vonluk Odesláno 25. říjen 2010 Sdílet Odesláno 25. říjen 2010 ahoj. Podařilo se už někomu přijít na závadu? Taky mám ten stejný problém. Dokonce se mi podařilo napojit dia těsně po tom, co mi motor cukal. Dia ukázala chybu na P1471 - Elmg. ventil recirkulace spalin otev. / zkrat na plus. Po vypnutí a znovunastartování to už žádnou chybu znovu neukázalo.. Souviselo to určitě s regenerací FAP, protože dia ukázala: \"po regeneraci 0km\", \"před regenerací 760km\". Zkusím nechat vyčistit elektromag. ventil, třeba bude jen zanešenej. Popřípadě bych nechal zkontrolovat střikovače.. v servisu mi řekli, že by to bylo vhodný, když už budu mít najeto zanedlouho 200tis. km. Myslíte, že je to potřeba? Konstrola stojí 1000Kč/ks. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzilaTO Odesláno 25. říjen 2010 Sdílet Odesláno 25. říjen 2010 o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 25. říjen 2010 Sdílet Odesláno 25. říjen 2010 Jde to i levneji. A havne,jsou i jine moznosti :P:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzilaTO Odesláno 25. říjen 2010 Sdílet Odesláno 25. říjen 2010 straki no pod a povedz nam nieco.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 28. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2010 Caute, chcem sa opytat ci uz niekto vyriesil ten problem s trhanim motora pocas regeneracie FAPU. Mam 2.0 HDi. Mne naposledy po regeneracii rosvietilo diagnostiku motoru a depollution system faulty. chyba P1198 - prilis slaby tlak nafty na doraze. len teraz neviem ci je to chyba snimaca na rampe alebo regulatora vstrekovacieho cerpadla ale ked skonci regeneracia tak auto ide v pohode bez problemov, ziadne trhanie. EGR ventil som nedavno vycistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 28. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2010 o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes Stačí vyčistit vstřikovače ultrazvukem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 31. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2010 o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes Blbost, v Prievidzi som zohnal nove za 290 eciek/ks. Tiez je to palba ale väcsinou netreba menit naraz vsetky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 14. leden 2012 Sdílet Odesláno 14. leden 2012 trhanie pri regeneracii dufam odstranene..... prikladam link http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=612871&sid=11f6c1d179730c2a788d486e8189f91b ked sme vybrali ten spodny ventil na drziaku, tak presne podlakova hadicka out bola prasknuta a tym padom neotvaralo klapku na sani pocas regeneracie, nedostavalo dostatok vzduchu. tak dufam ze toto pomohlo. ja som mal ale uz kupeny aj ten ventil, tak som ho hned aj vymenil, na dia mi ho vyhadzovalo ako vadny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 15. leden 2012 Sdílet Odesláno 15. leden 2012 Skús pridat aj nejaké foto nech si to vieme aj my ostatní predstavit. Dík mooc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 15. leden 2012 Sdílet Odesláno 15. leden 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 15. leden 2012 Sdílet Odesláno 15. leden 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 15. leden 2012 Sdílet Odesláno 15. leden 2012 Paráda. Dík mooc .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 24. leden 2012 Sdílet Odesláno 24. leden 2012 najazdil som cca 1000 km od poslednej regeneracie fapu a z toho 30% po meste a trhanie sa vobec nedostavilo, teda dufam ze uz regeneracia prebehla. a cely problem bol asi len v prasknutej podtlakovej hadicke ako som pisal vyssie [upravil dne 24/1/12 07:25 od pengo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedros007 Odesláno 16. srpen 2012 Sdílet Odesláno 16. srpen 2012 Můj problém s cukáním při regeneraci je také vyřešen. Jen nevím zda pomohla výměna prasklé hadičky kterou jsem měl stejně jako Pengo nebo fap off který mi dělal Straki. Dělali jsme to všechno naráz a tak nevím jestli to bylo fapem, nebo hadičkou, každopádně jsem najezdil 2000km a cukání ani jednou, takže začínám zase mít radost ze svého miláška:-) Straki, díky dobrá práce. Jen škoda že nevíš kam dřív:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. srpen 2012 Sdílet Odesláno 16. srpen 2012 Sluzebnicek. A uz vim kam driv. Akorat nemuzu sehnat cislo na Chocholouska........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 16. srpen 2012 Sdílet Odesláno 16. srpen 2012 straki tak dufam ze ku mne ta zavedu vsetky cesty opat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petertn1 Odesláno 8. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2014 Dakujem za inspiraciu Aj ja som bojoval s trhanim motora pri regeneracii a vymena predmetnej hadicky problem vyriesila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxx3 Odesláno 15. květen 2015 Sdílet Odesláno 15. květen 2015 Hlásím taky, že můj problém s cukanim při regeneraci vyřešen. Taky byla praskla hadička. Po výměně jede super a konečně bez přiskoků. Diky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci.p Odesláno 24. květen 2015 Sdílet Odesláno 24. květen 2015 v peugeote mi povedali, že raz za cas je dobre kvoli fap ist nejaku vzdialenost na vysokych otackach, cca 3000, napr. na trojke..je to tak? chodim vacsinou kratke trasy..ako casto a ako dlho by som to mal praktizovat? Dik za info.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedros007 Odesláno 24. květen 2015 Sdílet Odesláno 24. květen 2015 v peugeote mi povedali, že raz za cas je dobre kvoli fap ist nejaku vzdialenost na vysokych otackach, cca 3000, napr. na trojke..je to tak? chodim vacsinou kratke trasy..ako casto a ako dlho by som to mal praktizovat? Dik za info..To je k ničemu, jsou to volové. Co to je za hovadinu, aby mi auto neškubalo tak ho budu vytáčet, copak je to nějaká šunka za 15.tisíc? Je to ruplá hadička. Nevím přesně na co a od čeho ale vím kde ji najdeš. Pošli mi na email vernermal@seznam.cz na sebe kontakt a já jak se k tomu dostanu tak ti pošlu fotku o jaké hadice se jedná. Na 100% to je tím, oprava za pár korun. Já to bohužel nevědel a nechal fap odstranit, ale už jsem mluvil se spousta lidma, kteří hadičku opravili, a problém přestal. Ty odborníci z peugeotu jsou úplně na hovno:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.