Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

regeneracia fap


MINI

Recommended Posts

ahoj.

Podařilo se už někomu přijít na závadu?

Taky mám ten stejný problém. Dokonce se mi podařilo napojit dia těsně po tom, co mi motor cukal. Dia ukázala chybu na P1471 - Elmg. ventil recirkulace spalin otev. / zkrat na plus. Po vypnutí a znovunastartování to už žádnou chybu znovu neukázalo..

Souviselo to určitě s regenerací FAP, protože dia ukázala: \"po regeneraci 0km\", \"před regenerací 760km\". Zkusím nechat vyčistit elektromag. ventil, třeba bude jen zanešenej. Popřípadě bych nechal zkontrolovat střikovače.. v servisu mi řekli, že by to bylo vhodný, když už budu mít najeto zanedlouho 200tis. km. Myslíte, že je to potřeba? Konstrola stojí 1000Kč/ks.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Caute, chcem sa opytat ci uz niekto vyriesil ten problem s trhanim motora pocas regeneracie FAPU. Mam 2.0 HDi. Mne naposledy po regeneracii rosvietilo diagnostiku motoru a depollution system faulty. chyba P1198 - prilis slaby tlak nafty na doraze. len teraz neviem ci je to chyba snimaca na rampe alebo regulatora vstrekovacieho cerpadla ale ked skonci regeneracia tak auto ide v pohode bez problemov, ziadne trhanie. EGR ventil som nedavno vycistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes

Stačí vyčistit vstřikovače ultrazvukem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tych vstrekoch som debatoval kratko(ale fakt len kratko:D) s mojim mechanikom..ked mi povedal ze co stoji jeden vstrik tak ma skoro tam natahlo..ze cca 500-600eciek jeden....je to tak?nie ze by som ieco s tym chcel robit..to vobec nie..sand ani nebudem musiet v dohladnej dobe.lae predsa info nam pomoze vsetkiym...dikes

Blbost, v Prievidzi som zohnal nove za 290 eciek/ks. Tiez je to palba ale väcsinou netreba menit naraz vsetky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

trhanie pri regeneracii dufam odstranene..... prikladam link http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=612871&sid=11f6c1d179730c2a788d486e8189f91b

ked sme vybrali ten spodny ventil na drziaku, tak presne podlakova hadicka out bola prasknuta a tym padom neotvaralo klapku na sani pocas regeneracie, nedostavalo dostatok vzduchu. tak dufam ze toto pomohlo. ja som mal ale uz kupeny aj ten ventil, tak som ho hned aj vymenil, na dia mi ho vyhadzovalo ako vadny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

najazdil som cca 1000 km od poslednej regeneracie fapu a z toho 30% po meste a trhanie sa vobec nedostavilo, teda dufam ze uz regeneracia prebehla. a cely problem bol asi len v prasknutej podtlakovej hadicke ako som pisal vyssie :)

[upravil dne 24/1/12 07:25 od pengo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Můj problém s cukáním při regeneraci je také vyřešen.

Jen nevím zda pomohla výměna prasklé hadičky kterou jsem měl stejně jako Pengo nebo fap off který mi dělal Straki. Dělali jsme to všechno naráz a tak nevím jestli to bylo fapem, nebo hadičkou, každopádně jsem najezdil 2000km a cukání ani jednou, takže začínám zase mít radost ze svého miláška:-)

Straki, díky dobrá práce. Jen škoda že nevíš kam dřív:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 5 měsíců později...
  • O 2 týdny později...

v peugeote mi povedali, že raz za cas je dobre kvoli fap ist nejaku vzdialenost na vysokych otackach, cca 3000, napr. na trojke..je to tak? chodim vacsinou kratke trasy..ako casto a ako dlho by som to mal praktizovat? Dik za info..

To je k ničemu, jsou to volové. Co to je za hovadinu, aby mi auto neškubalo tak ho budu vytáčet, copak je to nějaká šunka za 15.tisíc?

Je to ruplá hadička. Nevím přesně na co a od čeho ale vím kde ji najdeš. Pošli mi na email vernermal@seznam.cz na sebe kontakt a já jak se k tomu dostanu tak ti pošlu fotku o jaké hadice se jedná. Na 100% to je tím, oprava za pár korun. Já to bohužel nevědel a nechal fap odstranit, ale už jsem mluvil se spousta lidma, kteří hadičku opravili, a problém přestal. Ty odborníci z peugeotu jsou úplně na hovno:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...