Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Chjo, tak ještě jednou a hezky pomalu:

Jaké auto máš? ročník, motor, sedan?

Xenony jsou tam origo, nebo domontované?

Riadiaca jednotka - to je tzv balast, neboli elektronika, která vyrábí vysoké napětí? Anebo řídící jednotka sklonu?

Vrakáč - máš blízko? Zkoušel jsi?

Nová - proč nechceš?

atd...

Odesláno

Richard i: v prvom rade odporucam overit ci su to naozaj peugeot svetla... dost casto sa tam aj v autorizakoch dorabalo vselico co bolo cokolvek ale urcite nie origo peugeot svetla (aspon na sk)... a posledna vec, nechces dopisat konkretny popis zavady co mas vlastne za problem?

Odesláno

Ja nemam zatial žiadny problem aspon zatial. Su to oryginal svetla lebo ja som ich tam montoval a zapajal len preto som hladal BSI lebo donho musim ešte zapojit jeden vodič.

• O 1 měsíc později...
Odesláno

Ahoj Straki,

mám 407SW 2.0 HDI r.v.2005.

Vin: VF36ERHLH21225507

Dnes mi menili rozvody a poprosil som mechanika pozrieť diagnostiku, lebo som chcel nastaviť zapnutie vystražných smeroviek pri prudkom brzdení.

A tu je problem -2 chyby:

P1351-okruh žhavenia asi pred mesiacom som mal problém zo štartom za studena-naštartoval, potom sa tvaril motor pár sekund akoby išiel na tri valce a zdochol. Naštartoval až na 10-15 krát. Tento problém však bol len občas. Akoby niekedy nešla šťava na žhaviče.

Teraz už tento problém nie je.

2-há závada:

U1118 - chýbajúca komunikácia s BSI.

Potom mechanikovi nepripojilo vstup diagnostckého prístroja(zn.TEXA) do BSI, kde mi chcel pozrieť to nastavenie výstražných smeroviek.

Može táto chyba spôsobovať to že občas mi nejde nastaviť teplota resp. celý panel klimatizácie je akoby zamrznutý a po pohýbaní s poistkou myslím F15 to naskočí. Možno pri vyťahovaní som pohýbal nejakým kontaktom

BSI je tá poistková skrinka pri vodičovi? Myslel som, že to má vyzerať ako Riadiaca jednotka.

Vedel by si mi napísať kde by mohol byť problém ? príp. ako ho odsrániť?