Luckyboy Odesláno 14. březen 2013 Sdílet Odesláno 14. březen 2013 Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit problém s vysokými otáčkami volnoběhu, ale v žádném příspěvku se mi nepodařilo najít řešení. Měnil jsem lambda sondu, čidlo podtlaku, teplotní čidlo, krokový motůrek a potenciometr klapky a stále žádná změna. Nevím co jiného by to mohlo dělat. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo181 Odesláno 14. březen 2013 Sdílet Odesláno 14. březen 2013 diagnostika co na to hovori ? cerpadlo dava dobry tlak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 14. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. březen 2013 S diagnostikou je také tak trochu problém, řídící jednotka mě nepustí dovnitř. Dostanu se jen na kontrolu krokového motůrku a na vstřiky. Myslel jsem, že to bude diagnostikou, tak jsem dal auto do autorizovaného servisu a tam si naúčtovali 850,- a sdělili mi, že se nemohou připojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 14. březen 2013 Sdílet Odesláno 14. březen 2013 To bychjim nedal Nicméně do jiných jednotek sedostaneš? máš mux? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 15. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Do jiných aut se připojím bez problému. Diagnostika je Texa TXC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. březen 2013 Sdílet Odesláno 15. březen 2013 Tohle chce zkusit origo Lexii/Peugeot Planet 2000... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 15. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2013 No jelikož se nemohli připojit ani v peugeot servise, tak bude problém jinde Zapoměl jsem se zmínit, že ani startování neni v pořádku. Motor naskočí a ihned chcípne, chytne se jen když přidávám plyn :/ [upravil dne 15/3/13 16:32 od Luckyboy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 18. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2013 Tak dnes ráno jsem nastartoval (samozřejmně s přidáním plynu, jinak se nechytnul) a otáčky vyletěli ke 4000. Odpojil jsem baterku, znovu zapojil a otáčky se drželi v normě. Mám podezření na tu řídící jednotku, ale nevím jak to zjistit. Sice mám ještě jednu na tento typ motoru, ale po připojění si auto ani neškytlo. Pak mi došlo, že jde o problém s immo:nevim Nemáte někdo zkušenost s nefunkční jednotkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 26. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Tak problém se startováním byl vyřešen, baterie neměla dostatečnou kapacitu. V souvislosti s těmi otáčkami mě napadla ještě jedna věc. Mám utrženou hadici znovunasávání olejových výparů (resp. ten náhubek) a je přidělaná jen naoko stahovacími páskami. Nemůže to být tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Neřekl bych,kdybys chtěl můžem se někdy domluvit kabel na peugeoty mám a můžem zkouknout přes dia tvoje autí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri74 Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Jednou jsem při nastartovaném motoru oddělal tu hadici na odsávání par a otáčky vyletěly nahoru, ucpal jsem to prstem a zase byly ok. Mám dva vstupy před klapkou a za klapkou, tak mám na mysli tu za klapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 no je jasny, ze jakakoliv netesnost v sani, ktera bude za skrtici klapkou se velmi vyrazne projevi na volnobehu a chodu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 30. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2013 Tak vše vyřešeno díky uživateli velkybanan, kterému patří moje díky Nakonec jsme odhalili, že je závada na konektoru potenciometru škrtící klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 30. březen 2013 Sdílet Odesláno 30. březen 2013 za to díky,ale ještě nejásej. Až ten problém úplně vymítíš a bude to 100% konektorem pak můžem teprve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 2. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Tak zaváda 100% vyřešena.. nebyl to konektor, nýbrž vadné čidlo (možná špatný typ-> tím si nejsem zcela jist, protože bylo před měsícem kupované). Proměřil jsem voltmetrem polohy a hodnoty neodpovídali, tak jsem sehnal nové a auto šlape jako hodinky:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Tak a teď je to správně ani jsem se moc nemýlil. Ať jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckyboy Odesláno 2. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Snad už dá na chvilku pokoj Bez tvé pomoci bych to nezvládl, děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.