Přejít na obsah
foxo

spatne rele zhaveni... ?

Recommended Posts

zdar a sílu...

Nejak blbo mi to startuje pri nizkych teplotach. Dal sem to na dia, (orig PP) a ukazalo to spatne rele zhaveni.

otazky:

je toto na obrazku to relatko? Zda se byt v poradku, takze muze se stat, ze dia ukaze zlu chybu, a mozu byt zle zhavice alebo neco jineho?, pac tu v nekterych temach bylo spomenute, ze dia to casto hlasi, ajked je to relatko v poradku, takze abych ho nekupoval zbytecne...

Dik za rady.

post-31381-14109614476761_thumb.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak najskor zmerat či vobec prichadza na žhaviče napatie,pokial ano,pravdepodobne bude niektory zlý,pokial by neslo napatíe tak prekontrolovat rele popripade to ukostrenie na nom.Možno aj poistky pozrieť...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to rele nema ukostrenie. Je cele z plastu. Len zostpodu idu do neho kable v takej plastovom drziaku.

A este nikto mi nepovedal, ci je to vlastne na tom obrazku to rele zhavenia...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako je to u 406-ky, ja mam rele umiestnene za riadiacou elektronikou motora blizko baterky.

Kabelaz k zeraviacemu rele musi mat podla mna minimalne 2 hrube vodice. Mas tam v tom kablovom zvazku k rele nieco take? Nakoniec, dalo by sa to hadam aj vystopovat. Od zeraviacich sviecok by mal ist pomerne hruby vodic az k rele a od rele zas k +polu baterky, myslim.. Prierez vodica - cca 6-10 mm stvorcovych.

Mal som nedavno tiez problem s zeravenim, tak som chcel zmeral zeraviaci prud. Najjednoduchsie riesenie sa mi zdalo pouzit kliestovy ampermeter na jednosmerny prud. Odber prudu zjavne zavisi aj od typu(vyrobcu) zeraviacej sviecky. Nasiel som na nate take, ktore by mali mat odber 5A, ale aj 15A... Nakoniec som sa docital aj tu na fore, ze ak aj ma spravny odber, este nemusi byt vyhovujuca na zimne starty. Co ma ja logiku. Nejlepsie je kazdu vybrat a na 3-5 sekund pripojit k akumulatoru a vtedy pripadne merat aj odber prudu ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no jo, ale potrebujem hlavne vedet, co to na obrazku je to rele zhaveni... Lebo sem skusal pred startovanim motoru dat na +pol zhavicu dat drat se zarovkou, a druhy na kostru, a nerozsvitil se, coz by ale mal, takze k zhavicom asi vazne nejde prud...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

teraz som pozrel v knihe a je písané ,,riadiaca jednotka žhavenia je umiestnená v lavej časti motorového priestoru,kde je namontovaná na držiaku oproti poistkovej/releovej skrinke,, ale obrázok tam nie je...:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
no jo, ale potrebujem hlavne vedet, co to na obrazku je to rele zhaveni...

Skus vystopovat, kde konci ten hruby vodic od zeraviacich sviecok. Myslim, ze musi koncit na zeraviacom rele...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
teraz som pozrel v knihe a je písané ,,riadiaca jednotka žhavenia je umiestnená v lavej časti motorového priestoru,kde je namontovaná na držiaku oproti poistkovej/releovej skrinke,, ale obrázok tam nie je...:myslim[/rquo

ten popis by aj sedel, to rele, co mam na obrazku je za baterkou, pod potenciometrom, vedla poistkovej skryne...

nevie niekto nejake cislo ktore by malo byt na nom napisane??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

a proc si to uz nevyresil?? Napada mne, ze i kdyz nevim, co je chybne, jestli vymenim relatko, zhavky a prip. poistku, musi vsechno jit jak ma. Ale chcem zistit, co presne, nech nemusim zbytecne kupovat vsechno...

a jak ti to startuje bez zhaveni? Ja uz pri -10 mam dost problem...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Asi proto že parkuju doma, a přes den taková zima není, jinak mě to nežhaví už třetí zimu, a vždy jsem nastartoval, sice se tomu někdy nechtělo ale na první pokus, respektive první otočení klíčkem, to chytilo. Proto to zatím nějak neřeším, vždy se totiž našlo něco co je přednější, brzdy, spojka a podobně:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to jo, kdovi, kolik uz to nejde mne, ale tez to nejak akutne neresim, ale bude dobre, kdyz to dam do cajku...

Inac, ci je to ono, sa podle kablu neda poznat. Z teho relatka ide nejakych 5-6 kabliku a dva hrube silove. Vsechny se ale stracaju ve svazku, takze je tezke dopatrat sa kde konca....

PS: ty nase motory mujeji byt v hodne dobrem stavu, kdyz startuju i bez zhaveni... :mrk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to taky HDi:D

Ale zatím jsem nastartoval pokaždý, nejvíc bylo tuším minulou zimu mínus 25 a pohoda:D

Taky to chci opravit, ale jak jsem psal, pokaždé je něco důležitějšího :(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Spytal som sa uja Goggla na obrazky pre vyraz Glow relais Peugeot 406 2.0 HDi

a odpovedal mi toto.

Ked si pozries tie obrazky (naprikald prve 3) tak sa to moc na ten tvoj nepodoba.

Ako som uz pisal, podla mna musia nan ist minimalne dva hrube vodice. Jeden od zeraviacich sviecok, jeden od baterky (pravdepodobne bez poistky, tak je to na mojom aute). Tiez by som predpokladal, ze tie hrube vodice nebudu koncit na konektoroch,ale skor na skrutkach niekde na rele, lebo tam tecu slusne prudy(aj cez 50 A) ;) co by zodpovedalo tomu tretiemu obrazku z vysledku vyhladavania.

Skus pozriet v aute, ci sa tam nenachadza nieco podobne,ako je na tych prvych obrazkoch ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×