tomikzlesa Odesláno 18. listopad 2013 Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 Ahoj, v mém autíčku nefunguje klima, je zde automatická. V servisu zdiagnostikovali a dolili kapaliny. Vše prý bylo absolutně na suchu, jak olej tak chl. kapalina a klima delší dobu nepoužívaná. Kompresor ale bohužel nesepne, přívody a čidla jsou prý v pořádku. S kompresorem nejde absolutně pohnout a s největší pravděpodobností je seknutej popř. zarezlej. No asi je blbost že by klima nesepla díky nízké okolní teplotě ? Klima v pohodě hřeje, jen nespíná komp. a nezačne chladit. Co byste dělali na mém místě ? koupili nový kompresor, nebo to nechali někde v peugeotu zkontrolovat ? rok výroby 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. listopad 2013 Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 Máš pravdu ve všech bodech:) Zarezlý může být. Ale v tom případě by sepla spojka a zablokovaný kompresor by způsobil spálení spojky anebo prokluz řemene (smrad, prasklý řemen). Díky nízké teplotě klima opravdu nesepne. Ale po zvolení režimu \"Rozmraz přední sklo\" musí sepnout vždy. Něchal bych to jinde ještě zkontrolovat, na vydávání peněz je času dost, když je venku zima. Ale ne ve značkovém Peugeotu, ale snaž se zjistit schopného opraváře v okolí. Nevím, ze kterého Mirošova jsi, ale v Bystřici n.Pernštejnem je dobrý servis Peugeot. [upravil dne 18.11.2013 09:39 od P607Olda] [upravil dne 18.11.2013 09:40 od P607Olda] [upravil dne 18.11.2013 09:42 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 18. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 Opravář mí řekl že to je právě dobře vykoumaný a ten kompresor se nespíná proto aby nepoškodil něco dalšího. mělo by s ním jít pohnout pomocí řemene či kliky, už si to doslova nepamatuju. A prý drží jak přibitej. Takže mám zkusit zapnou A/C dát 14C a zapnout ofuk předního skla a měl by se snažit sepnout ? Nebo nechat auto ve vyhřáté garáži a zapnout ? Zkontrolovat aspon v jednom servisu to určitě nechám, prý je i možnost kompresor vyndat a kouknout dovnitř. Mirošov u Rokycany, do Bystřice tedy daleko Kousíček to mám sem http://www.dealer.peugeot.cz/IC-WEST [upravil dne 18/11/13 08:47 od tomikzlesa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. listopad 2013 Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 Dej tlačítko AUTO a a tlačítko \"čelní sklo\", měl by se rozběhnout i když je zima - vysušuje vzduch. Pokud je opravář důvěryhodný, tak asi ho poslechni. Anebo si ještě počkej den nebo dva na další názory tady. Ten IC-WEST - raději si tady na fóru najdi zmínky o něm, mám dojem, že nebyly příznivé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 18. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 ok jasný, počkám na další názory, spíš ted budu potřebovat topit než chladit :-) radši vyřeším vyhřejvání sedačky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 18. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 tak jsem z toho jelen, když dám teda AUTO a fukar na přední okno a nechám ECO tak to fučí, jak dám A/C tak je slyšitelný jak víc hučí motor (kompresor) a stoupnou otáčky. asi nejlepší bude počkat do léta ? s klimatizací nemám zkušenosti tak fakt nevím. nechce se mi ale věřit že by v servisu nevěděli že to v zimě nespíná a rovnou na mě s novým kompresorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. listopad 2013 Sdílet Odesláno 18. listopad 2013 Když se podíváš při nastartovaném motoru na kompresor, tak se musí točit prostředek kompresoru na kladce (spojka sepla), pokud se netočí spojka nesepla a nejde klíma... Důvodů proč nespíná může být více.. například nefunkční sahary, špatné čidlo klimatizace, špatné teplotní čidlo apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 19. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2013 jop o víkendu pod to vlezu a kouknu, at funguje či ne tak tenhle článek mě přesvědčil že onen servis asi nebude nejlepší, bylo na nule, na klimě si technik nastavil min. hodnotu, tedy 14C a povídá, hm kompresor nesepne, to je rozbitý je potřeba nový....to je snad jasný že nesepne a naopak začne hřát.... http://fusion.fordclubs.org/forum/viewtopic.php?t=433&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. listopad 2013 Sdílet Odesláno 19. listopad 2013 \" Dej tlačítko AUTO a a tlačítko \"čelní sklo\", měl by se rozběhnout i když je zima - vysušuje vzduch.