Fusion Odesláno 20. srpen 2009 Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Jo řeším to až teď Hledám hledám a nikde to nemůžu najít. Díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2009 Už to mám, pro záznam: sací 0,08 - 0,22 (0,15) výfuk 0,23 - 0,37 (0,30) Pořadí ventilů zleva motoru: V4 - S4 - S3 - V3 - V2 - S2 - S1 - V1 neboli 0,30 - 0,15 - 0,15 - 0,30 - 0,30 - 0,15 - 0,15 - 0,30 Seřízení je velmi náročné a kromě podložek potřebujeme také mikrometr. Proto při nedostatku zkušeností doporučujeme obrátit se na autorizovaný servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Měl někdo to víko dole? O víkendu sem to měl rozdělaný ale víko sem nesundal protože někdo tam dal takový to lepidlový bílý těsnění. Tak sem objednal těsnění podle katalogu, a je takový hodně tenký. Co sem tohle dělal třeba na 605 tak těsnění bylo \"U\" kolem celé hrany víka. Tady se to nějak nasune do držáky? Vypadá to tak křehce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 nevím jak u tvého motoru ale u starých 1.9d bylo jak říkáš do U.jinak na seřízení vůle potrebuješ brusku na plocho nebo mít nové vetší podlošky...je to dost zdlouhavé pokaždé se tam musí přidělat vačka a zmeřit...aspon tak jsem to pochopil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 25. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Tady todle má ještě černý víko na tom normálním víku. To už nechám na někom šikovnějším, zatím sem to chtěl jenom zkontrolovat [upravil dne 25/8/2009 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 jj tak zkontrolovat to můžeš sám...to není takovej problém.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Tak výsledek bádání je takovej, že výfuky mají všechny 0 vůli, spíš bych řekl tak -0.30 a sací všechny vůli 0.30. Tydle čísla způsobí ty hrozný starty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 tak tohle neni určo dobry....ty saci by se dali prekousnout ale ty vyfukovy s -vuly....jinak to serizeni bych udelal hned...netrva to tak dlouho a svet to stat taky snad nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2009 Jojo já bych to chtěl právě zároveň s rozvodama udělat. Jenom mě není jasný, když tam kdysy na těch ventilech byly správný vůle, jak se stane že vůle zmizí. Když se zvětší tak je jasný že se vycinkají. A černej váleček Bosch s 2 hadičkama je EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 6. září 2009 Sdílet Odesláno 6. září 2009 no tak proč tam je - vůle taky nevím..no egr je primo na vyfukovem potrubí..to co ty myslíš je ovl.ventil na egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 Humus trubka zaslepena, motor zakuckal (blahem) a fičí se dál. Ještě vyřešit váhu a bude to jakš takš v pořádku. Edit: fakt nikdo neví jak se ty vůle nevůle dostanou \"do mínusu\"? [upravil dne 7/9/2009 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Co třeba tím, že se ventily a sedla prostě opotřebovávají a pak jsou více zalezlé v hlavě... Tím je nahoře u vačky menší vůle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Původně zaslal: Marcel505 Co třeba tím, že se ventily a sedla prostě opotřebovávají a pak jsou více zalezlé v hlavě... Tím je nahoře u vačky menší vůle. nj vidíš to to mě v tu chvílyani nenapadlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Původně zaslal: Marcel505 Co třeba tím, že se ventily a sedla prostě opotřebovávají a pak jsou více zalezlé v hlavě... Tím je nahoře u vačky menší vůle. Presne tak. Hovorí sa tomu že je ventil \"zaklepaný\". Je vyrobený síce z tvrdého materiálu ale sedlo ventilu je tvrdšie. Na starých motoroch s liatinovou hlavou bolo vidieť opotrebenie že sedlo bolo do oblúčika a tak isto ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2009 Aháá. Takže tam je furt vůle mezi ventilem a sedlem teď cca těch 0.3mm takže motor nemůže mít ideální tlaky že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 ta vůle ventilů se seřizuje proto,aby po zahřátí motoru žádná nebyla...,jestli ventily zůstávají otevřené i velmi mírně,je nebezpečí jejich ,,podpálení\'\' a samozřejmě motor nemá předepsané kompresní tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Původně zaslal: Fusion Aháá. Takže tam je furt vůle mezi ventilem a sedlem teď cca těch 0.3mm takže motor nemůže mít ideální tlaky že? V podstate áno. Teoreticky je to možné ak by sa hlava pri zohriatí o toľko natiahla do výšky. Inak sa taký stav dosiahnuť nedá lebo od nulovej vôle ventil už nemá kam ísť. Ale určite to je najspoľahlivejší spôsob na podpálenie ventilov. [upravil dne 8/9/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2009 A v případě podplení se někde četl že to jede na tři válce a to už je docela problém že? Poslední snad otázka - ty podložky po změření se dají běžně koupit s různýma výškama? Nebo se to dá nějak zbrousit (nebo to je totáloní blbost)? Díky všem! Broukys ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Áno, podpálený ventil je poznať zhoršeným chodom motora a zvukom podobným tlieskaniu dlaňami. Podložky sa dajú kúpiť v rôznych hrúbkach od 1,65 mm do 4 mm s odstupňovaním po 0,025 mm. [upravil dne 8/9/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 Původně zaslal: ozzy56 ta vůle ventilů se seřizuje proto,aby po zahřátí motoru žádná nebyla...,jestli ventily zůstávají otevřené i velmi mírně,je nebezpečí jejich ,,podpálení\'\' a samozřejmě motor nemá předepsané kompresní tlaky Pokud vím, tak tohle se tu už řešilo a zjistilo se, že po zahřátí je ta vůle ještě větší a v zimě při studeném motoru žádná. Původně zaslal: Fusion A v případě podplení se někde četl že to jede na tři válce a to už je docela problém že? Poslední snad otázka - ty podložky po změření se dají běžně koupit s různýma výškama? Nebo se to dá nějak zbrousit (nebo to je totáloní blbost)? Díky všem! Jo, podložky se daj koupit, ale někdy se stane, že nemají třeba to co potřebuješ. Neměli 2,75 tak jsem váhal mezi 2,70 a 2,80 a vybral jsem už nevím co, asi tu 2,70 aby byla vůle větší a vyšlo to akorát. Zbrousit jdou, ale lepší je je koupit... Stejně, až to změříš, tak pak po schození řemene zjistíš kde jaký jsou a zřejmě nějaký jen proházíš a pak koupíš třeba jen čtyři... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.