Jump to content

Tesnenie pod vičkom


vlado6101
 Share

Recommended Posts

  • 10 months later...

Ako to dopadlo ? Aj ja som si našiel olej v okolí prvého vstreku. Bolo to u teba z viečka alebo to bolo tesnenie pod vstrekmi ? Je riziková výmena tesnení pod vstrekmi ? Ma s tým niekto skúsenosť kolko to stojí v Peugeote ? Ďakujem

Link to comment
Share on other sites

Vymeniť tesnenie pod vstrekom nieje problém. Odpojíš a vyberieš vstrekovač pod ním je medené tesnenie (môže zostať na vstrekovači alebo zostane v hlave), vyčistíť dosadaciu plochu, tesnenie buď vymeníš (v Peugeote tuším 2€) alebo ho dáš vyžhaviť (tým zmekne a lepšie sa prispôsobí) a poskladáš. A môžeš ísť na zraz ;).

Link to comment
Share on other sites

No problémů je tam několik. Např. čistota - tedy odpojenou trubku je potřeba zaslepit aby se do ní nedostalo jakékoli smítko. Stejně tak tak lůžko vstřikovače se nesmí poškodit třeba při vytahování těsnícího kroužku. Stejně tak hadičku zpátečky a oba otvory ve vstřiku je potřeba ucpat proti vniknutí nečistot. Původní kroužek bych nepoužíval, tím spíš pokud už teď prolíná. Odpojené potrubí by se podle servisního postupu mělo vždy vyměnit kvůli těsnosti, ale to se většinou nedělá. Sedlo na dně otvoru se musí velmi pečlivě vyčistit a vzhledem k tomu, že tam byl průsak i prohlédnout jeslti ho někdo nepoškodil při servisu (pak by se muselo zafrézovat). Sáknoucí vstřík by neměl být zažraný, takže by to mělo jít poměrně hladce při dodržení všech zásad. Před demontáží je dobré očistit okolí od prachu a písku - vhodným čističem, štetcem a pak vyfoukat tlakovým vzduchem.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ahojte Peugeoťáci/čky, prosím Vás o radu Mě prolínala nafta z jednoho vstřiku, mechanik ho vyndal (co říkal tak to bylo docela maso...nahříval a pomalu povoloval i kladivo použil...) těsnění vyměnil komplet. Vše smontoval a teď bohužel to horší...vyskočila hláška antipolution faulty nějak divně smrdí. První natočení byla hrůza, kouřilo to, nepravidelný chod. Včera jsme to nastartovali bylo to lepší už má pravidelný chod, nehulí ale smrdí pořád statečně. Co myslíte? Řešit to přes diagnostiku či vyndat vstřik a do nějakého diesel servisu? Připadne jaký doporučujete Praha okolí. Předem děkuji za rady:papa

Link to comment
Share on other sites

Ahojte Peugeoťáci/čky, prosím Vás o radu Mě prolínala nafta z jednoho vstřiku, mechanik ho vyndal (co říkal tak to bylo docela maso...nahříval a pomalu povoloval i kladivo použil...) těsnění vyměnil komplet. Vše smontoval a teď bohužel to horší...vyskočila hláška antipolution faulty nějak divně smrdí. První natočení byla hrůza, kouřilo to, nepravidelný chod. Včera jsme to nastartovali bylo to lepší už má pravidelný chod, nehulí ale smrdí pořád statečně. Co myslíte? Řešit to přes diagnostiku či vyndat vstřik a do nějakého diesel servisu? Připadne jaký doporučujete Praha okolí. Předem děkuji za rady:papa

Link to comment
Share on other sites

Ahoj tvrdí že po konzultaci s dalšíma mechanikama zvolil tento způsob místo hydraulického stahováku. A že mu řekli že u 1.6 HDi je 50% na 50% že ten vstřik oddělá při demontáži. Je fakt že ta prolínající nafta byla jak asfalt tak to muselo držet fest...ale je to fakt běžný tento hop nebo trop? Zrovna u tak drahého dílu :( děkuji ti moc za rychlou reakci :super

Link to comment
Share on other sites

No nevím, možná ti odpoví zkušenější jinak, já si myslím, že ten poměr určitě není 50:50 že by se ten vstřik mohl zničit. Určitě tam nějaká možnost je, ale 1:1 to určitě nestojí. Zpětný kladivo se používá, ale hydraulika je podle mě šetrnější. Ten důvod byl spíš cena. Nicméně pokud tvrdí, že je to 50:50 tak fakt nechápu proč nenechal udělat test toho vstřiku.

Koukněte se přes diag jakou má ten vstřik korekci a udělejte test na zpětný tok + koukněte přes diag na tu chybu na které to skončilo.

Link to comment
Share on other sites

No tak dneska vstřik o5 vyndal a zítra jde do nějakého diesel servisu...jsem zvědav jak to tam dopadne snad bude v pořádku. To s tou diagnostikou bude druhý krok...on má podezření na ten vstřik že se tam mohl dostat nějaký sajrajt. Ten piezo elektrický ovladač odpojil a to jsem někde četl že to nedělá dobrotu i když nechápu proč...možná odpojení vyhodnotila jednotka jako chybu. Po výsledku z diesel servisu dám echo jak to dopadlo. Zatím dikes a drž palce:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak smazaly hlášku a auťák šlape jak hodinky...a ta kouřivost bude tím že mám staré žhaviče... Mám však další dotaz při montáží víka ventilů si náhodou všiml oloupanou vačkovou hřídel. Nevíte někdo čím to může být? Asi to není úplně v pořádku co?:(

Díky za odpovědi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...