Jump to content

Volnoběh


Luckyboy
 Share

Recommended Posts

Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit problém s vysokými otáčkami volnoběhu, ale v žádném příspěvku se mi nepodařilo najít řešení.

Měnil jsem lambda sondu, čidlo podtlaku, teplotní čidlo, krokový motůrek a potenciometr klapky a stále žádná změna. Nevím co jiného by to mohlo dělat.

Děkuji za každou radu.

Link to comment
Share on other sites

S diagnostikou je také tak trochu problém, řídící jednotka mě nepustí dovnitř.

Dostanu se jen na kontrolu krokového motůrku a na vstřiky. Myslel jsem, že to bude diagnostikou, tak jsem dal auto do autorizovaného servisu a tam si naúčtovali 850,- a sdělili mi, že se nemohou připojit :D

Link to comment
Share on other sites

No jelikož se nemohli připojit ani v peugeot servise, tak bude problém jinde :D Zapoměl jsem se zmínit, že ani startování neni v pořádku. Motor naskočí a ihned chcípne, chytne se jen když přidávám plyn :/

[upravil dne 15/3/13 16:32 od Luckyboy]

Link to comment
Share on other sites

Tak dnes ráno jsem nastartoval (samozřejmně s přidáním plynu, jinak se nechytnul) a otáčky vyletěli ke 4000.

Odpojil jsem baterku, znovu zapojil a otáčky se drželi v normě.

Mám podezření na tu řídící jednotku, ale nevím jak to zjistit. Sice mám ještě jednu na tento typ motoru, ale po připojění si auto ani neškytlo. Pak mi došlo, že jde o problém s immo:nevim

Nemáte někdo zkušenost s nefunkční jednotkou?

Link to comment
Share on other sites

Tak problém se startováním byl vyřešen, baterie neměla dostatečnou kapacitu.

V souvislosti s těmi otáčkami mě napadla ještě jedna věc. Mám utrženou hadici znovunasávání olejových výparů (resp. ten náhubek) a je přidělaná jen naoko stahovacími páskami. Nemůže to být tím?

Link to comment
Share on other sites

Jednou jsem při nastartovaném motoru oddělal tu hadici na odsávání par a otáčky vyletěly nahoru, ucpal jsem to prstem a zase byly ok. Mám dva vstupy před klapkou a za klapkou, tak mám na mysli tu za klapkou.

Link to comment
Share on other sites

Tak zaváda 100% vyřešena.. nebyl to konektor, nýbrž vadné čidlo (možná špatný typ-> tím si nejsem zcela jist, protože bylo před měsícem kupované). Proměřil jsem voltmetrem polohy a hodnoty neodpovídali, tak jsem sehnal nové a auto šlape jako hodinky:super

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...