Guest JR Odesláno 28. srpen 2002 Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 Jo jo pro KONI taky hlasuju .... jenze KONI nedela tlumic dozadu na torzky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 28. srpen 2002 Sdílet Odesláno 28. srpen 2002 už mám Koni doma pod postelí na 206 a samozřejmě i dozadu, to že je vzadu torzní tyč a né pružiny neznamená, že tam nejsou tlumiče. Při tuningu podvozku mi bylo doporučeno ladit vždy současně předek i zadek, jinak si to nemusí rozumět a je to spíš nebezpečné. Jinak si myslím, že poměrně bezproblémovým řešením vyladění je použít originální podvozek, ale ze sportovních modelů, jako je GTI, S16, XS apod. Hlavní předností tohoto řešení je výdrž originálních dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 29. srpen 2002 Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 KONI samozrejme dela i zadni tlumice. Hodne slusny podvozky dela taky SPAX. Michal206: zajimalo by me, co myslis tim podvozkem za vic nez 70 tisic. Ja myslel ze se tady bavime o tuningu v rozumne (ceske) mire. Jestli chces vrazit do tuningu par milionu korun, pak se ti zavodni podvozek za 70.000 urcite vyplati. Ale jestli si z auta nedelas zavodak, tak na bezny jezdeni, pripadne na obcasny sprinty a okruh ti bohate staci podvozek za tu dvacitku. Za 20 muzu mit Koni Adjustable (stavitelny) nebo Bilstein Sprintline, coz jsou vyborny podvozky a zadny sh*ty co malo vydrzi, jak pises. Ale treba od podvozku typu InterAlloy bych se drzel dal.. PS: Docela by me zajimalo, kdes videl ten podvozek za 70 tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 29. srpen 2002 Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 H&R byl za 45 a 70 tisic. podle rozsahu nastavitelnosti a pochopitelne podle kvality. sada byla 4x tlumic (nastavitelnej, uz si to nepamatuju, ale tusim ze od -20 do -70), pruziny a stabilizator predni osy (pod auto) + vymena orig. stabilizatoru. tech svislych. u proflexu se taky dostanes napodobne ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 29. srpen 2002 Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 Jak rikam, da se do toho vrazit hodne, ale chce si to rozmyslet, jestli se to vyplati. H&R je kvalita, ale platis hodne $$$ za znacku. Ja bych si radeji poridil ty Bilsteiny nebo Koni, ktery jsou podle me stejne kvalitni a za zbytek penez koupil treba tuzsi torzni tyce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 29. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2002 Jelikož máme vzadu torzky, tak je celkem jedno co tam dáš, kluci na závodech jezdí vzadu klidně i sériové tlumiče, pokud jsou v pořádku. Zadek jen šoupněte dolu na tisícihranu podle předku maximálně dejte tužší stabilisátor od Peugeot sportu, pak to líp zatáčí. Zadek za jízdy moc nepracuje. Já dozadu ale přesto dám Koni (2900,- za kus, no nekup to), protože seriovky co tam mám jsou na sr..ky. Důležitý je předek, tam dám Spax, protože na rozdíl od Koni se dá jednoduše nastavovat tuhost přes horní uložení. Koni se dá taky nastavit, ale musíš je vyndat, což vzadu nevadí, tam je to otázka 20 minut, ale vpředu je to tak na 3 hoďky. Jezdim s tim po Praze a tady je víc kanalů než asfaltu, tak je dám naměko a pak na závodech jednoduše dotáhnu na krev. Tyhle Spaxy jsou ještě navíc o 40 mm kratší, což se taky určitě projeví v menšim náklonu v zatáčkách. Je to celkem pálka, 5600,- za jeden bez pružin, ale myslim že se to vyplatí. Kdyby někdo chtěl tak na objednávku je prodává auto-moto Riegger. p.Voráč 0602109030. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 30. srpen 2002 Sdílet Odesláno 30. srpen 2002 jo, spax je v pohode v tom, ze se da stelovat jednoduse a "zezhora". jen tim, ze je z anglie, vychazi draz. dalsi alternativa je APEX, Knebo nemecti KW nebo FK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 3. