MilanF1 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Sice je zima, podmínky nejsou stabilní, ale přesto se zeptám, zda má nižší teplota motoru vliv na spotřebu. Nemyslím jízdy se studeným motorem, ale případ, kdy se mi ohřeje jen na 70°C, ač provozní je 80°C (poté otevírá termostat). Ano, údaj z budíky, ale to otevírání termostatu sedí. Já za poslední týden najel 480 km a při dotankování jsem tam dal 24 litrů, tudíž 5 litrů na sto. Pro někoho krásná spotřeba, pro mě zklamání, jelikož 80% jízd byla dálnice (90 km/h) a okrsky (cesta do Kutné Hory) - především dlouhé trasy. Bez deklu, motor nad 70°C nešel. Něco podobného jsem absolvoval cca před měsícem - 50% pomalá dálnice, 50% krátké trasy (do 8 km) a spotřeba 4,67, ale to jsem měl dekl mezi mlhovkami a motor měl 80°C a více (na delší trase). Dalším příkladem je zimní klouzání a orienták. Za celou sobotu motor nepromrznul, ale o ekonomické jízdě nemůže být řeč (neustále popojížďky, bloudění, ...), stejně spotřeba 4,76 - to jsem vůbec nechápal, čekal jsem spíše 5,5. Dekl byl na místě. Honím tady desetinky:mad:, ale zdá se mi, že \"podchlazený\" motor vyžaduje více paliva. Může mi to někdo potvrdit, či vyvrátit? PS: Pokud se najde dobrodinec s palubním počítačem a řekne mi, kolik mu jeho RHY papá na pětku při 90 km/h, jako aktuální spotřebu, budu mu vděčen. Já očekávám 4 litry/100 km. Důkaz o spotřebě místo keců: http://www.spritmonitor.de/en/detail/541506.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Milan:dle mě při 90 km/hod RHY- na pětku bude brát víc je to kolem 2t otáček. já nevim jak to děláš ale já se nedostanu pod 6l/100km:D:D(samozřejmě je to o stylu jízdy já vim) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 15. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Papírově máme mimo obec psáno 4,4 ... právě nevím, kolik to bude při 90 km/h. Asi nejmenší spotřeba bude při 70 km/h a 1500 ot. Moje spotřeba je hodně o stylu jízdy. Jezdím mezi 1500 a 2200 ot. Ale musím uznat, že jsem zjistil díru ve výfuku, ale nějakou dobu už tam bude. Je před koncovým dílem ... nechám to zavařit, protože i po 290tkm je origo výfuk v dobrém stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 co na to rika olej, na takhle nizke otacky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Co by měl říkat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Těch 90 na dálnici pro provoz taky není úplně ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 90 na dálnici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 ano Milan jezdi rad mezi kamiony.... no s koktavkou jsme jeli do chorvatska kdysi a kamos pred cestou nalil cerstvy olej, a po cca 3500 km se rozsvitila kontrolka mazani a olej byl docela hnus. Taky to furt sudlal na 1200, 1500 otacek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Olej na Dieselu je černej po 1. nastartování. Já jezdím 1500-2000 taky... setrvačníky drží, EGR, FAPy a Turba se nezanášejí a ani na jiný bubáky nevěřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 ano Milan jezdi rad mezi kamiony.... no s koktavkou jsme jeli do chorvatska kdysi a kamos pred cestou nalil cerstvy olej, a po cca 3500 km se rozsvitila kontrolka mazani a olej byl docela hnus. Taky to furt sudlal na 1200, 1500 otacek.... Ještě z dob kdy jsem brázdil Evropu kamionem, tak můžu říci, že není nic hořšího než osobáky na dálnici co brzdí kamiony.A nedej bože když už jsem se rozhodl ho předjet, tak si řekl, že ho předjíždí kamion, tak musí přidat Takže se zase zařadit zpátky a po chvíli dotyčnýho zase dojet a táhnout se za ním. To bylo opravdu občas na přes držku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Honeni desetinek je k hovnu, snizis spotrebu o 3% a PHM o 3% stoupnou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Boha jeho... ešte že nemám tiež taký mindrák zo spotreby... liter, dva hore-dole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 nemaji nahodou kamiony jezdit max 90? me kdyz chytne ten spravnej rapl tak nastavim tempomat na 95km/h pohodlne se usadim a jedu kolem 3l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Na spotřebu je dobrý - mhd,kolo,lyže,sáňky,brusle,kůň,pěškobus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 proc auto je pohodlnejsi a levnejsi nez ten bus i nez MHD.pesky je to pomale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Ale není to náročný na spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 15. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Jezdím tak, abych provoz nebrzdil, za hustého provozu přidám, to je jasný, jedu tak 110. Neříkám, že nikdy nevytočím na 2800 - 130 km/h ... když se zblázním, točím i k 3500 , ale to fakt jen výjimečně. Davidek: Je pravdou, že mě kamion předjede, ale vždy mu naznačím, že mě může předjet, že s tím počítám, jakmile dá levej blink, sundavám nohu z plynu. Rychlost klesne tak na 70 km/h, tudíž během chviličky je přede mnou. Pokud kamion nemůže předjet, nebo nechce , snažím se jet stejnou rychlostí jako on, případně o něco málo rychleji. Na druhou stranu je takto pomalá jízda nebezpečná, protože se snadno může dostavit mikrospánek. K tomu oleji: Nikdy se mi kontrolka nerozsvítila a měním po 20 tkm, ani nedolévám mezi výměnami. Měl jsem rozdělané sání k turbu a bylo jenom mastné od oleje, žádný nános karbonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Nemyslel jsem přímo Tebe...jen je takových docela dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Co já bych dal za tvoji spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 ja s diesely nemam zkusenost, jen tuto, ale byl jsem z toho docela prekvapenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.