Viados Posted September 17, 2002 Share Posted September 17, 2002 Chci koupit nejaky druhy auto do rodiny a uvazuju o 205 nebo 306. Jasna volba by byla s motorem 1,9D, jenze tim autem se najede nejspis jen par tisic km za rok, a to se diesel moc nevyplati. V nejakym inzeratu jsem videl nabidku s motorem 1,1 nebo 1,2 - to fakt existovalo nebo je to nejakej domaci bastl??? Jaky pazouti motory drzi a jakych se vyvarovat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted September 18, 2002 Share Posted September 18, 2002 Zdar Viadosi, ty jsi taky koukám všude. 205 se dělala s motorem 1,1, dokonce i s 1,0 - ten bych ale nebral. 306 nevím, ale tam bych stejně vzal min. 1,4, spíš 1,6. 1,9D je příjemný motor, nesouhlasil bych, že se nevyplatí, když málo jezdíš. Záleží na tom, za kolik to auto seženeš, když jej koupíš za stejnou cenu jako benzíňák, vyplatí se. Je to také o náhodě, co se sežene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR Posted September 18, 2002 Share Posted September 18, 2002 Ja mam 306 s 1,4 benzinem a musim rict, ze me to docela mile prekvapilo a jsem s tim spokojenej. Jezdim hodne po Praze a je to pomerne svizny auticko a spotreba taky ujde. Meril jsem ji sice akorat jednou, kdyz jsem jel na prvni sraz p-c.com a to jsem mu daval pekne pokourit po okreskach, ale byl jsem na 8/100 l/km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P205XR Posted September 18, 2002 Share Posted September 18, 2002 Ja mam 205 s 1,4 karburator a jezdi v pohode a taky nezere cca 6-7 litru. Taky uvazuju a 306 ale to az na jare a myslim ze pujdu do 1,4 nebo 1,6 benzin. Musim se s tim povozit a pak se rozhodnu kterej je lepsi. Jaky mate zkusenosi?? Nebo nakej turbo dizl. Obyc dizl bych nebral. Tak cau P205XR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stembi Posted September 18, 2002 Share Posted September 18, 2002 Mám 306 Breaka 1.4 r.v. 2000. Naprostá spokojenost, se spotřebou jsem se nedostal přes 7.5 litru a to to zrovna nešetřím, běžně řadím na 4 - 4.5 tisících. V průměru mám spotřebu tak 6.9 l/100km. Tuhle mě vyděsilo na plzeňský dálnici, že jsem tam měl asi 195 km/h ( bylo to z kopce), takže cestovní rychlost je taky dobrá. Pohodová cesta do Chorvatska byla za 5.8 l/100km ve třech lidech. Ten motor je super, na rovince to v pohodě udělá 180 km/h (v papírech je 168) a když to z kopce rozjedeš přes 5000 otáček, tak drčí i po rovince i do mírnýho kopce. (viz. můj příspěvek http://www.peugeot-club.com/topic/226-spotreba-pri-160-km-h-7-litru/). teď bych ale určitě šel do HDI, ročně najezdím přes 30000 km a to už je benzín drahej. Jinak servisní intervaly to má 30 000 km, v servisu (Autospol v Praze) chtěli po 30 tis. km asi 3500kč, po 60 tis km(velká kontrola) jsem za to dal 9000kč. Jak říkám, naprostá spokojenost. Už mám najeto 79000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted September 18, 2002 Share Posted September 18, 2002 Mám zkušenost s 1.4 ve 106, tak i s 1.6 ve 206, vše osmiventil. Skoro mám pocit, že se 1.4 povedl PSA lépe, snáze se dal vytáčet, spotřeba se pohybovala i pod pět litrů ( možná to bylo sladěné s váhou 106 a i sestavením převodovky, ve 206 jsem trochu zklamán. Řešil jsem to KN filtrem, což pomohlo živosti, spotřebě a hlavně auto lépe táhne už od nízkých otáček. Další zkušenost mám ve 306 s dvoulitry, ale to je na delší debatu, tam se nesmí koukat na spotřebu, jinak na ně nedám dopustit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahon Posted September 20, 2002 Share Posted September 20, 2002 Ja mam 205 1.1 rv.90 a taky maximalni spokojenost (mel jsem sice jeden problem, ale to bylo spi zanedbani na strane servisu) motor je v cukuletu zahraty prumerna spotreba je kolem 6l a vykon 44 kw na toto auto dostacuje. Letos jsem prekonal hranici 180 000 km cestou do jih Italie a do Chorvatska, auto jelo bez problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK7R Posted September 22, 2002 Share Posted September 22, 2002 Osobne mam 1.4 206 po namontovani KN vlozky vzduchoveho filteru se spotreba celkem podstatne zvysila. Uz sem pomalu uvazoval o vraceni puvodni, ale najednou se asi presteloval pocitac ci co a zacalo to zrat podstatne min nez to zralo s original filterem. Ten proces trval cca 2000km nez se to prenastavilo. Jak jezdim myslim nemusim komentovat ... wr00000ooommmmMmmmmmmzZzzzzzzz ... tzn 1cka - 4500 - 2ka 5000 - 3ka 5200 -4ka 5000 ... atd.. proste co to da... (zatim maximalka 192). Zere to kolem 6.1-7 litru/100 mesto/dalnice kalup. Zatim nejlepsi spotreba 6.2litru mesto/dalnice. Motor je zivej (s KN) tahne pekne (ale musi se tocit .. tak kolem 3500 zacina poradne jet)... maximalne pro dva lidi (3-5 uz to neni poradny svzeni) je to prijemny polosportovni svezeni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.