modroocka Odesláno 17. červenec 2013 Sdílet Odesláno 17. červenec 2013 Ahojte, mam peugeot 207, 1,6; 88kw. problem nastal pri startovani za studena, kedy mi motor prvykrat nastartoval a hned zdochol; po druhykrat mi nabehol... casom sa to ale zhorsilo tak, ze teraz nastartuje aj 3krat ale aj 3krat zdochne... Ak sa podari ze ostane nastartovane, zacne auto kusok triast a motor sa sprava tak akokeby sa dusil... po 2-3min je vsetko ok... posledne mi bolo povedane, ze je potrebne hodit novy software. vie mi niekto poradit? Dakujem za kazdu radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartan Odesláno 18. červenec 2013 Sdílet Odesláno 18. červenec 2013 treba zacat tym softom motora .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. červenec 2013 Sdílet Odesláno 18. červenec 2013 Mám podobný problém. Když nastartuju a rozjedu se, motor se dusí, netáhne a má snahu chcípnout. Po chvíli se ohřeje a už jede normálně. Hlavně na křižovatkách je to dost nebezpečné. Neví někdo, co by to mohlo dělat, čím začít? Vůbec tomu nerozumím, a nerad bych, aby automechanik šel metodou pokus - omyl. Mohlo by to přijít hodně draho. Peugeot 207 1.4 8V. Rok 2007 Budu vděčný za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartan Odesláno 18. červenec 2013 Sdílet Odesláno 18. červenec 2013 este raz treba tam dat soft novy to ti az tak neublizi a lepsia metoda jak tipovat .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modroocka Odesláno 18. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2013 mne to robi napr. rano pri starte... ak prejdem nejake tie km potom po vypnuti a naslednom zapnuti nabehne v pohode.. softwer som chcela dat ako poslednu moznost, kedze to nie je lacna zalezitost... skusali sa precistis sviecky, po precisteni nastartovalo v pohode aj za studena a na druhy den znovu nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 18. červenec 2013 Sdílet Odesláno 18. červenec 2013 teplotni čidlo často odchazi na 88KW , na diagnostice v parametrech se to da zjistit napr tak ze v diagu je teplota 10 a ve skutecnosti je motor ohraty na 80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartan Odesláno 19. červenec 2013 Sdílet Odesláno 19. červenec 2013 alebo to cidlo netesni a v konektore je chladiacka a ukazuje zle informacie ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. červenec 2013 Sdílet Odesláno 20. červenec 2013 este raz treba tam dat soft novy to ti az tak neublizi a lepsia metoda jak tipovat .... Přehrání nového softu dělá asi jen autorizovaný servis.(jestli se nepletu) A kolik to asi tak stojí. Nejbližší servis mám cca 50 km, tak abych věděl, co mě čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartan Odesláno 20. červenec 2013 Sdílet Odesláno 20. červenec 2013 myslim ze ne vacej jak 20 eur mozno ukecas cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Tak to zase není až tak moc. Já to čekal horší. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spartan Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 presnejsie 0,4 NH cize to vychadza pre 207cku 11 eur max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Ahoj stává se mi to pravidelně.V servise mi řekli že diag.je o.k.V jiném že motor je 20 roků starý a bohužel se musí trochu ohřát pak pojede. To je přístup autor.servisu. Mám v plánu jet do Polska snad se to povede.Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Tak dej pak vědět, jak jsi dopadl. Já mám teď klid, jak jsou ty tepla, tak to zatím neřeším a uvidím, až se ochladí. [upravil dne 9/8/13 16:07 od jerome69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PE1PA Odesláno 31. červenec 2013 Sdílet Odesláno 31. červenec 2013 Můj problém se startem 207 byl na Slovensku o dovolený. Jeli jsem do Svitu do bázénu a už neodjeli. Startování jedine pod plynem až na podlahu a hned chcípnul. Odjezd do penzionu se všemi rozvíceními kontrolkami a pípání, šílená jízda 8km krokem. Druhý den odtah do Popradu, okamžitě na stojan, za hoďku odjezd. Velmi vstřícné jednání. Výměna teplotního čidla. Bylo to v záruce, psal se rok 08. Další 4 roky bez jediné závady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 7. srpen 2013 Sdílet Odesláno 7. srpen 2013 Ahojte takže do Polska jsem se prozatím nedostal.Poslal jsem dva emaily na Peugeot(asi Praha) přišla jedna odpověď že je to velice zaujalo a doporučení:kontrola soft.+tankování na značkových čerp.stanicích.Soft.je přehrán 1.7.2013+výměna teplotního čidla.Teplota motoru už po cca.3km.90st. takže O.K.Startování K.O.Na výhružný email (odstoupení od kup.smlouvy) už fa.nereagovala.Takže třetí reklamace v Peugeotu auto si nechají až 5 dní a pak se uvidí.Pokud se nepodaří odstranit vadu v užívání tak chci ať mi to dají písemně a odstupuji od smlouvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Ahoj takže autíčko je doma u prozatím startuje na 1!!! Udajně posílali data z řídící jednotky do Francie a oni přikázali vyčistit trysky.Prý jsem nabral nekvalitní benzín a tím je zašpinil a přicpal.Do nádrže mi nalili čistič,další jsem dostal domů a mám ho nalít až vyjedu nádrž a dobrat zas do plna.Pak se ozvu jak to pokračuje dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. srpen 2013 Sdílet Odesláno 15. srpen 2013 Můžeš napsat, co to je za čistič? Já měl taky problém se špatným benzínem, tak by to třeba pomohlo vyřešit můj problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 17. srpen 2013 Sdílet Odesláno 17. srpen 2013 Originál Peugeot (Citroen) cena za bal. 250 kč v Peugeot F.M. obsah 300 ml.Autíčko (klep,klep) startuje pořád na 1 .Držím se doporučení p.technika a dle jeho doporučení tankuju Shell za 41.50kč.Ten je nejdražší ale dělá se v Německu a udajně je jistota že je kvalitní.Jezdím na plyn se spotřebou do 6l. tak to zas tolik neřeším. [upravil dne 17/8/13 06:05 od Rostik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. srpen 2013 Sdílet Odesláno 17. srpen 2013 Můžu tě uklidnit, nedělá se s Německu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostik Odesláno 20. srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. srpen 2013 Dík za klid v duši:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.