puzzle Odesláno 26. listopad 2008 Odesláno 26. listopad 2008 Mám 307, 2,0 Turbo HDI, r.v. 2001, parking venku. Poslední dny co jsou mrazy v pohodě nastartuje, ale zhasne mi při jízdě během prvních zhruba deseti minut, kdykoli přibrzdím, než stačím podřadit. Chytne znovu hned po otočení klíčem a občas zůstane svítit chvíli čerpadlo. Po zahřátí motoru už všechno běží normálně. Co s tím??? Citovat
kaper Odesláno 26. listopad 2008 Odesláno 26. listopad 2008 skus precistit regulator tlaku paliva ja som mal podobne problemi jak som trosku pridal tak to zhaslo a zostalo svietit motor som len laik tak este pockaj ci sa ti niekto ozve Citovat
bombarderik Odesláno 18. prosinec 2008 Odesláno 18. prosinec 2008 Ja mam podobny problem a neviem si s tym radi ties. Zhasne mi ked vymacknem spojiku. Citovat
bombarderik Odesláno 18. prosinec 2008 Odesláno 18. prosinec 2008 Kde asi tak najdem ten regulator tlaku paliva. Este som nemal tu cest. Citovat
Xantik Odesláno 18. prosinec 2008 Odesláno 18. prosinec 2008 Najdeš ho na boku comonrail čerpadla viz moje fotky. http://www.sweb.cz/mdy/DSCF5677.JPG http://www.sweb.cz/mdy/DSCF5676.JPG Citovat
bombarderik Odesláno 18. prosinec 2008 Odesláno 18. prosinec 2008 Diki moc pozriem si to a dam vediet. Citovat
ladosak Odesláno 27. prosinec 2008 Odesláno 27. prosinec 2008 Já mám taky ten samý problém.Vykon motoru spadl na 30%, za jízdy sem tam chcípne,a když vypnu klíček tak asi 3vteřiny motor ještě běží.Regulátor tlaku paliva jsem dnes vyčistil,a vypadá to dobře.šel jsem to projet a všechno je O.K.akorát svítí kontrolka diagnostiky motoru.tak ještě napichnout a odstranit načtenou závadu,a už zase bude běžet jako švícary. Citovat