Přejít na obsah
dtyrkas

Peugeot 405 stále žije !!!

Recommended Posts

DIMENSIONS (mm)

Overall length : 4408

Overall width : 1694

Overall height : 1410

SUSPENSION

Front : Inverse pseudo Mc Pherson type with anti-roll bar

Rear : Independent by trailing arms the assembly is attached elastically

: on the body in four points through two-side members

Specifications

STEERING Rack and Pinion-Power assisted

Turning radius between kerbs 5.5 m

TRANSMISSION

Clutch Single dry type and cable control

Gearbox Manual 5 forward speeds

ELECTRICAL EQUIPMENT

Battery 12 V 55 Ah

Starter 1.1 kW

Alternator 80 A

WEIGHT (kg)

Kerb weight 1070

Gross vehicle weight 1550

Maximum permissible rolling weight (MRW) 2750

Maximum permissible laden weight (MLW) 1550

CAPACITY OF FUEL TANK 70 lit.

TYRES (SIZE) 175/70 R 14

Performance

Type of Engine : XU7 JP/K

Displacement : 1761 cm3

Maximum Power : 97 HP at 6000 rpm

Maximum Torque : 142 Nm at 3000 rpm

Gearbox : Manual 5 speed

Fuel Supply : Injection system

Speed : 190 km/h

Acceleration : 0 to 100 kph at 11.9 seconds

Fuel Consumption : 5.5 liters per 100 km at 90 kph constant speed

7.1 liters at 120 kph constant speed

9.9 liters urban cycle

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Že bych na 205 narouboval předek a další z 206? Už se tu řešila přestavba z Hindustanu, jsou to kmoumáci ti Arabové, nebo co vlastně jsou.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Napsán autorem Trundik

myslíte, že by se nedala objednat přední maska, světla a kapota a namontovat to na klasickou 405 ?. Aspoň něco, když ne celý auto.

Což o to, s přechodem ze šokialismu ke kapitalistické společnosti se domnívám, že objednat lze téměř všechno, samozřejmě s většími či menšími problémy. Každopádně s problematikou objednávky takového atypu přímo souvisí i hloubka, s kterou bys musel zalovit v peněžence, a ta by zřejmě byla závratná. A vůbec bych nechtěl za Tebe zažít, jak se Tvá krásně olepená 405 dostane do řetězové nehody na dálnici a Ty pak dokládáš pojiš?ovně, že maska stála xxxx, světla ještě větší XXXX a celá škoda se šplhá k YYYYYY, na což Ti pojiš?ovák s úměvem oznámí, že je to hezký, ale starý auto a že Ti dá maximálně BB cenu. Já osobně mám prostě z atypů hrůzu, ale je to jen můj názor, nikomu to nevnucuju.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vcelku hezký autíčko.

Předek je super.

Bok je takřka stajný, jako starý model (cool)

Zadek se fakt nepovedl (neco mezi Dacií a Mercedesem - to měli radši trochu o faceliftovat ten klasickej model, ale jen nepatrně)

Ale kdyby stál jako nová Dacia Logan (nebo jak se to píše) - tak bych do ní šel hned a ten zadek bych uřízl a vyměnil za klasiku!!!

:papa

[Editován dne 17/1/05 Neon]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×