Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

Peugeot 406 HDi - zle štartuje


Recommended Posts

Zdravím, snáď mi tu niekto z Vás bude vedieť poradiť, mám Peugeot 406, 11/99 66kw, najazdené 190 tis., a mám problém so štartovaním. Pri štarte dlhšie pretáča, kým naštartuje, baterka točí pekne, za jazdy tiež absolútne žiadny problém. Keď naštartuje, tak je všetko ok, otáčky neplávajú, za jazdy sa nedusí ani nič podobné. Vedel by mi niekto z Vás poradiť? Premýšľal som o sitku, čo je v nádrži na nečistoty, aj keď tankujem len na na benzínkach, za tie roky sa tam mohlo dostať ktoviečo a neviem, čo tam mohol predošlý majiteľ tankovať... ďalej ma napadli žhaviče, ale nemyslím si, že by mal problém naštartovať v týchto teplotách, možno sa mýlim. Za každú radu budem vďačný.

Link to post
Share on other sites

Možno by pomohlo aj presnejšie definovať ten zlý štart, či dlho točí a potom naraz chytí, alebo postupne odpaluje 1 valec, 2,3 a postupne chytí? Skúsiť pri štartovaní počkať, pokial nepostojí podávacie čerpadlo, či vtedy nechytí lepšie. Samozrejme vymeniť palivový filter, ak nebol menený v blízkej dobe.

Link to post
Share on other sites

Definovať zlý štart... čakám, kym mi čerpadlo neprestane ťahať, potom otočím klúčom a pretáča, ale neodpáli. Keď mu pridám nohou plyn /viem, že by sa to nemalo/, tak naštartuje. A chytá tak postupne mám pocit, ako si to presne napísal. Skúšal som pred štartovaním otočiť klúčom dva-trikrát, ale ani to nepomôže, vyzerá to v podstate, ako keby mu \"padala nafta.\" :myslim

Link to post
Share on other sites

Inak to uz ani nevidim, len na diagnostiku. Neviem, preco mohol zhasnut, ale ak by bolo teoreticky tak velmi zaspineny palivovy filter, je mozne, ze kvoli tomu zhasol a rozsvietil kontrolku motora? A potom siel znova tak, ako by mal, len s tym rozdielom, ze svieti kontrolka motora. Som zvedavy, co povie dia. :blablabla

Link to post
Share on other sites

Ten filter má teraz cca 31 tisíc km, tak by asi už aj bol čas na výmenu, len by ma zaujímalo, či je možné, že by mi kvôli palivovému filtru rozsvietilo kontrolku motora. Ale snád do prace zajtra prejdem, dufam, ze ma to nikde nenecha a hned rano dam objednat ten filter. :bojim

[upravil dne 4/9/11 21:57 od Mathush]

Link to post
Share on other sites

To je taký drahý regulátor tlaku paliva, je to umiestnené na vysokotlakovom čerpadle a keď si popísal aj to zdochnutie auta za jazdy tak súhlasím s predchádzajúcimi príspevkami, že to bude asi on. Moc sa asi neoplatí odkladať výmenu, lebo špecialita toho dielu je že ťa môže nechať kdekoľvek na ceste :bojim

A čo s ním? -> vymeniť

[upravil dne 5.9.2011 18:16 od loque]

Link to post
Share on other sites

tym ze naslapes plynovy pedal, nedocielis to ze ti nebude padat nafta... :myslim

plynovy pedal nieje rucna pumpa nafty z nadrze... je to len zhoda nahod ze ti to nakopne.

ja menim palivovy filter pri vymene oleja kazda 10~15t km a to jazdim vylucne na rakusku naftu.

30t km sa mi zda na slovensku naftu privela. takze vymen najprv filter a potom pokracuj dalsimi

radami tu od kolegov... dia je dobra najma vtom ze ti krasne ukaze tlak paliva a hned vies na com si...

kym nezacnes tym najjednoduchsim dalej sa nepohnes. bude to tu jeden prispevok na druhom a uplne zbytocne.

konaj a daj vediet ako si pochodil...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...