romikck Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Jednoho krásného dne v pátekodpoledne jedu z práce a začne mi po 4km stoupat teplota vody....,teplote se dostala na cca 105stupnu,zastavim necham vychladnout a popojedu dál cca 15min a zase vaří,vždy doliju vodu,která se ztratila z chladiče...zároven sleduji že z topení jde chladný vzduch a netopí to...,večer auto odložím,ráno znovu doleji a musím jet do práce,topení funguje na 100procent,voda nevaří vše OK,akorát se někam ztrácí voda??jezdím celý víkend a zároven dolejvám vodu,jinak vše OK...v pondělí dám do servisu a tam nic nemůžou najít kde se ztrácí voda...a že prej to vypadá na chladič...vymění chladič (celkem za 5000Kč)..jedu k jednomu zákazníku cca 4km...tam jsem asi 5hodin pak jedu k dalšímu cca 10km tam jsem asi hodinu a pak jedu domu... cestou ucejtím jakoby něco luplo,praslo nebo něco podobného...najednou ztráta výkonu motoru a motor se zastaví....klíčkem motor točí,ale nejde nastartovat...,zastavil nějaký pán a zkoušel stříkat startovací olej do vzduchování,jestli to naskočí,ale nic a říkal že to vypadá že motor nemá výkon(tlaky),že se točí moc nalechko.... Nemáte někdo pro mě radu na co se podívat jako první než borci v servisu začnou rozebírat motor jestli není proražené těsnění pod hlavou?? Rozvody dělané před 60000km,voda v oleji na měrce není vidět,z výfuku to kouří normálně,bílý kouř...jediné co jsem ješte pozoroval,že při přeřazení na 2,např.u semaforu,došlo k zacukání auta a pak zase ok,což začlo dělat cca 14 před vařením vody... 406,81kW,96rok,benzin Děkuji všem předem za rozumné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 Podle mě ti fouklo těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
max_payne Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 suhlas s Koblihom, mrkol by som na tesnenie pod hlavou, a po tom prehriati a aj na hlavu. Je mozne ze mas niekde:myslimupchany prietok v systeme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. leden 2011 Sdílet Odesláno 2. leden 2011 vodni pumpa byla pri rozvodech taky vymenena? je mozny, ze pokud ne, tak ze odesla, tim padem se motor nedostatecnym prutokem prehral a fouklo tesneni, to ze jsi jen dolival a jezdil uz dokonalo svoje, ted to muze byt praskla hlava muzes zkusit zmerit tlaky na motoru, ale stejne asi nezbyde, nez sundat hlavu, nechat ji otlakovat, jestli neni praskla a udelat to tesneni pod hlavou kdybys potreboval jinou hlavu, mel bych mozna jednu na prodej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.