Jump to content
pítrsák

malý výkon motoru 2.0 HDI

Recommended Posts

ahoj pežoťáci.poraďte někdo.mam Peugeot 307 2.0 HDI.VČERA MI MÁLEM DOŠLA NAFTA NEŽ SEM DOTANKOVAL MÁLEM SEM SE NEROZJEL Z KŘIŽOVATKY.po natankování ale auto stále nemá výkon jako by bylo bez turba.dnes sem vyměnil palivovej a vzduchovej filtr a nic to nepomohlo tak sem ještě vyndal z nádrže podávací čerpadlo jesi se neucpalo sítko ale je čistý.nevíte jak odskoušet jesi to podávací čerpadlo běží a kolik dává tlak ?popřípadě jak vyzkoušet že je turbo v pořádku.v palivovim filtru byly drobounký stříbrný špony prý z toho podávacího čerpadla máte někdo podobnou zkušenost ? předem díky za rady .čau pítrsák

post-36511-14109623371123_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z podávacího čerpadla jsou měděný špony, který nasvědčují že je čerpadlo na odchodu, ale jestli ti auto startuje tak čerpadlo podává, bez něho by auto nenastartovalo, jinak kontrolka motoru ti nesvítí? Na tohle nejlepší napojit na diag....a taky si to mohlo cucnout humus naftu co je usazená na dně nádrže, takže v tom může dělat problém taky DRV ventil....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na tohle nejlepší napojit na diag

:super

pitrsak: nemusi to vobec suvisiet s tym ze ti skoro dosla nafta, na vsetky otazky dostanes odpoved ked to das na diagnostiku (tlak turba, porucha DRV - ak by bol upchaty tak motor vypne po cca. 5 sek, ) Ak chces skusat funkcnost podavacieho cerpadla tak je to ako napisal dancak ked to startuje a naskoci bez problemov tak je asi OK, ak odpojis hocijaku hadicu od nadrze ku cerpadlu tak uvidis ci je funkcne (bude tiect nafta) TURBO odskusas tak ze budes drzat hrubu hadicu co vedie k jeho chladicu niekto ti prida plyn a v hadici by si mal pocitit tlak......

[upravil dne 11/4/12 20:05 od JanoRS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen k tomu turbu, když silou zmáčkneš tu hadici co ti popisuje JanoRS tak pokud ti turbo dobře funguje tak po přidání plynu se ta hadice nafoukne tak že ji nemáš šanci udržet zmáčklou.....je tam totiž slušnej tlak;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj.díky moc za vaše rady,a zájem pomoct. měl jsem na dnes objednanou diagnostiku,ale než sem tam vyrazil tak sem ještě pokoukal po motoru co by kde mohlo zavinit problém a bingo !!!!! našel sem rozpojenou hadici od toho turba ta co vede do vzduchovýho filtru je nad motorem pod platem př.okna spoj schovanej pod svěšenym tapecírunkem.ještě byl vypadlej šroubek M6 co drží na turbu plastovou hadici. teď je vše OK. jaště jednou díky. čau pítrsák

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to jelo jak má, ale když sem jen tak všechno kontroloval tak mě taky chyběl přitahovací šroubek na habici k turbu a bylo to málo dotažený, byla by to otázka času než by to vypadlo....hlavně žes to taky vyřešil;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...