Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím všechny,

mám takový problém. Nechával jsem měnit na mé 206ce nové přední tlumiče a po výměně mi to dělá pěknou neplechu. V místě, kde je do tlumiče (držáku s okem) uchycený stabilizátor. Při vytočení kola se mi opírá stabilizátor o podběh a dost natěsno. Při zatáčení je slyšet, jak řvou plasty na podběhu opěrem stabilizátoru. Měřil jsem velikost držáku s okem a je stejný jak u starých tlumičů. Opravdu netuším, kde může být problém. Neví někdo???:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim

Odesláno

Nechával jsem je měnit u mechanika, který původně dělal v Peugeotu, takže předpokládám, že ano. S tím snad ani hnout nijak nejde ne? Pokud ano, tak by museli být hnutý oba dva směrem dovnitř, což se mi zdá nereálný.

Odesláno

Zkusím to vyfotit s kolem. Teď ho nemám jak sundat. Místo kde to dře.. Kvalita nic moc (mobil). Je tam ale vidět, jak si sebou stabilizační tyčka vzala při otočení plast podběhu a ohnula ho. Plnej rejd do leva..

tlumic.jpg

[upravil dne 23.10.2009 badisak]

Guest servisman
Odesláno

měly by býti takto dané podle obr

[upravil dne 23/10/09 honza406]

Odesláno
Původně zaslal: honza406

měly by býti takto dané podle obr

Na serviceboxu jsem se už díval, jak to má být. A vypadá to, že to tak je.. Snad jinak to ani dát nejde ne?

Guest servisman
Odesláno

jde to obráceně že matky budou vepředu,něco podobné jsem viděl a pak jsem to musel jednomu předělat

Odesláno

kloub ma byt ze \"zadni\" strany tlumice, tedy te, co je bliz k dverim a matky maji byt na strane smerem k prednim svetlum. z fotky bohuzel neni poznat, v jake poloze to je ted

Guest servisman
Odesláno

ještě mne napadá není ten plast uvolněn a je tedy blíže ke kolu?? měl by býti nějak přichycen

Odesláno

to Karel tohle prave vypada na predni prave kolo vytocene smerem doleva, nicmene rekl bych taky, ze je to obracene namontovane