Luckyboy Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit problém s vysokými otáčkami volnoběhu, ale v žádném příspěvku se mi nepodařilo najít řešení. Měnil jsem lambda sondu, čidlo podtlaku, teplotní čidlo, krokový motůrek a potenciometr klapky a stále žádná změna. Nevím co jiného by to mohlo dělat. Děkuji za každou radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 diagnostika co na to hovori ? cerpadlo dava dobry tlak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 S diagnostikou je také tak trochu problém, řídící jednotka mě nepustí dovnitř. Dostanu se jen na kontrolu krokového motůrku a na vstřiky. Myslel jsem, že to bude diagnostikou, tak jsem dal auto do autorizovaného servisu a tam si naúčtovali 850,- a sdělili mi, že se nemohou připojit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 To bychjim nedal Nicméně do jiných jednotek sedostaneš? máš mux? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 Do jiných aut se připojím bez problému. Diagnostika je Texa TXC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Tohle chce zkusit origo Lexii/Peugeot Planet 2000... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 No jelikož se nemohli připojit ani v peugeot servise, tak bude problém jinde Zapoměl jsem se zmínit, že ani startování neni v pořádku. Motor naskočí a ihned chcípne, chytne se jen když přidávám plyn :/ [upravil dne 15/3/13 16:32 od Luckyboy] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Tak dnes ráno jsem nastartoval (samozřejmně s přidáním plynu, jinak se nechytnul) a otáčky vyletěli ke 4000. Odpojil jsem baterku, znovu zapojil a otáčky se drželi v normě. Mám podezření na tu řídící jednotku, ale nevím jak to zjistit. Sice mám ještě jednu na tento typ motoru, ale po připojění si auto ani neškytlo. Pak mi došlo, že jde o problém s immo:nevim Nemáte někdo zkušenost s nefunkční jednotkou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Tak problém se startováním byl vyřešen, baterie neměla dostatečnou kapacitu. V souvislosti s těmi otáčkami mě napadla ještě jedna věc. Mám utrženou hadici znovunasávání olejových výparů (resp. ten náhubek) a je přidělaná jen naoko stahovacími páskami. Nemůže to být tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Neřekl bych,kdybys chtěl můžem se někdy domluvit kabel na peugeoty mám a můžem zkouknout přes dia tvoje autí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiri74 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Jednou jsem při nastartovaném motoru oddělal tu hadici na odsávání par a otáčky vyletěly nahoru, ucpal jsem to prstem a zase byly ok. Mám dva vstupy před klapkou a za klapkou, tak mám na mysli tu za klapkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 no je jasny, ze jakakoliv netesnost v sani, ktera bude za skrtici klapkou se velmi vyrazne projevi na volnobehu a chodu motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Tak vše vyřešeno díky uživateli velkybanan, kterému patří moje díky Nakonec jsme odhalili, že je závada na konektoru potenciometru škrtící klapky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 za to díky,ale ještě nejásej. Až ten problém úplně vymítíš a bude to 100% konektorem pak můžem teprve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Tak zaváda 100% vyřešena.. nebyl to konektor, nýbrž vadné čidlo (možná špatný typ-> tím si nejsem zcela jist, protože bylo před měsícem kupované). Proměřil jsem voltmetrem polohy a hodnoty neodpovídali, tak jsem sehnal nové a auto šlape jako hodinky:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Tak a teď je to správně ani jsem se moc nemýlil. Ať jezdí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luckyboy Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Snad už dá na chvilku pokoj Bez tvé pomoci bych to nezvládl, děkuju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.