměny do výměny mi to vzalo 0,5l za 15000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.