Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

pancéřové hadice


Recommended Posts

  • 5 months later...

Hola, rád bych opět do době otevřel toto téma s jednou otázkou na majitele pancéřových hadiček.

Zajímá mě konkrétně, jestli poznali nějaký rozdíl oproti hadičkám standardním. Váhám s koupí a tak mě zajímají reálné zkušenosti, nikoliv reklamní řečičky :-)

Díky.

Link to post
Share on other sites

Těžko říci, na sešlápnutí je tam podle mne o malinko větší odpor než s klasikou. Je to taková parádička, ten přínost je zanedbatelný. Osobně bych do nich šel znovu, je to pěkný a dostupný díl. Jen bacha aby to šlo vůbec rozdělat, já musel měnit i trubky a to je na takovou blbost až moc práce a nákladů...

Link to post
Share on other sites

tak já vám do toho taky vstoupím, chtěl bych udělat kompletně celý brzdový potrubí a protáhnout ho skrz auto a přidělat omezovač a ten co je na zadní nápravě tímto obejít protože mi stejně nefunguje. co byste mi poradili z čeho vyrobit hadice a potrubí a kudy projít do auta a kudy zas ven?

Link to post
Share on other sites

Tak na potrubí máš dvě možnosti:1) udělat z nové trubky co se používá klasicky a případně napojit jen hadice kde potřebuješ a nebo 2) natáhnout to komplet v pancéř hadici,ale dáš za to majlant.. Cestu přes plech sem řešil cestou nejmenšího odporu a tak jak sem potřeboval:papa

Link to post
Share on other sites

Ja osobne jsem extra rozdil nepoznal ale ani necekal.. brzdy me fungovaly paradne i na puvodnich hadickach.. sam za sebe si myslim ze je to vic pocitovy a o tom kdyz vymenis starej dil za novej poznas zmenu take.. takze cenove to neni zas tak nedostupny a nic tim nepokazis.. :aut

PS: Bude asi neco jinyho menit seriove delky hadic a nebo mit delsi vedeni kde to znat pak asi bude..

Link to post
Share on other sites

U auta co jezdí v běžném provozu: Trubky Ate - dvouplášť, hadice z e bay jaké je libo (nebo od Mihula, pokud ještě jsou) a táhnout to po původním vedení (na nějaký ten cm hrát nemusíš) s ohyby \"přes koleno\". ABS nechat (pokud je), regulaci opravit, nedávat manuál (důvod píšu dále)...

U auta na okruh, udělat tak jak to chceš, kudy chceš a zkoušet a zkoušet od vedení až po nastavení.

Mám ten první případ a stejně jsem to dělal třikrát (vždy se našlo něco co šlo udělat lépe) a dodnes nemám nastavený regulátor vzadu (nemám čas to zajet, ten mám origo Ate automatic z 406mk1 jen upravené seřizování, aby to šlo štelovat v lehu ze strany stojícího vozu), u mě reaguje už na to když se začne odlehčovat záď (potápět předek), bez něj (měl jsem předěláno na Speedpro páku) mě při zkouškách nečekaně zadek obtančil tu kovadlinu, co mám místo motoru. Hrál jsem si s nastavením dost dlouho, pak sprchlo a bylo vymalováno, ani nemyslet že bych jel v provozu nějaké ostřejší zatáčky...

Link to post
Share on other sites

děkuju vám za názory a odpovědi, no ona se 106ka uz ani moc v provozu pouzit neda na to poskakovani to neni takze spis mi jde o to jak to udelat nejlepe na okruh, ten zatezak je dobrej ale kdyz funguje, me nefunguje a nejde mi ani abs nic vse je tak nejak kantare. jinak uvidim zkusim se podivat na nejaky ceny hadic a podle toho se rozhodnu jakou pujdu cestou.

Link to post
Share on other sites

Kamarád dělá/vyrábí vysokotlaké hadice a když jsem mu řikal o těch pancéř, tak se hrozně vysmál pže to nemůže mít zkrátka vliv to je tak na odstínění tepla toť vše... pevnost hadice dává ten vnitřní výplent popř další vrstvy tam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...