Sign in to follow this  
Followers 0
Radek Hurvajz

Na co je ten konektor?

17 posts in this topic

Dneska jsem náhodou narazil na zelený konektor, s takovou destičkou pro tři konektory, volně viset pod sáním, je tam jen nacvaklej a dál to není nikam zapojený, nevíte na co to je?? Tam co je teď, tam sem to přidělal já, asi to patří tam, byl dole.

[upravil dne 11/11/06 Radek Hurvajz]

post-0-1410959500068_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nektery motory tady pod sáním mají 3 konektory, někde tady na foru jsem to viděl, ale nevim k čemu to tam je:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

to samé:D

nevyřešeno

Díky, to jsem nenašel při hledání, ale je divny že tan ten konektor, nebo i víc konektorů je takhle odloženej , myslel sem že je zapojenej a protikus je jen záslepka:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tie \"volné konektory\" to sú nevyužité. Elektrika(kabeláž) sa robí sériovo a dáva sa na viac typov áut. Všade niesu zapojené všetky, tak ich dávaju do slepých koncoviek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jkmtrnava

Tie \"volné konektory\" to sú nevyužité. Elektrika(kabeláž) sa robí sériovo a dáva sa na viac typov áut. Všade niesu zapojené všetky, tak ich dávaju do slepých koncoviek.

Jo díky to mě tak nějak napadlo, myslel jsem jestli někdo neví přesně na co to je;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám napr. tento zelený napojený do telesa termostatu ( sú tam až tri). Kolega má P406 1.8 16 V a aj ten má tie tri konektory \"vyviazané\"(na slepo pripojené).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes som rozobral saharu, nedá mi pokoj to chladenie, predsa je to benzín a tých 107 stupňov ked mi zapína vetrák chladenia je moc. Pozeral som ten lavý( v smere chodo auta) a po pripojení zvlášť plus 12 V a zvlášť kostry na vetrák - sa ani nepohol. Mám taký pocit že je vnútri tranzistorová regulácia, pričom može byť shorený tranzistor prípadne aj niečo iné. Ked som premeral odpor oboch vetrákov(sahara má 2), tak lavý mal odpor 540k ohmov a pravý 0,00. Ten pravý je klímový a funkčny. Lavy ktorý neide má asi ten tranzistor spálený alebo niečo ked má taký velký odpor a preto sa neroztočí. Verím tomu že o tychto tranzistoroch tu už niekto písal, len to akosi nemožem nájsť. Neviete niekto ten typ. Chcem ho vymeniť lebo to prehrievanie mi dosť vadí a nechcem prísť o motor.Každému benzinovému motoru vadí prehrievanie, hovodí to 99 mechošov zo 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jkmtrnava

Ja mám napr. tento zelený napojený do telesa termostatu ( sú tam až tri). Kolega má P406 1.8 16 V a aj ten má tie tri konektory \"vyviazané\"(na slepo pripojené).

tenhle presne nemas zapojen do termostatu, to mas jinej. Tyhle konektory jsou jednak k cidlu mnozstvi oleje, jednak k cidlu teploty oleje a treti, bile, je ke kompresoru klimatizace. kolik jich zustane nezapojenych zalezi na vybave auta, nekdo ma nezapojeny vsechny tri, nekdo treba jen jeden nebo zadnej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: jkmtrnava

Ja mám napr. tento zelený napojený do telesa termostatu ( sú tam až tri). Kolega má P406 1.8 16 V a aj ten má tie tri konektory \"vyviazané\"(na slepo pripojené).

tenhle presne nemas zapojen do termostatu, to mas jinej. Tyhle konektory jsou jednak k cidlu mnozstvi oleje, jednak k cidlu teploty oleje a treti, bile, je ke kompresoru klimatizace. kolik jich zustane nezapojenych zalezi na vybave auta, nekdo ma nezapojeny vsechny tri, nekdo treba jen jeden nebo zadnej

No a je jasno, množství oleje na palubce nemám, takže je to ten na toto čidlo:super A ten na teplotu mám kde? když nemám ukazatel teploty oleje, nebo je to jen na napojený pro počítač a rozsvítí stop při přehřátí oleje. Klimu mám tam je ten třetí:myslim

[upravil dne 19/11/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Díky moc, ani mě nenapadlo to dodělávat, jen mě zajímalo k čemu to tam je, jestli mi něco nechybí co by tam mělo být. Alespoň ted máme jasno:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Dá se to udělat, aby se ukazovala teplota oleje? Mám bohužel tu první variantu budíku.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Dá se to udělat, aby se ukazovala teplota oleje? Mám bohužel tu první variantu budíku.:(

Jasně. Potřebuješ k tomu 2 věci. Čidlo do motoru a jinou přístrojovku. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.