stařec

Signalizace pásů

9 posts in this topic

Ahoj.

Zjistil jsem, že mám pod sedačkami čidla a dráty pro zapojení kontroly bezpečnostních pásů, Bohužel nejsem schopen zjistit jakým způsobem se to dá z:myslimprovoznit a co k tomu ještě je potřeba. Neumíe mi někdo poradit.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vidíš, a minule někdo psal, že jsou to dráty pro vyhřívání a jiný zase že elektrické nastavení sedaček.

Ale vážně, proč si myslíš, že jsou zrovna pro kontrolu bezpečnostních pásů? U některých aut existuje taková kontrolka, ale funguje jen na pás řidiče - v tom zámku, kam zapínáš pás, je kontakt.

[upravil dne 8.8.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsi si jistý, že to je skutečně od kotroly zapnutí pásů, a cheš tu funkci mít zprovozněnou, musíš k tomu mít odpovídající zámek pásu s kontaktem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem docela rád že tuto blbůstku ve svojem Pažoutku nemám,

tchán to má v Cliu a jen co nastartuje tak to po něm řve a je to docela vytrvalé:grr

Pokuď je člověk zviklý jezdit připoutaný, tak tuto funkci bych neřešil. Dale lepší je mít

denní svícení :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě to není žádná kontrola zapojení pásů. Pásy si můžu nechat ve své 306 odepnuté a nic neděje...

:o

Podle mě to je signalizace zapojení pyro pásů na obou předních sedačkách. Pokud nejsou zapojený, svítí na 100% kontrolka airbagu. Je to i logický - zádržný systém není OK... Nevím od kterýho roku byly 306 vybavený pyropásama, předpokládám ale, že nový model od 97 to má. Pokud vím, tak nárazem auta by měly pyropatrony v sedačkách "bouchnout" a přitáhnout člověka ještě více v sedačce. K zapnutí pásu v sedačce vede přes kladku ocelové lano, právě od toho "pyro utahovacího mechanismu". Myslím, že se bavíte o tomto :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě něco k novému modelu 306.

Pokud je sedačka vybavena pyropatronou, její součástí jsou vodiče v "husým krku" zakončené oranžovým konektorem. Je to na spodku sesdačky. Z podlahy z pod koberce by měl vylézat oranžový protikus, taky v "husím krku", který vede pod kobercem do palubní desky a jednotce airgabu. Pokud tam protikus nemáš a nevylézá ven, je buď schovaný pod kobercem a nebo tam nikdy nebyl a je tam příprava na pyropásy, který tam ve skutečnosti prostě nejsou. Nebo je ještě možnost, že do toho někdo již vrtal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych tedy neslučoval dvě věci. Jedna věc jsou pyropásy (vodiče jsou přivedeny ke konektroům pod sedačkou - oranžový tlustší vodič) a druhá věc je signalizace bezpečnostních pásů. Nevím jak vy, ale já v přístrojovce mám kontrolku, která to signalizuje. Bohužel však toto není zapojené. Je to z přístrojovky natažené až pod sedadlo řidiče, kde je bílý volný konektor se žlutozelenými vodiči. Když tyto vodiče propojím rozsvítí se kontrolka pásů na palubce.

Bohužel nemám nikde na pásu kontakty pro zapojení. Příprava je, ale mám tam jiný typ zámku pásů. Pyropatrony jsou funkční :-)

To že jeden říká, že je pod sedadlem konektor vyhřívání, druhý zase konektor pro elektrické nastavení. Vlastně všcichni mají pravdu! Je tam příprava na vše možné !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.