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2002 Včera jsem dal dozadu Koni, nastavil jsem je uplně natvrdo a vyrazil to zkusit, skoro vůbec to neni znát. Cestou domů jsem na jižní spojce potkal civic type R. Celkem slušně jsme se řezali tak 10 km. Co si on ale dovolil za kličkování když jsme jeli tak 200 to jsem nepochopil. Jdu do Bilsteinu na předek, s?ru na nějaký nastavovací sra?ky, dám to pěkně natvrdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 3. září 2002 Sdílet Odesláno 3. září 2002 Hahahaha presne takhle to zacina ... nejakej ****** me predjel na jizni spojce a evidentne musel bejt pomalejsi nez ja ... a uz to jede novy tlumice kompresor turbo brzdy ... haha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honan Odesláno 3. září 2002 Sdílet Odesláno 3. září 2002 Martine 2 veci: Ty to jeste nemas snizeny, pokud se nepletu. Kdybys mel, rozdil by byl mnohem znatelnejsi. A za druhe, jsou to jenom zadni tlumice, takze nemuzes cekat takovej rozdil, jako kdyz vymenis vsechny 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Kašný Odesláno 4. září 2002 Sdílet Odesláno 4. září 2002 Včera mi přišli péra OMP a dneska je tam budu dávat. Zítra podám reference jak to sedí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 4. září 2002 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2002 2 Honan: Jasan, teď jsem se přesvědčil, že to vzádu fakt vůbec nepracuje. V pátek si jedu pro ty věci na předek. Příští týden to dám mechanikovy a hurá jde se drandit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Kašný Odesláno 5. září 2002 Sdílet Odesláno 5. září 2002 Tak jsem tam hodil včera ty pružiny a je to super. Auto drží jako přilepené ařekl bych že i co se týče zrychlení a konečné rychlosti je to taky lepší. mám to teď cca o 4cm nižší a vzhled je rozhodně lepší poněvadž mezera mezi kolem a blatníkem je teď vepředu i vzadu lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 5. září 2002 Sdílet Odesláno 5. září 2002 Me uz pomalu ale jiste odchazej seriovy tlumice, takze musim vymenit i ty, tak to vydim na komplet podvozek a vzhledem k podminkam, kde jezdim, tak vejskove stavitelnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 5. září 2002 Sdílet Odesláno 5. září 2002 2ales: a co jsi delal se zadkem a o kolik zoubku? jezdis v tom sam, nebo nekoho vzadu vozis? jaka zancka vyhrala v pruzinach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 5. září 2002 Sdílet Odesláno 5. září 2002 mas tam omp. chce to jen si cist mas to od mk racingu, gx tuningu, nebo...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Kašný Odesláno 6. září 2002 Sdílet Odesláno 6. září 2002 TO: michal:Zadek jsem nedával dolů ani o zoubek a mezera mezi kolem a blatníkem je stejná jak vepředu tak vzadu. jízda je super a nevím jestli se zadkem něco budu dělat. Mám to z MK racingu a cena 3190,- i spoštovným je myslím dost dobrá. Pokud budeš na srazu tak uvidíš. Možná budu mít fotky ještě dřív , ale to nevím kdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 19. září 2002 Sdílet Odesláno 19. září 2002 Takze se potvrdilo co uz je davno zname, dat kratsi pruziny na seriove tlumice je nesmysl. Taky jsem tomu neveril a koupil jsem na svoje stare auto (Felda) jenom kratsi pruziny,auto lepe sedelo po dalnici parada ale na okrsce nebo v Praze jsem myslel ze tlumice proskoci kapotou, po pul roce sli ven a na auto komplet stavitelnej podvozek HP. Je to neco uplne jineho o 200 % lepsi. Ted mam mesic 307 a az budu kupovat podvozek tak jedine komplet. Dobre znacky jsou Bilstein nebo K&W nebo H&R, to serazeni je podle abecedy ne kvality. Skoda ze HP dela jeno Skodu a nejake zahranicni, ceny maji vyborne. viz. www.hpsporting.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 19. září 2002 Sdílet Odesláno 19. září 2002 mám pocit, že se tady ještě nikdo nezmiňoval o samonatáčecí zadní nápravě. Ta má celkem vliv na chování auta v zatáčkách, mám dojem, že u 306 to bylo perfektní řešení, u 307 to opustili a mám dojem, že je to škoda, protože jsem mohl srovnávat 306 XSI a 307XSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 9. říjen 2002 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2002 Čau kluci, tak jsem konečně dostal auto zpět s namontovanym podvozkem od koni a nižšíma, tvrdšíma pružinama a můžu vám říct že je to fakt nářez. Mám z toho motokáru. V zatáčkách kde jsem to předtim řezal 80 a už mi šel zadek stranou tak teď tam jedu 100 a je to furt jak přišpendlený. Na nerovnostech teda musim jezdit pomalu, ale stojí to zato. Chci se zeptat jestli tady někdo bude 26. v Brně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.