martin21.11 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Jaký motor má nejmenší spotřebu na krátké trasy? otec má felicii 1.3 MPI.. a spotřebu v zimě má kolem 10l právě uvažuje o změně.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy106 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 se koukni na stranku ceskybenzin.cz tam jsou spotreby fakt hodne aut... :-) i ja tam jsem zaregistrovany.. :-) ale hodne lidi to tam smeli, aby vypadali ze maji nejmensi spotrebu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Upřímně řečeno,málokterý \"starší\" auto na tom bude výrazně líp. Krátky trasy v zimě jsou zlo. Kdyžtak bych ale zkusil 1.1 mpi, takže novější 106 nebo 206. Záleží na velikosti,co potřebuje,čím menší auto,tím menší spotřeba. [upravil dne 8/12/10 21:30 PAJA106] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 V zimě je velká spotřeba normální. Ta felicie neni na zimu vůbec špatná. I když si koupí jiný auto s malou spotřebou, neznamená to, že na tom něco ušetří. Tim spíš ne na krátký trasy. V létě mam spotřebu 6,5 - 7l / 100km, ted jsem se dostal na 15,4l/100km Ježdění po městě a v 8cm rozježděnýho sněhu na jedničku, stání s nastartovanym motorem, několikrát se vyhrabat z hlubokýho sněhu... [upravil dne 8/12/10 22:35 Benžík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeny Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 a jestli ta felda je aspoň trochu udržovaná, tak bych jí nechal. Může se koupit auto který bude mít menší spotřebu, jenomže to může být vražda a ve výsledku dá víc za servis, než když by jezdil pořád feldou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin21.11 Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 ta felicie je po dědovi má najeto 70tisíc a je jak z výroby servisní knížka... a potřebuje něco co má 2 místa a střechu:D a do práce to má 5km a jednou za tejden jede 14km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin21.11 Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 vloni jezdil s 206sw 1.1 spotřeba byla něco málo přes 6 litrů.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Tak to těžko sežene něc vhodnějšího. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 A spočítej si, kolik by ho stálo koupení + servis tý 206, nedej bože kdyby na tom autě na tom sněhu něco rozbil (nebo mu to naboural někdo jinej). Někdo má schovaný starý auto, třeba škodovku, na ježdění v zimě. Když najezdí to co píšeš, tak projede za měsíc o 11 l benzínu víc než s tou 206. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 zdravim tak si kup naftaka tak 1.5 ja jezdim tedko okolo 5l/100km a přes leto tak ty 4l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Ten nafťák raději ne. Ten motor se ohřívá pomaleji,takže ho tímhle poskakováním odepíše a ještě bude mrznout. Mně se zdá ta výměna prodělečná,tu felinu neprodá za tolik,jaká je opravdová cena a pořidit slušnou 206 taky něco stojí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Ten nafťák raději ne. Ten motor se ohřívá pomaleji,takže ho tímhle poskakováním odepíše a ještě bude mrznout. Mně se zdá ta výměna prodělečná,tu felinu neprodá za tolik,jaká je opravdová cena a pořidit slušnou 206 taky něco stojí. ja jazdim každy rano do prace asi 8km a z prace taky a vše v pohodě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... do práce to má 5km a jednou za tejden jede 14km Takéto používanie auta je pre diesel vražda a pre benzín ťažké ublíženie na zdraví. Ideálne riešenie by bol elektromobil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... do práce to má 5km a jednou za tejden jede 14km Takéto používanie auta je pre diesel vražda a pre benzín ťažké ublíženie na zdraví. Ideálne riešenie by bol elektromobil. chci se zeptat na clio kamoš ho ma taky ae tedko v zimě se mu nechce vůbec rozject je to normalni nebo ne?? Muší ho nechat tak 10 min ohřat a pak už se tak nějak rozjede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... do práce to má 5km a jednou za tejden jede 14km Takéto používanie auta je pre diesel vražda a pre benzín ťažké ublíženie na zdraví. Ideálne riešenie by bol elektromobil. Ať si koupí elektrický skútr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 chci se zeptat na clio kamoš ho ma taky ae tedko v zimě se mu nechce vůbec rozject je to normalni nebo ne?? Muší ho nechat tak 10 min ohřat a pak už se tak nějak rozjede Nieje to normálne pri žiadnom aute. Takéto správanie auta začína byť ako-tak normálne až pri tuhších mrazoch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 chci se zeptat na clio kamoš ho ma taky ae tedko v zimě se mu nechce vůbec rozject je to normalni nebo ne?? Muší ho nechat tak 10 min ohřat a pak už se tak nějak rozjede Nieje to normálne pri žiadnom aute. Takéto správanie auta začína byť ako-tak normálne až pri tuhších mrazoch. aha tak jemu to děla už kdžy je okolo 0 a neviš čim to muže byt a je to 1,4 RT a je to r.v. 1992 [upravil dne 9/12/10 09:04 hulkjo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... teplotné čidlo, nízky tlak paliva, nevhodné sviečky, zanesený vzduchový filter , nízke kopresné tlaky.... [upravil dne 9/12/10 10:29 pastorek] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... teplotné čidlo, nízky tlak paliva, nevhodné sviečky, zanesený vzduchový filter , nízke kopresné tlaky.... [upravil dne 9/12/10 10:29 pastorek] ae tak ja nemysli jako motor ten facha v poho ae tam je asi něco stim automatem motor třeba toči 4000ot./min. ae auto stoji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulkjo Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ... teplotné čidlo, nízky tlak paliva, nevhodné sviečky, zanesený vzduchový filter , nízke kopresné tlaky.... [upravil dne 9/12/10 10:29 pastorek] ae tak ja nemysli jako motor ten facha v poho ae tam je asi něco stim automatem motor třeba toči 4000ot./min. ae auto stoji a nemohlo by to dělat že by byl blbej olej třeba moc hustej jakej tam davaš ty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.