Jump to content

Turbo 407 2.0HDI


JARO333
 Share

Recommended Posts

pri otackach motoru nad 3000 mi trhlo autom zaplo mi na pristrojovke kontrolku diagnostiky ale auto slo normalne aj nadalej.

doma som ho napojil na diagnostiku a vypisalo chybu:

turo mi tlaci na 1700mbar / 1.7bar

na diagnostike mi vypisalo:

Obvod snimače plniciho tlaku turbodmychadla/kompresoru "A" vysoka uroveň

chybu som dal vymazat, hotovo.

ale tlak turba je stale 1700mbar, ked pridam otacky na maximum. kvoli comu mi tak zacalo tlacit turbo? neodfajčim si turbo? poradte mi. dik.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dobry vecer,mam dotaz ohledne mého auta 2,0hdi 100kw,cca před mesicem pocit ztraty vykonu a nasledne dia v peugeotu kde mi bylo zdeleno ze se spatne naklapi lopatky turba,oprava vycisteni ultrazvukem cena 7000kc s praci a při poskozeni tuba repase cena 15000kc s praci,chci se zeptat zda to nekdo uz delal a zda jsou ceny realne,diky

Link to comment
Share on other sites

15 tisic za repas turba je dost  za to máš nové a ultrazvuk 7000kč je dle mě blbost prvni dáš 7tisic pak zjistí že musi byt repas a daš dalsí prachy rovnou nové turbo http://www.azturbo.cz/cz-detail-953797-peugeot-407-2-0hdi-100kw-rv-04.html   nebo http://www.autocarro.cz/eshop/zbozi/turbo-peugeot-407-2-0 atd

Edited by Lukaydo 407
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest bluesman

Neviem, akú máš motorizáciu, ale mne pri 1.6 HDi turbo taktiež jemne píska pri studenom motore, a pritom som pred pár dňami turbo rozoberal, a je v dobrom stave (vrtuľka nemá takmer žiadnu vôľu, z turba netečie, a má dobrý tlak i na diag.). ;)
No neviem, keď ty tam máš nové, možno by nemalo vôbec pískať - ja mám pôvodné. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tak se přidávám do klubu umrtvenych turb.Zhruba před týdnem zničehonic při nájezdu na D1 cuknuti,ztráta výkonu tak na 40% a bez jakékoliv hlášky na displeji.Po 2 dnech jsem zajel do značkového servisu a tam mi bylo sděleno špatně turbo.Motor nekouril akorát se vrchní hadice od intercoleru stahovala do vnitr při zvýšených otáčkách.Výměna turba za repas,cena 8900,- + nový olej,filtr a práce suma sumarum 13 tis Kč.Mám najeto 268 000 km a myslel jsem,že turbo bude spíš ta poslední věc co mě může potkat,ale teď jsem z toho vyléčen.Fakt jsem si myslel,že dvou litry na turba netrpí,asi to tak není.Oleje vždy po 15 tis,rozumný chování jak v zimě,tak i dochlazovani,hm nechápu.Vůle v ose turba asi 3 mm.Naštěstí to nenacuclo olej,to bylo jiný rodeo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...