Frantic Odesláno 3. únor 2012 Sdílet Odesláno 3. únor 2012 Takze pani: Presiel som si kopu diskusii, prispevkov a odpovedi ale ani v jednej som nenasiel odpoved na moj problem ktory ma trapi a neda mi spavat. Skusim v strucnosti popisat aky problem s autom mam: prve priznaky: - auto pri plnom vykone vyhodilo do nudzoveho rezimu (kontrolka motora), palubny pocitac ukazoval \"depollution faulty system\". Tento stav pominul po vybrati kluca na dlhsiu dobu resp. znovu nastartovani auta.Auto islo opat v povodnych hodnodatch na plny vykon. - tato chyba sa objavovala sporadicky kazdy cca 2000 km ( podla diagnostiky peugeot islo o prechodnu zavadu - ovladanie regulatoru tlaku paliva, chybny tlak v rampe) - nikto nevedel presne urcit co konkretne to moze byt, preto boli vybrane vstrekovace s rampou a cerpadlom a boli poslane do skusobne kde ich odtestovali na stolici. - po navrate zo skusky bol zaver: slabsie 2 vstreky + hodnoty nad predpisane limity ( dovtedy slo auto ok az na tu sporadicku zavadu) - ked sa vsetko poskladalo auto nabehlo bez kodovania vstrekov ale so starymi hodnotami - cize doslo k zamene vstrekov na ich povodnych miestach a s autom sa slo na prekodovanie aby vstreky na sucasnych miestach dostali povodne kody. - auto citelne ozilo, ale spotreba je stale podstatne vyssia a tah motora hlavne vo vyssich otackach je slaby. ( povedane mi bolo pockat 500km aby sa to ustalilo, ale nic sa nestalo ani po 2000km) - pri reklamacii mi bol zablendovany EGR ventil ale nic podstatne sa nezmenilo. Zaver: Bolo mi povedane ze auto uz lepsie nepojde, kedze su dva vstrekovace slabsie cize by to chcelo repas aby jazdilo opat ako predtym. 1. Otazka preco auto nejde tak ako islo pred vybratim vstrekovacov kedze je zjavne ze uz aj vtedy boli tie vstreky slabsie ale auto slo podstatne lepsie. Nie je teda problem niekde inde? Zanesenie EGR ventilu, pripadne prehodenie vstrekov na ich povodne miesta atd.? 2. Otazka. ako je mozne ze auto s C3I kodovanim dokaze bez problemov jazdit so zablendovanym EGR ventilom? charakteristika auta: peugeot 308 2.0 HDI, 100kw rocnik 6/2008 vstrekovace DELPHI Euro 4 cerpadlo euro 5 Som zvedavy ci niekto dokaze rozlustit tento hlavolam a som seriozne rozhodnuty odmenit cloveka ktory pomoze pri rieseni problemu jeho postrehom apod. Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
codlx Odesláno 3. únor 2012 Sdílet Odesláno 3. únor 2012 Ahoj, já když měl v hajzlu vstřiky na P307 2.0HDI, tak auto po nastartování dost smrdělo, ale na výkonu mi to neubralo. Původně mi chtěli vyměnit celou sadu vstřiků, ale ve finále si s tím pohráli ve FC a měnil se pouze jeden vstřik. V tvé druhé otázce vůbec netuším o čem píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 4. únor 2012 Sdílet Odesláno 4. únor 2012 Dohodni sa so Strakim, si len kusok od Ziliny, obcas sem pride. Podla mna tu tomu nikto lepsie nerozumie ako on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 Zdar-. Tak kdy se mam stavit?????????:D:D EGR si vrat zpet jak ma byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 5. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2012 straki nazdar, zastav sa kedykolvek a preco vratit spat to EGR? pisal som ti spravu tak pripadne tam to mozme preriesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 zaslepeny egr dela pruser. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 5. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2012 ano toho som si vedomy, vyssie teploty v spalovacom priestore zrejme, rychlejsie opotrebenie vstrekov apod nie? ale skusme teda k veci co s tym autom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 musim videt diag EGR dokaze pos...cely prubeh softu u Delphi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 5. