Sign in to follow this  
Followers 0
rastikt

kvapalina do serva

12 posts in this topic

Zdravím,chcem sa opýtať ako často treba v serve meniť kvapalinu.Chýba mi tam asi centimeter od rysky MIN.A kde sa to vypúšťa poprípade ak to treba vymeniť.Dík za všetky odpovede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buď to následně někdo potvrdí nebo vyvrátí:

Nízkou hladinu kapaliny (pozor na MIN HOT a MAX HOT) bych originální kapalinou dolil, výměna pro tuto soustavu by byla vhodná po delší době provozu, ono to vypustit není jen tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak, ja by som tiez len dolial. Pokial ma pamät neklame, tak mi technik rozpraval, ze je dost problem vypustit odtial kvapalinu. Tzn. nieje to take jednoduche ako napr. vymena oleja na motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V pátek jsem se kouknul a měl jsem hladinu na min:grr. Musím dolít!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Tak tak, ja by som tiez len dolial. Pokial ma pamät neklame, tak mi technik rozpraval, ze je dost problem vypustit odtial kvapalinu. Tzn. nieje to take jednoduche ako napr. vymena oleja na motore.

Nehledě k tomu, že se to pak ne zrovna snadno ovzdušňuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po přečtení těchto příspěvků jsem také zkontroloval stav hladiny a zjistil jsem, že by to tam chtělo kápnout, tak se ptám jestli se mohou míchat kapaliny od různých výrobců nebo doporučujete pouze origo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dík za odpovede.Asi pôjdem do peugeotu nech mi tam niečo kvapnu (cca 0,5 dc) .Som zvedavý čo za to budú chcieť.Alebo kúpiť celé balenie originál peugeot ?Uvidím čo bude lacnejšie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to asi 14 dní co mi měnili v servisu kapalinu do serva, musel dole pod autem odpojit hadici serva a kapalinu nechat vytéct, potom nastartovat a točit volantem aby čerpadlo vyházelo všechny zbytky, potom otřít poloosu a kolo poprskaný od kapaliny, a po spojení hadice nalít novou, odvzdušnění je jednoduchý, odvzdušňuje se to samo při plným rejdu, takže párkrát otočit s nastartovaným motorem volant do krajní polohy a podržet, mezi tím dolít kapalinu. Problem s tím nebyl žádnej, jen to opravdu není tak jednoduchý:papa

[upravil dne 1/11/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro všetci tu píšete, že musíte doliať servo. Aj ja už by som mal. Len netuším, čo je to za kvapalinu, ako sa volá a či sa dá niekde kúpiť(okrem servisu). Za info díkes moc:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to dolili v servisu zadara:papa. Bylo toho tak pul deci, moc se tam nevejde. Servisak rikal, ze se toho prodava jen litr a ze je to zbytecny kupovat.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám taky dolito, mechanik od Peugeotu tam trochu \"cmrndnul\". Zaplatit nechtěli nic.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.