badisak Odesláno 23. říjen 2009 Odesláno 23. říjen 2009 Zdravím všechny, mám takový problém. Nechával jsem měnit na mé 206ce nové přední tlumiče a po výměně mi to dělá pěknou neplechu. V místě, kde je do tlumiče (držáku s okem) uchycený stabilizátor. Při vytočení kola se mi opírá stabilizátor o podběh a dost natěsno. Při zatáčení je slyšet, jak řvou plasty na podběhu opěrem stabilizátoru. Měřil jsem velikost držáku s okem a je stejný jak u starých tlumičů. Opravdu netuším, kde může být problém. Neví někdo???:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim Citovat
Guest servisman Odesláno 23. říjen 2009 Odesláno 23. říjen 2009 a dal jsi je tak jak byly ty staré ?? Citovat
badisak Odesláno 23. říjen 2009 Autor Odesláno 23. říjen 2009 Nechával jsem je měnit u mechanika, který původně dělal v Peugeotu, takže předpokládám, že ano. S tím snad ani hnout nijak nejde ne? Pokud ano, tak by museli být hnutý oba dva směrem dovnitř, což se mi zdá nereálný. Citovat
Guest servisman Odesláno 23. říjen 2009 Odesláno 23. říjen 2009 co jsem koukal tak by šly dát i jinak můžeš dodat foto ?? Citovat
badisak Odesláno 23. říjen 2009 Autor Odesláno 23. říjen 2009 Zkusím to vyfotit s kolem. Teď ho nemám jak sundat. Místo kde to dře.. Kvalita nic moc (mobil). Je tam ale vidět, jak si sebou stabilizační tyčka vzala při otočení plast podběhu a ohnula ho. Plnej rejd do leva.. [upravil dne 23.10.2009 badisak] Citovat
Guest servisman Odesláno 23. říjen 2009 Odesláno 23. říjen 2009 měly by býti takto dané podle obr [upravil dne 23/10/09 honza406] Citovat
badisak Odesláno 23. říjen 2009 Autor Odesláno 23. říjen 2009 Původně zaslal: honza406 měly by býti takto dané podle obr Na serviceboxu jsem se už díval, jak to má být. A vypadá to, že to tak je.. Snad jinak to ani dát nejde ne? Citovat
Guest servisman Odesláno 23. říjen 2009 Odesláno 23. říjen 2009 jde to obráceně že matky budou vepředu,něco podobné jsem viděl a pak jsem to musel jednomu předělat Citovat