Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Podtlakové hadičky, ventilátor, Antipollution fault, ŘJ FAP


MiroslavS

Recommended Posts

Chtěl bych poprosit, zda mi může někdo vyfotit zapojení podtlakových hadiček ze všech elektromag. ventilů, od vývěvy k dávkovačům vzduchu. Prostě všechny ty malé podtlakové hadičky. Měnil jsem motor a bohužel mam pocit že to mam špatně zapojené. První den motor šlapal dobře jen s problémem číslo 3. Dnes už problémy všechny 3.

1 problém - Motor při zapojení elektromag. ventilu jak je u sacího potrubí začne kolísat s otáčkami. Při jiném zapojení podtlakových hadiček se zvednou otáčky na hodnotu 1300 ot/m.

2 problém - ihned po startu - 3 sec. se začne točit ventilátor u chladiče, přitom je motor studený, v kabině mi to ukazuje teplotu dobře

3 problém - antipollution fault - chyba autodiagnostiky motoru. Dle už. příručky - Kontrolka autodiagnostiky motoru. Rozsvítí se při každém zapnutí zapalování. Jestliže se rozsvítí za chodu motoru, signalizuje poruchu systému omezování emisí škodlivin. Jestliže bliká při motoru v chodu, signalizuje poruchu funkce systému vstřikování.

Co se týče motoru - P 406, 2.2 HDI, 2002 r.v. VIN: VF38B4HXF81252282 s FAP

Podle náhledů na peugeot servise boxu to není pořádně vidět.

[upravil dne 8/12/09 MiroslavS]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

shema ti jen tak nikdo nenakresli , na vedeni k TURBU EGR prez sasobnik je docela videt ale zmapovat ty hadicky co vedou k sacim klapkam je na motoru v original stavu neofotitelne ,maj to tam vse koune zadelane \"zatunelovane\" :)aby se to nepropalilo prave prez ten EGR okruh

uz byl u me jeden pan z litomy. a davali jsme to podle mojeho motoru dokupy , zkus nekoho sehnat v okoli

pokud nesezenes nikoho v okoli se stejnym motorem nareslim ti alespon EGR a TURBO prez zasobnik ,je to tam pekna krizovatka EGR,TURBO,2x klapka sani prepojene jeste prez jeden ventil a jeste je od neceho ovladana membrana tahla do klapky v beranech :blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, ale potřeboval bych celý okruh. Tyto hadičky vědět kam zapojit. Já to mam zapojené nějak podle mě divoce. Hlavně odkud vedou ty co jsou na sacím potruby. Jak jsou ty dve klapky.

Také jsem tam ještě objevil nějakou rozdvojku. Vede do ní jeden vstup a dva výstupy. Ale udivuje mě, že je ovládaná přetlakme místo podtlakem. Až budu doma pošlu fotku. Myslím že to pokonil původní majitel ale jezdilo to. Teď po výměně motoru už to nejede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To na chladící kapalinu je společné pro ukazatel v kabině i pro spínání ventilátorů? Mě právě udivuje že v kabině mi to ukazuje teplotu dobře a proto jsem se spíše přikláněl k tomu, že ŘJ mi vyhodí nějaký nouzový režim a zapne větrák. Na chladící kapalinu jsem našel čdlo pouze na termostatu. Je to ono? Jinak díky moc. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na 2.2hdi se me hned po startu taky zacne tocit vetilator\"klima na off jsem nezkousel\" nevim jsetli je to dobre nebo spatne ,ale moje auto 2.2hdi se me zahriva vyrazne rychleji nez ostatni hdi nebo tdi tak jsem to jeste neresil

k tem hadickam - sezen nekoho v okoli se stejnym motorem a za nejakou odmenu aspon na naftu :) ho popros aby za tebou prijel ,ja na kresleni celeho podtlakoveho systemu nemam nervy ,ale zitra ti poslu alespon TURBO a EGR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakce.

Co se týče ventilátoru, tak s původním motorem mi to nikdy nedělalo. Tedy pokud jsem nezapl klimatizaci.

Podobné nebo stejné auto se snažím sehnat už poměrně dlouho protože jsem čekal že problém s hadičkami asi nastane, ale doposud se mi nepodařilo někoho najít. To schema by se mi mooooc hodilo. Stačilo by třeba tužkou a naskenovat ať to není tak pracné.

Prosím o pomoc. Předem děkuji a přeji krásný zbytek víkendu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem zapomel tak k obrazku \"zapojeni TURBO+EGR\" mam manulal prevodovku takze tam mam u hlavniho zasobniku 3 ventily ,kdyz se koukas smerem od chladice tak prvni zleva dle obrazku turbo ,druhyzleva EGR,treti vede do krizovatek klapek sani,nemam ted v zime moznost to cele rozdelat abych ti to zmapoval cele / -takhle motor sice pojede na houby ale uz by nemel padat do nouzaku pro pripadne prejeti

nevim jake kabely myslis 406 2.2hdi jsem nikdy nevidel ,ale motor 2.2hdi s manual prevodovkou by mel mit u hl.zasobniku take 3ventily ,napajeni jsis neoznacil ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...