Jump to content

osřikovče světlometů nefungují


jodua
 Share

Recommended Posts

Dobrý den

nenašel jsem na foru přesně, můj problém.

Na mém CCčku (před face) mi nefungují ostřikovače světel. Pojistky jsou OK, dnes vyměněný motůrek za nový a 100% fuknční. V BSI je slyšet, jak spíná nějaké relé. Ale do konektoru u motůrku ostřikovače nejde žádný proud.

Nemáte někdo schéma zapojení? na jaké pozici u BSI se nachází proud pro motůrek? kde je přesně ukostřen?

Děkuji moc za pomoc

PS

ani aktivace diagnostikou mi proud k motůrku nedostne, při zkoušení aktčních členů :/

Link to comment
Share on other sites

prave, že jsem zkoušel už vše. Jak zaplá světla, tak vyplá světla, proště relé v BSI je slyšet, jak cvaká. V tom bych neviděl problém. Ale potřeboval bych nějaké schéma, abych mohl prověřit ty kabely. Nemáte ho náhodou?

V dia se spustí test ostříknutí jak skla, tak i světel, ale motorek je prostě zticha.

Nenašel by někdo to schéma?

Moc děkuji

[upravil dne 16/9/14 09:13 od jodua]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Taky mně nefungují, zadřelo se čerpadlo (nechutnala mu nemrznoucí směs), Opravím až na technickou (mám xenony), zatím jsem jen vyndal pojistku. Alespoň nemusím tak často dolívat a nemám celý auto modrý od kapaliny :D.

Edited by trinity102
Link to comment
Share on other sites

Brácha řešil taky problém s ostřikem světel a zjisti, že zlobí přepouštěcí ventil. Těsnění jakoby nabobtnala a celý to zacpala.  Stačila rozborka a lehce je obrousit. Bylo to při výměněně kapaliny za zimní. Neudělala to však zimní, ale letní směs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tak už mám problém vyřešený. Původní čerpadlo má totálně vyrezlý motorek což je prý normální vzhledem ke špatné konstrukci, kdy kapalina prolíná do motorku a nemá kudy vytéct .(Krásné fotky na Citroen C5 foru)

Vzhledem k ceně originálu cca 1500,- jsem na Aukru koupil nové pro Octavii II za 299,-. Rozměrově stejné, jen má silněší vývod na hadičku (Octavie má hadičku napojenou přes nacvakávací holendr jako palivové čerpadlo) ale hadička na to vleze. Ze staréhočerpadla jsem vyřízl konektor, na novém jsem plast konektoru seřízl na délku pinů a na ně naletoval piny z původního čerpadla. Celé jsem to vyplnil tavným lepidlem a nasadil ten vyříznutý plast konektoru. Pin č. 2 je u obou čerpadel +. Pak už jen nacpat do nádobky, zapojit hadičku a kabel a "heuréka, stříká". Na rozdíl od původního čerpadla má to nové otvor pod motorkem aby mohla prolínající kapalina vytéct a nezničila motorek, takže doufám, že už ho měnit nebudu muset. Kdybych měl čas, sehnal bych holendr na hadičku a origo konektor od Octavie, ale takhle to taky funguje. Takže už žádná drahá a mizerná čerpadla od PSA. Jen sem neměl čas sundávat nárazník tak jsem vyndal nádobku podběhem, je to teda pakárna protože čerpadlo na světla je na nádobce vepředu. Doporučuju si udělat čas a nárazník dolů.

post-47978-0-06468900-1428557711_thumb.j

post-47978-0-97707900-1428557724_thumb.j

Edited by trinity102
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...