\" Když jsem to psal, tak jsem předpokládal, že stiskem AUTO a \"čelní sklo\" se nuceně vždy zapne klima. Toto je jednoduchý způsob, jak zapnout klimu. Ale chod kompresoru je blokován i jinými podmínkami, např. nízký ale i vysoký tlak chladiva a prý někdy i chod sahary před chladičem... Sahara by se při uvedeném povelu měla rozběhnout, i když je motor studený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 19. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2013 dost jsem toho včera a dneska načetl, pod +4C se kompresor prostě nesepne, takže se nedivím že se nesepl před tím servisem, to co popisuješ s AUTO a předním sklem se musí opravdu sepnout vždy a to mě přijde že se děje, stoupnou otáčky motoru a přibude další zvuk což prý nedělá nic jiného než spuštený kompresor. Kapaliny mi v servisu doplnili snad jak maj být. Mě přijde že si v servisu neuvědomil že to je automatická a ne manuální. Díky senzorum teploty nebyla potřeba aby se tam kompresor sepnul a chladil, v dílně taky nebylo nijak přijemně teplo mrknu na to o víkendu ještě zespoda a uvidím jestli běží, jinak na to prdím a budu řešit v létě. [upravil dne 19/11/13 09:21 od tomikzlesa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. listopad 2013 Sdílet Odesláno 19. listopad 2013 Není ten zvuk sahara? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 19. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2013 no to právě nevím až budu pod autem tak to snad rozeznám, ChouLu píše že se musí kompresor točit, no tak uvidíme. Asi pak ješte zkusím vyhřátou karáž u kámoše .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 23. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2013 tak jsem to dnes zkusil...auto jsem uvnitř pořádně vytopil a venkovnímu čidlu nasimuloval 40C...no bohužel kompresor opravdu nesepne, při povelu A/C, ale i odmlžení předního skla fučí teplý vzduch a kompresor není vidět že by se někde točil, Ventilátor před saharou také neběží...navíc se puštěná klima na chlazení po chvíli sama vypne, což asi svědčí o problému ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 23. listopad 2013 Sdílet Odesláno 23. listopad 2013 Kdo hlavně nepoznáte jestli je sepnutý kompresor nebo ne (podle spojky kompresoru).....tak jestli běží klima poznáte podle studené trubky od klimy. Vlevo za nádobkou na chladičku jsou dvě trubky klimy.....jedna jde od kompresoru a druhá vrací chladivo do kompresoru. Po zapnutí klimy musí být po chvilce(jak kompresor začne honit chladivo) jedna z nich fest chladná a jedna teplá. Když zapnu klimu(normálně teď při 5st)....tak nejprve je slyšet slyšitelné cvaknutí spojky kompresoru a než otevřu haupnu a šáhnu na již zmíněnou trubku...tak je dost studená. Možná to někomu ten můj canc pomůže.....:D:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 23. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2013 na ty sem taky šahal, bohužel obě mají stejnou teplotu :-( budu to řešit až v létě, ted to je zbytečny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 15. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2014 vadný, zaseklý a zřejmě zarezlý kompresor, \"nový\" krásně spíná a točí se :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajza206 SW Odesláno 15. leden 2014 Sdílet Odesláno 15. leden 2014 [upravil dne 15/1/14 21:34 od bajza206 SW] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikzlesa Odesláno 13. březen 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2014 Tak klima opet kaput kompresor spíná a vypíná. Chladivo dle servisu udajně neteče, ale v okruhu se neudrží tlak. zkoušeli to dusíkem, zjistili uník, ale ne přesné místo, prý to muže byt kdekoliv, sundat předek a zkoušet jednotlivé díly.... opravdu se tím dusíkem nezjistí přesné místo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. březen 2014 Sdílet Odesláno 13. březen 2014 Měli tam dát barvivo to by se pak našlo. Pokud je nepatrný unik tak asi dusík nezabarvuje, aby se pak zjistilo kde to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. březen 2014 Sdílet Odesláno 13. březen 2014 99-99,5% je to chladič - deravý uprostred za motorom ventilátora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.