Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Mám 406 110 HDI a když na 4 ku jedu okolo 2000 ot a přidám, tak motor zabere a otáčky naskočí rázem na 2400ot pak se sníží na 2200 a potom už plynule nabíhají.

Jsem laik poraďte co to je , jestli to je náběh turba nebo spojka. Díky, moc se v tom nevyznám:o

Odesláno

pokud vzrůst otáček odpovídá vzrůstající rychlosti auta, tak pak je to OK.

Ale jak to popisuješ, tak bych si tipl, že trochu prokluzuje spojka, protože u mne u těch 2000 otáček to turbo s tím autem zahejbe a má největší sílu (subjektivně).

Odesláno

taky bych to videl na prokluzujici spojku, asi se priblizil cas jeji vymeny ( stelovat se neda )

Kolik to auto ma najeto? Jezdilo prevazne ve velkym meste s castym rozjizdenim nebo jsi za tim tahal neco tezkyho ?

[Editován dne 17/4/05 Ferry]

Odesláno

Nalítáno má 80 tis., taháno s tím nebylo jakmile dostanu těch 2000 ot na plný knedlík tak to výrazně zrychluje, možná to je nějaký čidlo otáčkoměru, ručička povyskočí. Jinak spojka by se jinak neprojevovala? Co myslíte?

Odesláno
Napsán autorem Biker

Nalítáno má 80 tis., taháno s tím nebylo jakmile dostanu těch 2000 ot na plný knedlík tak to výrazně zrychluje, možná to je nějaký čidlo otáčkoměru, ručička povyskočí. Jinak spojka by se jinak neprojevovala? Co myslíte?

pockej zrychluje citelne auto a nebo se jen zvysi otacky ale na akceleraci vozu to nema vliv

Odesláno

Zrychluje výrazně auto, ale otáčkoměr si povyskočí a vrátí se v jednom okamžiku, a ihned se vrátí a potom běží normálně, je to jako když tomu to turbo naloží. Jinak to letí jak hrom přímo nezvladatelně.

Odesláno

Mám naprosto stejný problém, při stejných otáčkách, identickém motoru a aby toho nebylo málo, tak mám i stejně najeto na stejném autě :-)))

Právě to zkoumaj dnes u Vašendů.