jar.cieplik Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 co může způsobit zahřívání brzdových kotoučů? po zvednutí auta všechny 4 kola lehce zadrhávají při otočením koly (rukou) všiml jsem si, že i po krátké jízdě cca 10 km jsou kotouče dost teplé. přijde mi to, že se nevracejí úplně brzd. desky od kotouče. tzn. že mě napadá promazat prasátka. ale nevím čím. nebo co jiného by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Prasátka jsou u bubnovych brzd. Ve tvém případě vše vycisti, destičky musí chodit volně když zatlacis pistek brzdice, i brzdic se musí volně pohybovat po voditkach (vodících čepech). A pistek musí jít zatlačit bez nějakých obtíží ale pokud ti něco nechodí vyměnil bych i gumičky (těsnění) pistku. vodicí cepy mazu plastilube ( od ATE) a pistky taky něčím od Ate ale název ted přesně nevím ale je to přímo na pistky vazelína která muže přijít do styku s brzdovkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 (upraveno) Dívej sada na zrepasovaní zadních brzd (kotoučových) výjde cca na 700,-Kč/obě strany u badisaka, značka FRENKIT, je tam vše (pístek, těsnění, tuk, atd ...) Vodící čepy jsou trošku dražší záležitost na zadní brzdy na jednu stranu stojí cca 600,-Kč o ceně předních vodících čepů raději ani nebudu psát abysis to nerozmyslel . Dohromady to výjde asi na 2.500,-Kč plus mínus, ta cena je orientační ale nejsou v tom zadní lanovody, jelikož každý mají jiné zdroje ale zakoupíš-li vše u badisaka, neuděláš chybu, bral jsem skoro všechno od něj a pasovalo všechno jak mělo. K těm teplotám, pokud jedeš třeba jen kousek ale jedeš styl brzda/plyn tak se nediv, kotouče nemůžou být neustále studené, horší to je pokud máš horké i kolo/liťák. Potom někde něco přibržďuje. Upraveno 23. září 2014 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jar.cieplik Odesláno 23. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2014 naštěstí disky teplé nejsou... pouze kotouče. jasně chápu, že brždění to zahřívá, ale zdá se mi, že docela dost. šáhnout na to jde, ale přidržet ruku, to už asi by bylo auva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Zahřátí kotouče na teploty okolo 500°i více při brždění je naprosto normalní, na to se šáhnout prostě nedá, takže pokud na to jde šahnout je to uplně OK, pokud by se to nějak přehřívalo bude horký i disk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Mě zadní brzdy také trochu přibržďovaly. Po rozebrání jsem zjisti, že mi špatně, téměř vůbec, nepohybuje brzdič na vodítkách. Po vyndání brzdiče jsem spodní vodítko musel ven dostat násilím. Bylo pěkně orezlé. Vše jsem vyčistil, namazal a dal jiný trn. Teď mám pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacoceco Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 no, nedávno som toto riešil na mojom, poriadne odvzdušniť a kolesá sa krútia ľahúčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jar.cieplik Odesláno 24. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2014 takže příčinou u mě bylo... rez a špatné lanko ruční brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacoceco Odesláno 27. září 2014 Sdílet Odesláno 27. září 2014 takže příčinou u mě bylo... rez a špatné lanko ruční brzdy. no tak gratulácia k oprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.