Jump to content

Posilování a suplementy


FiFa_cze
 Share

Recommended Posts

Ahojte, už nějaký čas chodím do posilovny a vždy jsem byl pro tu přírodní cestu, respektive posilování bez nějakých doplňků stravy, ale poslední dobou se v posilovně rozmáhá nakupování těchto věcí a tak jsem se chtěl zeptat vás, co posilujete, co používáte a jaké to přináší výsledky. Hodně jsem toho pročetl, ale nějak nevím, co koupit a zda vůbec něco koupit. Co vy na to? Uvažuji nad koupí proteinového nebo kreatinového suplementu.

Link to comment
Share on other sites

Chodím tam přes 4 měsíce, tak nevím v jakém jsem stádiu. Zas tak moc se v tom neorientuju :) Chcí spíš vypadat \"velkej\" :D než abych měl vyrýsovany svaly a ukazoval se před babama. Zase mi nejde ale o to, abych měl nafouklé svaly plné vody a neměl sílu. Začal jsem tam chodit hlavně kvůli zpevnění kostry a nabrání síly, nikdy jsem neřešil ploché břicho a podobné hovadiny. Měřím něco lehce přes 190cm a vážím cca 95kg, jestli to pomůže :)

Link to comment
Share on other sites

Za prve co je neprirodniho na doplnkach stravy? Za druhe doplnek je presne od toho jak se jmenuje: doplnuje to co ve strave nemas. Mas malo bilkovin - znamena ze neumis jist maso tak si koupis protein. Mas malo energie - neumis jist brambory rejzu a ovoce koupis nejakej sacharid. Zbytek jsou veci co napomahaji regeneraci nebo oblbuji unavu to jest kofein, synefrin.. - unava. kreatinin - regenerace,vetsi vydrz. A pak blbosti o ktere se nemusis zajimat. Po 4 mesicich je spravna doba aby jsi se zamyslel nad tim jak jis zkvalitnil stravu coz pro tebe bude jidlo na mesic tak za 5000-6000kč. Sam vis nejlip ceho mas malo

Link to comment
Share on other sites

Neříkám, že to není přírodní. Já to myslel spíš tak, že jsem se to snažil získat normálně ze stravy. Maso, zelenina, ovoce, rýže, mléko, tvaroh, obiloviny, luštěniny atd... Za doplňky nehodlám utrácet 6 ani 5 tisíc měsíčně. Spíš jsem se chtěl zeptat, co je takový základní doplněk stravy při posilování. Někde píšou proteiny a někde zas kreatin... A upravovat jídelníček? Jím všechno, mám rád zeleninu, ovoce, ale mám rád i takovou svíčkovou s knedlíkem a taková jídla vypouštět opravdu nehodlám. :) Jak jsem již psal, nepotřebuju mít ploché břicho a vyrýsovaný každý sval...

Link to comment
Share on other sites

Právě o to mi jde. Zjistit jestli teda ten protein nebo kreatin a jakou volit značku a na co se u jakého suplementu zaměřit u obsahu. Jasně, každej tam udá seznam kolik čeho to obsahuje, ale pro mě je to samej cizí název a nevím, kterej k čemu je... Nehledám nejnižší cenu, ale zase ani né nic předraženého. Prostě něco ideálního v poměru cena/výkon...

Link to comment
Share on other sites

Nechcem robit ziadnu reklamu, ale ja som ted tiez zacal po dlhej dobe cvicit, zatim bez \"pomocok\" ale od vikendu zacinam troska tvrdsie.Ak ti mozem poradit urcite nejaky protein(nejaky lepsi) pak nejake aminace a ak chces vazne dobry vysledok tak nejake NO.

Mne osobne odporucal kamarat tieto veci:

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2414

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1806

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2002

ak mas cas si spravit dobru stravu tak urcite zober hovadzie aminace :)

Link to comment
Share on other sites

je supr co mas nacteno ale ze nikdo necte muj prispevek. Prvne potrebujes zjiskat zakladni zivyny a uplne nejlepe z jidla. Podle toho co nemas to doplnis. Podle toho potom davas doplnky. Pokud nejis tak zadna pumpa ani BCAA nema cenu BCAA ani jine amino bych do jidelnicku zacatecniku vubec nedaval. Pokud nesnis za den 1kg masa tak si kup protein a to ze z jednoho tvarohu zjiskas 30g bilkovin bych bral dost z rezervou je to surovej kasein v podstate jeden z nejhur stravitelnych bilkovin tak ze pred spanim se da. Ale jeste jednou proste do jidla na tvoji vahu at uz s doplnkama nebo bez das za mesic cca 5000kč jinak se na slusnou stravu nedostanes. Uz tu bylo receno ze potrebujes kolem 180g bilkovin na den kdyz to vemu jednotvarne tak to mas 1KG masa za den 30kg za mesic x150kč to jest 4500kč a mel by jsi idealne pokryty zdroj bilkovin na mesic z kurecich prs. A to jsme jen na bilkovinach a je jedno cim nahradis maso budes +- na stejne cene. Par jidelnicku + suplementaci jsem sestavil a vim ze tohle si lidi moc neuvedomuji. A jeste takova poznamka zelenina je sice zdrava ale do objemoveho jidelnicku se nehodi je to voda + vlaknina. Myslim ze za tech 5 let co nedelam v oboru se toho moc nezmenilo az na to ze se jidlo vic sidi

Link to comment
Share on other sites

K tem tabulkam pozor ne vzdy to sedi s konkretni potravinou je lepsi se divat primo na obal. A taky ne kazda bilkovina se dobre vstrebava. Kazdopadne je vzdy lepsi zjiskat bilkovinu z jidla (uplne idealne maso a jeste lepe hovezi) nez z doplnku. Protoze kdyz se najis tak telo zacne travit a pracuje jak ma.

jeste jednou to zhrnu chces pribrat: pribrat muzes jen tak ze budes mit vetsi energetickej prijem nez vydej - to vi asi vsichni. Ty by jsi rad pribral svaly tak k te energii musis pridat dostatek zakladni ziviny pro svali to jest bilkovina. Samozrejme kazde telo je jine a stejne jako kazdy jinak nabira tuk tak kazdy nabira jinak svaly.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...