Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

čau, mám P 406 a když jedu v koloně nebo městem stoupne mi teplota až na 110° - normálně mám teplotu tak na 75-85° ... když jsem měl teplotu na 100° tak jsem se šel podívat na chladič a koukal jsem že tam mám nějaké dva chladiče.... jeden je tenkej a u motoru a druhej je tlustej a v masce auta.... když jsem šahnul na ten tenkej tak byl pěkně žavej, ale ten tlustej byl studenej....

jakou funkci má ten tlustej chladič.....

taky bych se chtěl zeptat jak se dostat k vrtulím, jsou tam dvě, ale točí se mi jen jedna, zkoušel jsem sundat masku, ale nějak mi to nešlo ....

díky moc ...

Odesláno

Nejsem žádnej odborník na 406, sám mám 405. Ale dle mého je silnější chladič na chlazení motoru a druhej tenčí je na klimatizaci. (nebo je to obráceně:D).

Asi jsem moc nepomohl, ale snažil jsem se. ČUS MAXIM:papa:cool:

Odesláno

Ten chladic co je bliz k motoru je chladic motoru a ten vzdalenejsi je od klimy. Poznas to i podle hadic, co do nich vedou.

S temi vrtulemi nevim, do dneska jsem si myslel, ze 1,8 ma vrtuli jen jednu......

S maskou ti muzu poradit jen u noveho modelu, ta je bez naradi tak za minutu dole....;)

Odesláno

Masku jsem nedávno sundaval. Musíš oddělat 4 plastový kolíky zvrchu. Pak jsou tam dva úchyty po stranách. Tam musíš strčit tenčí šroubovák těsně pod horní příčkou abys odjistil západky, zároveň musíš táhnout masku ven. A pak je tam ještě jedna západka kterou odcvakneš šroubovákem zvrchu za znakem.:papa

Odesláno

Zdary všem. Využiju tohohle témátka a zeptám se zda nemá někdo z Vás zkušenosti s výměnou chladiče motoru na 406 2.1 TD z roku 1996 s klimatizací. Bohužel na tom mým se někde vylíhla dírka a trochu teče, dolévám tak půllitr na 200 - 300 km.