Sign in to follow this  
Followers 0
Marlin

prestavba. jak na to

42 posts in this topic

nevim jak to napsat.

Ale kolik by me stalo nechat prehodit z jedne kastle do druhe motor a podvozek? jedna se o BMw E30. nebo resp. co vsechno musim prehazet?

a Asi i prerazit vinka bo co. Jak to je s DI? potrebuju poradit jak na to a co na to. Asi zazadat o prestavbu apod.

Nevim.

Mam moznost koupit nabourenou 318iS, ale levneji me vyjde koupit novou kastli a prehazet to, tak potrebuji vedet co vse okolo.

[upravil dne 18/2/07 Marlin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martile, puvodne jsem ten \"Dotaz\" nechtel vubec cist, ale kdyz jsem si vsiml, ze je od Tebe, zkuseneho spisovatele, nedalo mi to. Jak muzes nazvat vlakno jenom \"dotaz\" ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peta

Martile, puvodne jsem ten \"Dotaz\" nechtel vubec cist, ale kdyz jsem si vsiml, ze je od Tebe, zkuseneho spisovatele, nedalo mi to. Jak muzes nazvat vlakno jenom \"dotaz\" ???

NJ Marlina zaslepila vidina toho Baworáka a tak se zapoměl:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jsem to editnul, tak jsem nevedel na co se ptam :D :D

ale koukam ze jsou tady teda vycerpavajci odpovedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak 106ka mi uz zase stoji doma nestratuje. dam ji dohromady(diferak, + tenhle problem) a pujde do sveta.

jinak kupuji tohle

e30.jpg

e301.jpg

e302.jpg

e303.jpg

e304.jpg

jen je problem v tom, ze to momentalne vypada takhle

bmw.jpg

bmw1.jpg

bmw2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to bych se vys... Sehnat jinou opravdu pěknou kastli je docela oříšek, opravovat tu stávající je za docela dost peněz, aby to bylo hezký, a stejně to nikdy nebude stopro. Přehazovat to je taky docela opruz... Ale jak chceš, občas se něco slušnýho vyskytne - ovšem sehnat kastli, která nebude zralá na nějaký to vyvaření a celolak (když už v tom přehazování budeš), to mi přijde skoro unreal. Proč by se jí někdo zbavoval.

Pokud jde o přestavby, tak myslím, že se současným přístupem BMW nepochodíš, pokud se tam nevrátil pan Stehlík. Krajča je s prominutím kok... To leda splašit k tomu ještě papíry na iso s vinem náhradní technologií, vyklepat vin na hrnec, škrtnout flexou starý a jezdit.

[upravil dne 19.2.07 Fx]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty fotky BMW vcelku jsou pouze ilustrační??? Protože jinak by šlo o normální přestavbu, s kterou by nem,ěl bejt problém

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, vcelku jsou ilustracni. nez to poslal do lampy. vul.

No, ja premyslim budto o oprave (rozpocet 15 000) ale musi se to rovnat, anzto je predek pred napravou hnury do leva cca o 5 - 10 cisel nebo vyloezne to jen prehazet. No, coz o to, kdyby byla kastle, tak se muze jen proste odriznout cumak a navarit novy...

jak to myslis s tema papirama? to zboreny papiry ma.

me jde jenom o to, kdybych to prehazovla, s tim ze papiry mam. A proste bych prehodil motor + podvozek + interier, jaky by potom byly problemy s prihlasenim. resp s prepisem.

No, ono by ta \"darovana kastle chtela urco vyvarit, ale je otazka za kolik by to bylo. + lak.

to auto kupuji za 20 000. S tim ze interier je nove precalounen, tak to by se v pripade dalo prodat za slusny peniz. Potom pripadne papiry a motor. Ze by se ta invstice vratila, ale to bych nerad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo? Tak to se na to, Marline, jak Tě mám docela rád, vy*er!!!

Fx má pravdu, pokud nemáš kámoše s kontaktama a nedovezeš něco zvenku, tak to dokupy nedáš

Share this post


Link to post
Share on other sites

106ka pujde pryc. Nemam uz na to nervy. Vic mit o stoji nez jezdi. Potrebuji s necim jezdit.a s prominutim, ojetyho piskota uz neee, max. neco za dvacku na zimu =) (205, 309)

Na 206ku nam dojde leasing v lete, tak ji potom asi od mamy odkoupim na normlani jezdeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FX, jinak na E30.cz to je taky, tak se muzes vyjadrit. A dozvedet se vicero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víš, iso je hrozně prima auto, ale tohle řekl bych za tu námahu nestojí. Když už prasárnu, tak bych asi vzal jinou kastli, převařil vin a přeházel to. Jenže jak říkám, tak jako tak bys do toho zahučel za dalších 50tis. Ale už i jen kvůli motoru a sedačkám se to vyplatí, pokud je motor a díly kolem něj OK. Klidně bych koupil tohle + k tomu ještě jedno iso a tohle si nechal na díly, ovšem bez papírů - co s nima, jenom problémy.