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2012 poskytnem co je treba aby sa to vyriesilo... to s tym egr som teda nevedel ze moze narusit softwer. Urobili mi to akoze vsetko bude ok.) ale rozhodne teda nie je...navrhni teda riesenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. únor 2012 Sdílet Odesláno 7. únor 2012 Pokud to vyjde tak ted o vikendu. zbytek www.straki007.cz viz formular Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 7. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2012 co ted o vikendu? prides na SK alebo co? skus trosku rozvinut tu vetu lebo akosi nerozumiem tvojim heslovitym poznamkam:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 12. únor 2012 Sdílet Odesláno 12. únor 2012 Frantic : máš SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 12. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2012 dikes... nasiel som si;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cult981 Odesláno 3. březen 2012 Sdílet Odesláno 3. březen 2012 Zdar, no ja som mal podobny prolem v rspektive aj mam ale uz ciastocne vyrieseny, riesil som zimne starty ktore boli bolestive tak som to dal cez znameho jednemu mechanikovy co sa zevraj do toho vyzna ale cele to len zhorsil dslova pokazil. No ale k veci uz velmi dlho svoju pozornost venujem vstrekom. Zakladne info co som sa naucil je ze ze vstrek ma problem pri malich otackach okolo 1500 alebo naopak pri velkych myslim okolo 3000 az 3500 a vyzsie tam nemusi byt taky vykon. Bez toho aby si musel otvorit kapotu tak na to prides sposobom chod okolo 50km/h a hod do stovrky otazka je ci ti auto ide plinule alebo ti trozku trha. Ked sa trosku vratim tak co som si zistoval a nie len na tomto fore tak som zistil ze ked sa daju vstreky testova niekedy sa stane ze sa poskodia alebo sa poskodia pri vyberani alebo presuvani, ja som sa naucil jedno pokial to nemas pod dozorom a nerobis to sam alebo clovek ktory ma k tomu pristup tak ti nepovie ze ich poskodil aj keby neviem co. Ale ked ti mozem poradit tak tak najjednoduchsie vstrek otestujes sposobom kolko nafty dava do prepadu kupis si hadicky priemeru ktory je potrebny napojis ich do nadobiek s ryskou nastartujes motor a nechas to na volnobeh pricom sledujes kde sa ti plni nafta. Je to piplacka lebo musis to urobit poriadne ale ja som si problem zo svojim autom vyriesil sam a cisto len s informacii co som nasiel na nete. Ked by si mal otazky tak pis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 3. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2012 no tak otazok by bolo viac ale presne tento problem by mohol byt aj u mna ako si opisal, samozrejme vyberal mi to mechanik a testoval iny chlap, cize prist na pricinu kto s tym zle zaobchadzal je tazko. Auto pokial idem 50km/h na 4ke plynule netrha ani trosku, trha skor pri pridavani niekedy mam pocit ze idem na elektricke take skackave pridavanie, urcite ten pocit poznas. Auto je v mojom pripade slabe aj dole aj hore vo vyssich otackach tah je jedine medzi 2-3 tis. otacok. Co sa tyka tych hadiciek a zistovania ci ide nafta do prepadu to je moc piplania a ja mam zo stolice jasne vysledky ktore hovoria o tom ze vstreky maju mat hodnoty - 65mg/st +-4,5, pricom moje maju hodnoty 45, 48, 50, 40. Lenze uz ako som pisal, je zjavne ze tie vstreky uz boli slabsie predtym nez sa vybrali a ako nahle sa vratili spat ( podotykam ze medzitym sa nejazdilo ani nic podobne) auto netahalo. Cize mna by zaujimalo v tomto smere riesenie, vzhladom k tomu ze pocujem od motora sycanie vzduchu smerom od turba a ci prave to nemoze byt pricinou aby som sa vyhol zbrklemu rozhodnutiu a nedaval koli tomu repasovat vstreky. Samozrejme pod tym sycanim nemyslim piskanie turba, ale falosny zvuk akokeby netesnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cult981 Odesláno 