Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Mám 307, 2,0 Turbo HDI, r.v. 2001, parking venku. Poslední dny co jsou mrazy v pohodě nastartuje, ale zhasne mi při jízdě během prvních zhruba deseti minut, kdykoli přibrzdím, než stačím podřadit. Chytne znovu hned po otočení klíčem a občas zůstane svítit chvíli čerpadlo. Po zahřátí motoru už všechno běží normálně. Co s tím???

Odesláno

skus precistit regulator tlaku paliva ja som mal podobne problemi jak som trosku pridal tak to zhaslo a zostalo svietit motor som len laik tak este pockaj ci sa ti niekto ozve

• O 3 týdny později...
  • O 2 týdny později...
Odesláno

Já mám taky ten samý problém.Vykon motoru spadl na 30%, za jízdy sem tam chcípne,a když vypnu klíček tak asi 3vteřiny motor ještě běží.Regulátor tlaku paliva jsem dnes vyčistil,a vypadá to dobře.šel jsem to projet a všechno je O.K.akorát svítí kontrolka diagnostiky motoru.tak ještě napichnout a odstranit načtenou závadu,a už zase bude běžet jako švícary.:P

Odesláno

Mě to občas chcípne,při prošlapnuti plynu a nasledném snižovaní otáček ale jen než se motor ohřeje,pak už ne. 307/2.0hdi.

Mám tři dotazy:1. postup při demontáži regulatoru?(abych neco nepodelal)

2. Jak dlouho ma svítit kontrolka žhavení např. při -6?

3. Jak ověřit funknost relé žhavení?

Díky za vaše rady a postřehy:papa:papa:papa

Odesláno

Demontáž regulátoru paliva je jednoduchá.Máš tam dva šroubky na hvězdičky.Vyšrubuješ je ven,a vyndáš regulátor.Nemusíš mít strach nic ti nevyskočí žádná pružinka ani količka jde to docela snadno.

Odesláno
Původně zaslal: ladosak

Demontáž regulátoru paliva je jednoduchá.Máš tam dva šroubky na hvězdičky.Vyšrubuješ je ven,a vyndáš regulátor.Nemusíš mít strach nic ti nevyskočí žádná pružinka ani količka jde to docela snadno.

Čoveče já tam mám tohle čerpadlo - Siemens,tak jak na to?:myslim

[upravil dne 29.12.2008 jjjirkaaa]

post-0-14109603864782_thumb.jpg

Odesláno
Původně zaslal: jjjirkaaa

Původně zaslal: ladosak