Jump to content

Bráchův nový povoz


Medvěd
 Share

Recommended Posts

Jak už psáno jinde, přesně před týdnem si bratr s mou pomocí pořídil 406ku 1,9 TD - old model (r. v. 97), světle zelená metla a světlý interier s manuální klimou, el. oknama, ABS .... Tento týden proběhl první servis u Trnoše - zjištěny 2 podstatnější závady.

1) auto už v bazaru chytlo na druhý pokus s tím, že motor šel prvních pár sekund nepravidelně a černě \"hulil\" - pak se ale uklidnil a šel normálně. U Honzy zjištěno že dva vstřiky protékají - následovala tedy výměna za sadu vstřiků z motoru, který měl najeto do 100 tkm

2) klima neklimuje a větrák jde jen na maximální otáčky. Údajně \"spojené nádoby\" - klima nefunguje právě kvůli problému s větrákem, takže od Devila koupen jiný regulátor za pár korun a závada odstraněna.

Při bližší obhlídce auta zjištěn jiný odstín laku na zadním nárazníku. Podle Honzy auto bylo trefeno na zadek (v kufru u rezervy zjevně lakováno), ale u auta v ceně 22 tKč to není nijak zásadní chyba (opraveno prý celkem dobře). Jinak auto není shnilé a dle Honzy by bráchoévi mohlo nějaký čas sloužit bez vyšších investic.

Při výměně palivového filtru prý z nádobky vytekly srágory, takže vyčištěn i palivový systém - bůh ví na co původní majitel s autem jezdil (výsledek můžou být i ty protékající vstřiky). Osobně jsem rád, že máme měsíční martýrium za sebou a DOUFÁM, že mi brácha za další měsíc nebude na mě mluvit nahlas a rychle s tím, že jsem mu doporučil koupit vrak.

P.S.

Fotky dodám až budu mít možnost auto vyfotit.

[upravil dne 16/3/2013 07:38 od Medvěd]

Link to comment
Share on other sites

Asi je to profesní deformace či co, ale když rozložím paliv. filtr u nafty a hned je vidět, že ta vložka tam byla hoodně dlouho, tak bych nejradši majitele zliskal, pro pár korun kurvit tak jemné díly jako čerpadlo,vstřikovače atd....:grr, to samé u filtru oleje v motoru--někteří ani nevědí, že se olej pravidelně mění :o

Ať bráchovi jezdí bez problémů.:papa

Link to comment
Share on other sites

Doufám, že to bude bráchovi dlouho a dobře sloužit. Jinak k těm levným údržbám, jejichž neprovedení ničí celé auto, tak bohužel má ozzy56 pravdu :( Pokaždé když někomu řeknu, že měním olej v motoru po 10.000, naftový filtr každý rok před zimou (asi po 15.000) a že jsem dokonce měnil olej v převodovce (už 2x) tak jsem podle nich blázen. To samé si myslím i já o nich. Každý svého štěstí strůjcem.

Link to comment
Share on other sites

Motorový olej měním po 10 000 km i já -

1) dobře se to hlídá (blíží se XXX 8xx a vím, že se mám objednat)

2) moc těm dlouhým výměnám nefandím (výrobce může tvrdit cokoli, stejně má 1000 a jednu možnost jak uhrát, abych případnou reklamaci projel).

Co mě ale vytočilo do tmavě ruda bylo když jsem zjistil, že mi jeden servis ještě na VW sice výměnu naúčtoval, ale neudělal (počítali s tím, že si nevšimnu a olej mi vymění \"až příště\" ) Olej mi pak za trvalých omluv měnl sám technik, který mi auto měl jen předat, ale to byla má poslední návštěva v onom servisu - následně bylo poměrně dlouhé období, kdy jsem s jakoukoli opravou jezdil z Prahy do Hronova, páč tam jsem si byl 100% jistý, že mi Míla udělá vše na čem jsme se dohodli a ještě za polovinu toho co běžný zlatokop v Praze..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...