3. březen 2012 Sdílet Odesláno 3. březen 2012 Tak mal by som este pre teba jeden jednoduchy test v prvom rade si urcite kontroloval hadicu od turba ci tvrdne pri pridani plinu. To je samozrejme ze musi ale dalsia vec je flexibilita turba pricom turbo reaguje na celkovo na spravanie vozidla od riadiacej jednotky cez vstrekovanie nafty az povedzme po lambdu. Takze test ci mas turbo v poriadku alebo ci to ma nieco spolocne s turbom skus vytiahnut podtlakove hadicky a ci sa nieco zmeni. Ale bacha upozornujem ze ja som to skusal a nic sa nezmenilo napriek tomu ze som mal posahany jeden vstrek. Vies ide o to ze je to dost zlozite u mna sa da povedat ze som mal stastie ze som sa trafil s tym vstrekom ale uz nic ine to nemohlo byt. No tak skus tie podtlakove hadicky a uvidi sa ale zaujmalo by ma ake mas hodnoty skusal si si merat akceleraciu alebo pruznost akceleracie?? Dalsia vec je ci sa ti spotreba ktoru ti ukazuje pocitac zhoduje s tou ktora je realna?? Ked ti mozem poradit este jednu vec po com sa mi zlepsil chod motora a zaber motora prdal som specialne aditiva ci si nieco take skusal a tak. Skus mi napisat take zakladne veci co s tym autom je a zaroven co si uz na tom skusal od tej doby dokopy od kedy si zalozil tento prispevok. Este by ma zaujmalo odial si lebo ak z vychodneho sovenska ta peugeot servisu sa tu da verit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 4. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2012 Cize budem reagovat postupne: Samozrejme pruznost auta som skusal a tam je hned prvy badatelny priznak toho ze auto je slabsie: napr. 0-100 cca 11 sec predtym 9-9,5sec alebo 50-100 na prevodovom 3stupni predtym do 7 sec teraz 9 sec. a dalsia perla auto ked rozfofrujem tak dojde na 170km/h a viac nepusti ani o kusok nech idem na 5/6ke trebars aj 5 km. (cize tu som sa domnieval na zaklade sycania vzduchu od tlakovych hadic ze asi nema dostatocny tlak) Co sa tyka palubaku a realnej spotreby tak sedi na chlp a takisto sedela aj v minulosti ( sledujem to pravidelne a preratal som to neraz aj pri dotankovani) Pre zlepsenie chodu motora som pridal servisne aditivum Delphi ( vstreky Delphi) a aj ked som bol voci tomu skepticky auto sice nezacalo lepsie tahat ale pominul aspon klepavy zvuk od motora podobny autam skoda - TDi, PD Od tej doby ako sa vlozili naspat vstreky a naprogramovali na povodne hodnoty, som skusal vycistit EGR ventil,sytko v nadrzi, vymenit sacie potubie a tesniace kruzky medzi sanim a hlavou motora. Ale nic z toho nepomohlo a vzduch neustale unika. Co sa tyka hadice od intercoolera tak tu naplni to je evidentne ale ci dostatocne, to uz posudit neviem. Turbo ako take reaguje opozdene cize vznika turbodiera a s autom trha aj ked nie nejako vyrazne ale citim tam chvenie a taku strpnutost. Avsak turbo naplni na 2 bary co mam odkontrolovane cez diagnostiku ale ako som spomenul je to opozdene. A som z Martina a paravdupovediac do autorizovaneho servisu sa nechystam a berem to ako poslednu moznost, vzhladom ku skusenostiam ktore s nimi mam z minulosti. Momentalne spolieham na chlapa z tohto fora - strakiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. březen 2012 Sdílet Odesláno 4. březen 2012 No jak to tak ctu tak to bude perla ai:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 4. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2012 straki mas sa na co tesit... v sobotu ta cakam, uz je vybavena aj garaz s dierou a wifi tiez mozes sa plne realizovat:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cult981 Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 Napis potom ako to dopadlo v com bol problem. Ja ti este mozem poradit ze poskusatj podtlakova hadice od turba ci to bude reagovat na ich vypojenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.