Brkoliny

Problem brzda

11 posts in this topic

vitej na foru, no v tomhle pripade bych asi nikterak nepatral na webu a misto toho auto odvezl do servisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nestálo ti delší dobu auto? Je možné, že ti mohli přireznout paktny. Podívej se na ně. A nebo ruční brzda. :myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky za přivítání jdu se na to mrknout a dam vedet (uz se mi to jednou stalo ale zas to povolilo autim jezdím furt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel, mě se to stalo, když mi moje auto stálo delší dobu a pak jsem to \"urval\" ale teď budu dávat nový brzdy.:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

co máš za brzdy koutouče nebo bubny. u koutoučů se stává že zaoxiduje prasátko nebo se nafoukne těsnící gumička oboje sem už zažil. Stačí rozebrat a zjistit prodávájí se opravný sady jsou tam všechny potřebný gumičky.

nebo se stává že se kousnou bovdeny od ručky. pak vyměnit a pohoda.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzadu sou bubny a levy kolo proste stoji snazil sem se ho rozhejbat cestou k babicce pres rucnií brzdu a tak a proste nic kdyz couvu tak se nafoukne zadek a ted se stoho kola kourilo a smrdelo to . Takze vlastne sem si jeste myslel ze by se mi vysipalo naky lozisko nebo neco ale to by nesmrdelo a nejspis by se vubec neotocilo ani silou motoru takze bud treba praskla naka pruzinka co vraci celisti nebo fakt lanovod kazdopadne za hodku potrebuju z pardubic do prelouce a nemam jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli mohu přispět na tohle téma, měl jsem stejný problém - na vině byl zarezlý lanovod. Kontrola je jednoduchá, stačí se \"ponořit\" do místa seřizování ruční brzdy a zkusit postupně zatáhnout za lanka vedoucí ke štítům brzd - lanko se musí ochotně vracet zpět. Já jsem to nějak přehlížel (lenivost) a odnesla to pakna - vyhřátá (výměna) a za dva měsíce začalo téct prasátko (výměna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak du na to este bych prosim potreboval poradit jak sundat ty bubny slysel sem ze by se nemusela vysrobovovavat ta obri matice ale je to takovej prazvlastni zdroj informaci a napadu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta obří matice se samozřejmě nevyšroubovává, ono i kdybys jí vyšrouboval, bylo by ti to naprosto a zcela k prdu. To se vyšroubovává jen u 205 a 309, kde je ložisko přímo v bubnu, kdežto 405 má náboj a buben oddělený (naštěstí).

Buď máš bloklý mechanismus, ať již od ručky nebo samostavem, a nebo odpadlou vrstvu z pakny, která se tam prostě příčí. Jinak než sundáním b ubnu to nezjistíš.

Buben je zajištěn jedním šroubem M6 s křížovou hlavou, pak je třeba na buben trochu poklepat. Ve většině případů je třeba také zašroubovat samostav - zde to bude potřeba určitě - to se provádí dírou po kolovém šroubu, posviť si dovnitř baterkou a otáčej bubnem, až to ozubené kolečko samostavu se západkou uvidíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem ten samej problém u starýho Seata. Napřed jsem koupil komplet lanovody a při montáži jsem přišel na to ,že to je zarezlej pákovej mechanizmus(ten co tlačí prasátko). Bejt tebou,tak to zpravím co nejdřív,protože když s tím takhle budeš jezdit,tak je tam dost věcí co se může případnou vyšší teplotou posr.. !! Mě tehdá rozpraskal na elektronech origoš lak a nevypadalo to hezky.:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.