Ad přestavba: Pokud je mi známo, tak je musí schválit BMW. Dokud tam byl pan Stehlík, tak to šlo dobře, ale teď tam je pan Krajča a jednání s ním je na dlouhé lokte. Běžně se nechává zatlouct sekretářkou, ideální aby se neměl jak zapřít je přijít osobně, a to ještě v kvádru, jinak bys měl vidět ty ksichty. A jakejkoliv cár papíru tě stojí pět tisíc ani nemrkneš. Další nevýhodou tohoto pána je prostý fakt, že kdoví, jestli povolí přestavbu na jinou kastli než originál isovou. Zavolat můžeš zkusit a uvidíš, ale pokud ho nebudeš co dva dny urgovat, neodpoví asi vůbec.

Na E30 jsem to četl...

Macek teď na E30.cz píše, že p.Stehlík funguje, dělá externě pro BMW

tel. na něj: 603507666

S tímto pánem je výborná domluva, tak to zkus.

[upravil dne 19.2.07 Fx]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fx

Víš, iso je hrozně prima auto, ale tohle řekl bych za tu námahu nestojí. Když už prasárnu, tak bych asi vzal jinou kastli, převařil vin a přeházel to. Jenže jak říkám, tak jako tak bys do toho zahučel za dalších 50tis. Ale už i jen kvůli motoru a sedačkám se to vyplatí, pokud je motor a díly kolem něj OK. Klidně bych koupil tohle + k tomu ještě jedno iso a tohle si nechal na díly, ovšem bez papírů - co s nima.

[upravil dne 19.2.07 Fx]

no, asi prevarit Vin, to by nemuselo vadit na kontrole

No, myslis ze 50 000? ja si nemyslim ze by me to tolik stalo. Budot se vyloezne spravi tohle. Holt se to bude rovnat,a le dot oho rizika pujdu, nebo se to prehaze na jinou kastli a prevari se vin.

Kupovat dlasi Isko. No absolutne netusim jak se pohybuji ceny, a stejne on ot nemuze odhlasit... protoze potrebuje papir o ekologicke likvidaci, i kdyz si mysli, ze neni problme ho sehnat. Ono mozna by balo nejjednodussi sehnat si druhou kastli, riznout cumak a prostre to prehazet a znova navarit, i kdyz je to prasarna, ale bylo by to asi nejjednodussiu. Nez se srat s rovnanim a shanenim dilu apod. A mzona i nejlevnejsi.

ed je to 91 rok, servisovana, (nebourana)¨. Poladeny motor. Slape jak hodinky.

[upravil dne 18/2/07 Marlin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojo, jenže aby to jelo rovně, tak ten čumák stejně musíš vařit na něčem, co ti zajistí, že to bude rovný = něco jako stolice tě stejně nemine... Nemluvě o tom, že námaha s tím je pořád stejná + lak celýho čumáku a kde jsi s prachama...

Pěkný iso kolem padesáti se dá sehnat... Ale už jich je málo.

http://www.mobile.de/SIDvOmolpolLUIk.EArnKiUng-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1171840993A1Iindex_cgiD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1A1B20D4711%81K-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100A9D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0B96/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111246321850&

Třeba na tomhle je už z inzerátu vidět hlodající koroze...

http://www.mobile.de/SIDvOmolpolLUIk.EArnKiUng-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1171840993A1Iindex_cgiD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1A1B20D4711%81K-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ypo~BSRA6D1100A9D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0B96/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=6&id=11111111245607120&

Tohle už vypadá rozumně, na stav to chce ale zeptat se po telefonu. Vcelku běžně se dá uhádat nějaká sleva, ale nejlepší je mít vyhlídnuto víc aut... Stane se, že hned to první nemusí být super... A prakticky na každém se něco najde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, jenze pade momentalne nemam.

No jasny, stolice. Ale kdyz si vezmu ze 106ka je taky rovnana...

No, lak bych resil az jako posledni, vzmi si Vectora a jeho traktora jak dlouho s tim jezdil bez laku.

ja jenom potrebuji vedet, ktera varianta je momentalne nejlevnjesi. Sehnat dily a srovnat to. Sehnat kastly a prehazet veci a prevarit vin (bude to na evidencce a na TK vadit?) nebo sehnat kaslti a prehodit jen cumak. uriznout navarit. Vubec nevim jak se pohybuje cena dilu, ani nevim jak moc cenove se pohybuje vsechny varianty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentálně nejlevnější je koupit jiný auto. Ale mít teď E30, tak chci ty sedačky:mad:

[upravil dne 19.2.07 Fx]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja to kupuji havne kvuli tomu interieru :D a abych mel doma E30ku :D i kdyz je zborena :D stejne bych koupil nejaky bawo, budto E28 nebo E30. a kdyz ma moznost mit tohle, tak proctoho nevyuzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ono kromě motoru a sedaček na tom autě totiž nic nemá žádnou hodnotu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, ja taky kupuji motor sedacky a papiry =) ve zbourane kastly.

[upravil dne 18/2/07 Marlin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.