MiroslavS Odesláno 25. listopad 2009 Sdílet Odesláno 25. listopad 2009 Chtěl bych poprosit, zda mi může někdo vyfotit zapojení podtlakových hadiček ze všech elektromag. ventilů, od vývěvy k dávkovačům vzduchu. Prostě všechny ty malé podtlakové hadičky. Měnil jsem motor a bohužel mam pocit že to mam špatně zapojené. První den motor šlapal dobře jen s problémem číslo 3. Dnes už problémy všechny 3. 1 problém - Motor při zapojení elektromag. ventilu jak je u sacího potrubí začne kolísat s otáčkami. Při jiném zapojení podtlakových hadiček se zvednou otáčky na hodnotu 1300 ot/m. 2 problém - ihned po startu - 3 sec. se začne točit ventilátor u chladiče, přitom je motor studený, v kabině mi to ukazuje teplotu dobře 3 problém - antipollution fault - chyba autodiagnostiky motoru. Dle už. příručky - Kontrolka autodiagnostiky motoru. Rozsvítí se při každém zapnutí zapalování. Jestliže se rozsvítí za chodu motoru, signalizuje poruchu systému omezování emisí škodlivin. Jestliže bliká při motoru v chodu, signalizuje poruchu funkce systému vstřikování. Co se týče motoru - P 406, 2.2 HDI, 2002 r.v. VIN: VF38B4HXF81252282 s FAP Podle náhledů na peugeot servise boxu to není pořádně vidět. [upravil dne 8/12/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 27. listopad 2009 Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 shema ti jen tak nikdo nenakresli , na vedeni k TURBU EGR prez sasobnik je docela videt ale zmapovat ty hadicky co vedou k sacim klapkam je na motoru v original stavu neofotitelne ,maj to tam vse koune zadelane \"zatunelovane\" :)aby se to nepropalilo prave prez ten EGR okruh uz byl u me jeden pan z litomy. a davali jsme to podle mojeho motoru dokupy , zkus nekoho sehnat v okoli pokud nesezenes nikoho v okoli se stejnym motorem nareslim ti alespon EGR a TURBO prez zasobnik ,je to tam pekna krizovatka EGR,TURBO,2x klapka sani prepojene jeste prez jeden ventil a jeste je od neceho ovladana membrana tahla do klapky v beranech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. listopad 2009 Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 asi to nepomůže-je to 2.0 HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 27. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 Díky, ale potřeboval bych celý okruh. Tyto hadičky vědět kam zapojit. Já to mam zapojené nějak podle mě divoce. Hlavně odkud vedou ty co jsou na sacím potruby. Jak jsou ty dve klapky. Také jsem tam ještě objevil nějakou rozdvojku. Vede do ní jeden vstup a dva výstupy. Ale udivuje mě, že je ovládaná přetlakme místo podtlakem. Až budu doma pošlu fotku. Myslím že to pokonil původní majitel ale jezdilo to. Teď po výměně motoru už to nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 27. listopad 2009 Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 K problému č.2. vadné teplotní čidlo chladící kapaliny. Když ho vypojíš z konektoru, při nastartovaném motoru, ventilátor se bude točit i při studeném motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 27. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 To na chladící kapalinu je společné pro ukazatel v kabině i pro spínání ventilátorů? Mě právě udivuje že v kabině mi to ukazuje teplotu dobře a proto jsem se spíše přikláněl k tomu, že ŘJ mi vyhodí nějaký nouzový režim a zapne větrák. Na chladící kapalinu jsem našel čdlo pouze na termostatu. Je to ono? Jinak díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 27. listopad 2009 Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 Pokud máš zaplou automatickou klimatizaci, větrák se začne točit okamžitě. Pak tam jsou jen dvě chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 27. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 Nene nemam, klimatizace i vetrak samozrejme vyplý spolu s dalsimi spotřebiči v autě. Testuji to s minimalnim zatižením. Takže bohužel stále 3 problémy [upravil dne 27/11/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 28. listopad 2009 Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 na 2.2hdi se me hned po startu taky zacne tocit vetilator\"klima na off jsem nezkousel\" nevim jsetli je to dobre nebo spatne ,ale moje auto 2.2hdi se me zahriva vyrazne rychleji nez ostatni hdi nebo tdi tak jsem to jeste neresil k tem hadickam - sezen nekoho v okoli se stejnym motorem a za nejakou odmenu aspon na naftu ho popros aby za tebou prijel ,ja na kresleni celeho podtlakoveho systemu nemam nervy ,ale zitra ti poslu alespon TURBO a EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 28. listopad 2009 Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 kdybys byl blíž tak není problém:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 28. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 Díky za reakce. Co se týče ventilátoru, tak s původním motorem mi to nikdy nedělalo. Tedy pokud jsem nezapl klimatizaci. Podobné nebo stejné auto se snažím sehnat už poměrně dlouho protože jsem čekal že problém s hadičkami asi nastane, ale doposud se mi nepodařilo někoho najít. To schema by se mi mooooc hodilo. Stačilo by třeba tužkou a naskenovat ať to není tak pracné. Prosím o pomoc. Předem děkuji a přeji krásný zbytek víkendu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 zapojeni EGR+TURBO p607 2.2hdi r.v02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 zdroj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 nahled na zasobnik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 nahled vedeni ke klapkam sani ,ale jde to prez jeste jeden nejakej predzasobnik+jeden spise dva ventily ,dukladne omotane ochranou pred egr okruhem , pak tam je jeste jedeno vedeni take primo z posilovace ,na 2.2hdi je to docela slozite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 dalsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 tu zacina dzungle ,v tom by problem nebyl ale neda se jednoduse urcit presny vystup ze tretiho ventilu a zasobniku a je zima ,me se kolune 607ma do teple garaze v dome nevejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 nahled kl.sani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Díky \"Pagot\" Jen by se hodilo schematko který kabel kam vede. Stačilo by třeba ta kabely označit číslama. PLS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 co jsem zapomel tak k obrazku \"zapojeni TURBO+EGR\" mam manulal prevodovku takze tam mam u hlavniho zasobniku 3 ventily ,kdyz se koukas smerem od chladice tak prvni zleva dle obrazku turbo ,druhyzleva EGR,treti vede do krizovatek klapek sani,nemam ted v zime moznost to cele rozdelat abych ti to zmapoval cele / -takhle motor sice pojede na houby ale uz by nemel padat do nouzaku pro pripadne prejeti nevim jake kabely myslis 406 2.2hdi jsem nikdy nevidel ,ale motor 2.2hdi s manual prevodovkou by mel mit u hl.zasobniku take 3ventily ,napajeni jsis neoznacil ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.