Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Venovo Osum set sedmá


Vena garážmistr

Recommended Posts

Když jsem si ji přivezl tak měla na tachometru něco kolem 105 tis.km. A bylo to koncem března 2014. Pomaloučku jsem si ji začal zabydlovat k obrazu svému. jedna z prvních věcí byli gumové koberce na míru pod přední sedadla a pod druhou řadu sedadel. Vím že gumové koberce nejsou žádná hitparáda co se týče estetična ale u mě v mnoha ohledech nad vším ostatním vítězí praktično. Další praktickou věcí bylo pořízení potahů na sedačky ty jsem kupoval tuším od někoho tady na PC. Pak byla instalace HF Parrot CK3100. Také jsem do auta umístil hasičák 2Kg práškový z osobní zkušenosti vím že 2 kg je tak akorát na doutnající elektriku pod palubkou nebo kapotou ale tahat šestikilový hasičák v osobáku mi přijde už trochu ulítlí. Další věcí bylo umístění povinné výbavy na tapec pátých dveří k tomu jsem použil suchý zip který jsem vrutama přišrouboval do tapecu. To jsem stihl asi tak do podzimu toho roku co jsem ji koupil v zimě jsem na autě nic nedělal protože jsem v té době ještě neměl garáž. Na jaře jsem pak nainstaloval dozadu za okno oranžové stroboskopy protože v té době jsem obnovil spolupráci s kamarádem který vozí nadměrné náklady a také jsem začal čas od času jezdit jako technická podpora kamarádovy který jezdí s vyprošťovacím speciálem. Nějaká fotečka exteriéru:

 

DSCF0528.JPG

 

DSCF0532.JPGWP_20160113_004.jpg

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
oprava nadpisu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak dnes pár obrázků z interiéru. Lékárnička + trojúhelník na pátých dveřích.

IMG_20161021_161217.jpg

 

Hasicí sprej, kladívko na okna řezákem pásů, dynamobaterka, sprej na značení ,výstražná vesta, škrabky na okno a hadry na ruce.

IMG_20161021_161307.jpg

A mezi sedačkama 2kg práškový hasicí přístroj a výstražný maják v LED provedení.

 

IMG_20161021_161323.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jmenovku s krevní skupinou jsem měl už na stodváce vlastně na všech autech která jsem kdy měl  akorát na feldě jsem ji sundal když jsme se o ní dělili s tehdejší přítelkyní. Na berlingu byla úplně stejná jako je tahle.

Ve dveřích je víc věcí než jsem vyjmenoval, ale zase nemusí všichni vědět co všechno tam tahám. V Berlingu byla kapsa trochu jinak tvarovaná a vešlo se tam víc věcí. A jak už jsem psal v prvním příspěvku dost často se s autem motám okolo nadměrných nákladů a okolo odtahů zejména nákladních aut a autobusů takže velká většina těch krámů co sebou tahám je potřebná a užitečná.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
doplnění textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Vypadaj jako na nových že? Ale nejsou byl to jeden den takové odpočinkové práce trochu jsem je odrbal drátěným kartáčem pak jsem to vzal flexou s takovým jemnějším kotoučem, ofoukal kompresorem a nastříkal plničem ve spreji než to uschlo tak jsem uklízel v garáži a pak postupně tři vrstvy stříbrnýho spreje na kola a na závěr dvě vrstvy akrylovýho bezbarvýho laku taktéž ve spreji. Zblízka je poznat že ty ráfky už něco za sebou mají měl jsem tendenci je poslat do světa a koupit si nové hliníky na léto a ty současný posunout na zimní provoz ale usoudil jsem že náklady na tuhle mojí renovaci jsou cca 500 Kč + nějaká ta práce ale koupit pěkný hliník v novotě je furt cca 2000 Kč za kus takže to musí ještě vydržet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak dnes se moje osum set sedmá vrátila z ozdravné kůry. Dvorní mekánik vyměnil komplet spojku včetně dvohmoty, gufero na klice a gufero na pravé poloose a olej v převodovce. Dále vrchní uložení tlumičů a dorazy s prachovkama. Plus provedl zevrubnou kontrolu celého auta protože to chce aspoň jednou mezi technickýma aby auto prohlídnul nezůčastněný odborník.  Auto jsem odvážel v neděli a včera bylo hotové cenovka vcelku lidová materiál 12500 práce 5000.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 3/31/2017 at 12:27, Vena garážmistr napsal:

