Ron80 Odesláno 18. září 2010 Sdílet Odesláno 18. září 2010 ahoj ludia mam otazku. Uz nejaku dobu pozorujem dajake pipanie alebo skorej take cvakanie ked vypnem motor. ide to s pod kapoty a pride mi to ako keby spinalo nejake rele ale co. neviem ci mam tomu venovat pozornost alebo je to len nejaky francuzsky blud .... zacalo mi to robit asi pred mesiacom. dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dingo2 Odesláno 19. září 2010 Sdílet Odesláno 19. září 2010 Ahoj,tak to se odstavuje elektronika,dělá si to vlastní test a pak ještě chládne motor,smršťování materiálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ron80 Odesláno 19. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2010 myslel som tiez ale az tak hlasito?!??! to praskanie materialu je bezna vec ked hladne motor ale toto je elektronika a asi ten system o com pises , je len zaujimave preco mi to nerobilo pred tym , mozno aj ano ale nie tak hlasito. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 19. září 2010 Sdílet Odesláno 19. září 2010 Dočetl jsem se v servisním manuálu, že se po vypnutí motoru za určitých podmínek v rámci prevence asi 5x otevře a zavře EGR ventil. Prý aby se nezanesl a nezatuhl. Platí to pro vstřikování Siemens, což je myslím tvůj případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ron80 Odesláno 20. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2010 tak to by mohlo sedet bo to ide asi s tych miest de je egr, dakujem za dotaz pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. září 2010 Sdílet Odesláno 20. září 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ron80 Odesláno 1. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 ahoj znovu otvaram tuto temu pretoze som sa akurat vratil zo servisu a problem je v EGR .....mate nejaku radu ako to vyriest ? cistenim , doliatie nejakeho aditiva alebo vymenou? ten ventil uz cvaka zakazdym ked zhasnem motor. a cital som akurat ze sa dajako prenasaju horuce plyny - ked je ten ventil lepkavy - priamo do turba a ten dostava potom zabrat a mozem sa pozerat aj po tej suciastke takze by som to rad vyriesil cim skorej origo oprava , cca 400 € co fakt je dost za taku blbosticku :-) fakt neviem naco su tam taketo blbosticky ,clovek aby potom len platil a platil .....ze vraj zivotne prostredie presne taka p.... ako FAP. dakujem za rady pani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 Horúce výfukové plynu idú cez turbo vždy, tie ho vlastne poháňajú. Pri problémoch s EGR len výmena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Formel Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 Mne sa skor zda, akoby si auto samo vytiahlo palivo z potrubia, lebo predtym ako idem startovat to pocujem tiez, dokonca staci ak vlozim kluc do zapalovania bez toho aby som s nim otocil a pocujem akoby sa zaplo nejake cerpadlo, sice neviem co to presne znamena, ale ked startujem auto po dlhsej dobe, asi 2 tyzdne, tak to trva asi 5 sekund a potom to prestane, no neviem ci ide o ten isty zvuk ktory myslis ty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 Formel: motorizace?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Formel Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 Mam 1.8 16 V SR 92 kW, takze mozno preto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 To bude podávácí čerpadlo v nádrži, už se auto připravuje na start, u některých aut to dělá i když už jen otevřeš řidičové dveře...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Formel Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 No presne, to bude ono, funguje to zrejme super, pretoze auto je 01/2006 , baterku som este nemenil a staci jemne otocit klucom a motor ide, a aj v zime, co ma dost prekvapuje. Predtym som mal 2 fabie a octaviu, tiez benzin, ale niekedy to v zime bolo komplikovane so 4 rocnou bateriou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ranajkus Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 Mám obdobnou zkušenost jako Formel. Po zasunutí klíčku do zapalování je na krátkou dobu slyšet zvuk podobný čerpadlu. Skončí to vždy těsně před zobrazením hlášky „OIL OK“ na panelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukinno1 Odesláno 1. říjen 2010 Sdílet Odesláno 1. říjen 2010 vytiahnut egr a vycistit...pomoze to ak je to to ..NIC TO nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ron80 Odesláno 2. říjen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2010 myslite ze praca na doma - cisenie , ak ano nemal by niekto najaky foto- navod ako to urobit a cim by ste to doporucili cistit? viem akurat ze je to celkom na po.....mieste co sa tyka 2.0hdi. apropo nove erg sa asi musi sparovat s jednotkou alebo staci mat najnovsi update jednotky ? nieco take splietal servisak. napokon tu poslednu verziu mi nahrali naposledy v servise. pomozte poradte na kolenaaach vas prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.