Micky999 Odesláno 23. duben 2014 Odesláno 23. duben 2014 Ahoj, dnes jsem byl na STK a neprošel jsem z důvodu, že u rejdového čepu je větší axiální vůle. Znamená to, že musím vyměnit ramena? Když už budou dole, co se vyplatí dále vyměnit? Auto mám dva roky a dělal jsem doteď jen rozvody a oleje (VIN VF32AKFWA47609017). Jak poznám, že jsou špatná ložiska? Rovnou bych je vyměnil taky. Další dotaz je ten, jestli zvládnu ramena vyměnit sám. Četl jsem něco o přivazování poloosy a to se mi zdá složitý, na to že nejsem mechanik. Díky za všechny odpovědi. [Edited on 9/5/14 17:21 by Micky999] Citovat
ozzy56 Odesláno 23. duben 2014 Odesláno 23. duben 2014 spodní rejdový čep je součástí ramena, takže vyměnit lze jen komplet rameno,ložiska se mění jen když jsou volná-hlučná pokud ti dělá problém přivázat poloosu tak,aby nevyjela z diferáku, dej to do servisu:myslim Citovat
Micky999 Odesláno 24. duben 2014 Autor Odesláno 24. duben 2014 Chápu, že ji mam přivázat tak, aby byla stlačená pružina, ale za co? Citovat
command Odesláno 24. duben 2014 Odesláno 24. duben 2014 Chápu, že ji mam přivázat tak, aby byla stlačená pružina, ale za co? ��Nie ty hovoris o tlmici on hovori o poloosi aby ti nevybehla z tisichranu lebo by ti vytiekol olej z prevodovky. Citovat
Micky999 Odesláno 1. květen 2014 Autor Odesláno 1. květen 2014 Jo to chápu, ale kam jí mám přivázat? Kdybych podepřel kotouč třeba cihlama, tak to bude mít stejnej efekt ne? Citovat
command Odesláno 1. květen 2014 Odesláno 1. květen 2014 Nie priviazat poloos ked das prec rameno znamena ze ju len drotom uviazes niekde o motor aby sa ti nevytiahla z prevodovky. To co ty hovoris stale znamene stlacit tlmic s pruzinov co ma uplne iny efekt. Ked das dole rameno z capu pri kolesi tak celý kus(Tlmic pruzina poloos ti mozu behat kade tade a vtedy ak sa poloos vytiahne z tisichranu v prevodovke zacne ti vytekat prevodovkovy olej. Citovat