Přejít na obsah
vonder123

mnozstvo oleja v 1.9D

Recommended Posts

Mam nasledujuci problem, bol som v servise na vymene oleja a filtrov a daly mi tam asi 5L, ma tam byt len 4,75L. Ked som to zistil bol som sa spytat co s tym a povedali mi ze to nic nemoze motoru urobit no ja neviem, Poradte prosim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Escaper

mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte...

jj máš pravdu...

radši upusť...

Proto si radši olej a všechno na autě robím sám, bo autorizivaný servis to je hrůza...Teda aspoň tady unás...

[upravil dne 30/10/2007 Lordmajkl]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

2 deci oleja predsa nemoze motoru uskodit, taky pol liter liter, to uz je ine. ale hento , myslim ze nemas dovod odpustat ten kusok. Aj tak trocha rychlejsie pojazdis, a daky deci mozno dva si aj motor potiahne

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Escaper

mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte...

Můžeš nějak rozumně vysvětlit větší tlaky při vyšší hladině oleje?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ak je tam viac oleja,opatrne povol šrob a odpusti olej,urob to pri studenom motore,lebo ak to spraviš pri horucom určite sa opališ a vytečie ti viac ako 2dL oleja:D ak maš vela oleja možeš poškodiť tesnenie motora prípadne katalizátor,alebo si zaserieš komplet cele turbo od oleja :myslim

a nezabudni aj tu platí,že všetkeho vela škodí

[upravil dne 31/10/07 MrVain]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám to samé auto i motor a mělo by se tam dát 4,8 litru oleje.Když přeleješ na těch 5l, tak to budeš mít trochu nad horní hranicí rysky.Jinak turbo nezničíš na 100%, protože 1,9D, jak už název napovídá, žádné turbo nemá.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1.9D je bez turba, to fakt. :D

Olej nad rysku bych taky nechtěl. Konstruktér řekl zde je max, tak zde je max. Proč to zpochybňujem, kvůli pohodli. Venku je 0°C, pokud i povolíš šroub na vaně, pohlídáš, co teče, pokud upustíš moc do čisté nádoby, zase to zpět naliješ.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No dyť to povídám. 5 minutek a člověk má duši v peří!

Mám z práce jednu blbou zkušenost. Měl jsem jet služebním žigulíkem na Slovensko , je to pár let.

Garážmistr řval, že mi projde olej, lehl na lehátko, naznak, chytl se nárazníku a zaplul pod auto.

Byl tam hluboko , ale já mu nevěnoval pozornost.

Řval, že vypustil sotva 1 lt.

Otevřel kapotu, nalil 4 lt do motoru , mávl, a já vyjel.

120 po dálnici do Bratislavy. Tam se mi zdálo, že cítím olej, otevřu haupnu, olej byl úplně všude. Chyběla zátka na víku ventilů.

Ten blb vypustil olej z převodovky a nalil druhou dávku do motoru. Po povolení těch pár šroubků zespoda na rychlostce jsem viděl skvostně modrozelená kolečka. Tak jsem nalil 1,25 lt do almary normálně hodem z kabiny pod měchem a z motoru upustil ty 4 litry ven a dobře jsem se vrátil. Na tom Žigulovi nic neodešlo a nic se neměnilo. A to se s ním jezdilo, jako se služebním, takže na dálnici , co to dalo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: MartinR

No vidíš.Náš táta ho taky měl.Sice spotřeba,ale na tu se v Rusku nehledělo.Nicméně to mělo slušný odpich a topilo to kamna.Ale dost o Žigulíku.Tyto stránky jsou o jiné značce.

jo ale nebýt toho, co se stane s dvounásobkem oleje, nevěřil bych

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×