Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím.Jsem nováček a děkuji za možnou účast v klubu.

Koupil jsem 306 1,6 a při normálním ježdění mám teploto nad 90 a pokaždé mi jedou sahary.Mám to od známého a ten měnil termostat,alen nic.Nakonec zjistil,že to dělá napůl ucpaný chladič.Je možné,že výměna hladiče to vyřeší?Díky za radu než se do toho pustím.:myslim

Odesláno

no popravde to ze mas teplotu nad 90 mi neprijde divny,to je mozna normalni,ale to ze ti porad jedou sahary! nevim jestli vyresi,ale pokud je ucpanej a das novej tak urcite pomuze!

Odesláno

Jj,možný to je,ten chladič má jemný vedení a je náchylnej,takže když se zanase,něčim,tak se nestačí tolik chladit a víc se zahřívá,vyměň,určitě pomůže,jinak vítej mezi LVÍČKY

Odesláno

jj díky.Vyměním to a snad to pomůže.Dočetl jsem se tady,že sahary zapínaj při devadesáti,takže teplota by měla být pod touto hranicí a při správné finkci chladiče by to mělo být:cool:

Odesláno
Původně zaslal: Hanzz

jj díky.Vyměním to a snad to pomůže.Dočetl jsem se tady,že sahary zapínaj při devadesáti,takže teplota by měla být pod touto hranicí a při správné finkci chladiče by to mělo být:cool:

A kde ses dočetl že ventilátory spouštěj při 90°C to je trochu blbost ne když termostat otvírá při 90°C ventilátory by mělí spínat při 105°C to sem se zase dočetl já a říkali to i vservisu.někdo má termostat kterej otvírá při 83°C a ventilátory spínaj taky při 100-105°C
Odesláno

Máš klimu?Pokud ne tak je čidlo na chladiči a muže být v háji a spíná moc brzo.Zkoušel známej termostat vytahnout uplně ven a jet bez něj?Když by byl chladič zanešenej tak by byla teplota znova 90 C.pokud je ok tak musí být v tomto počasí teplota motoru uplně na minimu.A co omak hadice do chladiče a ven z něj?Byl tam znatelný rozdíl?
Odesláno

To spouštění při 89 jsem se dočetl někde tady na foru.Mám klimu a on to nechal vyměnit v servisu a jet bez něj nezkoušel.Včera jsem zahřál motor na 70 a po vypnutí motoru se rozjely sahary.