Tak dnes se moje osum set sedmá vrátila z ozdravné kůry. Dvorní mekánik vyměnil komplet spojku včetně dvohmoty, gufero na klice a gufero na pravé poloose a olej v převodovce. Dále vrchní uložení tlumičů a dorazy s prachovkama. Plus provedl zevrubnou kontrolu celého auta protože to chce aspoň jednou mezi technickýma aby auto prohlídnul nezůčastněný odborník.  Auto jsem odvážel v neděli a včera bylo hotové cenovka vcelku lidová materiál 12500 práce 5000.

Co tam dával za komplet spojku, že se vešel do takových kaček, pokud to není bez depeha? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal mi to kámoš za kamarádskou cenu. Gufera jsou origo  to uložení tuším KYB a spojka LUK. Něco jsem mu na tom pomáhal a občas pro něj dělám když nestíhá. Spojku měl vybranou od jiného dodavatele (levnější o 1500) ale museli by jsme na ni čekat dva dny a já potřeboval jezdit a on potřeboval místo na zvedáku. Takže to spáchal takhle, ND na tuto akci jsem poptával i u Babisáka a byl na tom s cenovkama obdobně ale nakonec jsem to nechal mechanika koupit samotného, přestože by mu nevadilo když bych si díly dodal ale já to sám nemám rád když si někdo donese věci a po člověku chce jen práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak po dlouhé době trochu oživení. Nějak mě přestalo bavit mé řešení v kufru koupelnová předložka se sice osvědčila už v kolikátém voze ale chtělo to změnu takže jsem koupil přesnou gumovou vanu do kufru + síť na zavazadla  a nainstaloval jsem to do auta.

WP_20180727_15_11_15_Pro.thumb.jpg.4eba53d572fab4115fe66cb6e08da0b6.jpg

 myslel jsem si kolik budu mít času na auta až změním práci, bohužel času více mám ale také mám více jiné práce takže toho času moc nezbývá.  A úpravy postupují velmi pomalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Rozhodnul jsem se k jakému si sumáři našeho společného soužití. Máme spolu najeto +- 73 000 km. Za tu dobu jsem nechal vyměnit rozvodovou sadu, . spojkovou sadu. Jednou jsem měnil kotouče na PN dvakrát desky na PN jednou desky na ZN jednou lanovody na ručce. X krát olej + filtry, olej měním spíš než pravidelně tak jak mám čas ale snažím se nepřekračovat interval 20 000 km.  K 17.11. 2018 jsem za 5062 litrů nafty zaplatil 149250 Kč takže čistě v naftě mi vychází cena za km na rovné 2 Kč když přidám ostatní výdaje opravy pneu. doplňky atd. tak to dělá za tu dobu cca 70000 Kč Tak jsem na cca 3 Kč za km se vším všudy. Ano přiznávám že velkou většinu věcí si dělám svépomocí a co nezvládám já nechávám dělat u kamaráda za kamarádské ceny. A ND nakupuji téměř 100% u Badisáka odtud z PC. Další věcí je že od jara mám druhé auto C2 a tak na 807 malinko klesl proběh navíc jsem od začátku října OSVČ takže nejezdím každý den do práce. A s ohledem na ceny PHM teď jezdím 807 opravdu delší trasy tady okolo komína  jezdím většinou C2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak sumář za rok 2019 nebylo třeba žádného velkého servisního zásahu co se týče poruch, pouze byla provedena výměna předních ramen z důvodu opotřebení kulových čepů. Jinak nějaké drobné věci byli odstraněny během pravidelných kontrol.  Najeli jsme cca 8000 km  a stav tachometru ukazuje 190997 km při průměrné spotřebě 6,99l/100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...