pavel626 Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 pánové jsem v naftě nováček a chci se optat jak funguje vstřikování do čerpadla jde nafta a ta je dodávána motoru trubičkami které z čerpadla jdou a ted to co chci vědět mezi tou trubičkou a motorem je asi vstřik. Zajímalo by mě zda se vstřik nějak čistí či se mu dává nějaká ůdržba, zda čištění zvládnu sám za pomocí nějaké chemie či to musím svěřit odborné dílně. V jakém případě se kupují nové vstřiky a kolik asi stojí --Peugeot 205 1.8D či jestli se nechají nahradit vstřikami z jiného vozu myslím tím jiné značky-levněji?? děkuji a prosím o trpělivost (nekamenovat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Vstřík se nečistí /aspoň o tom nevím/- jedná se pouze o nastavení vstřikovacího tlaku - při kterém je nafta "vstříknuta" do válce - u mě 306 jsou to podložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Na 1,8 pasujou v poho český trysky, tuším tak 250 za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 4. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2008 hafity napsal-Na 1,8 pasujou v poho český trysky, tuším tak 250 za kus. můžeš napsat výrobce těch českých vstřiků a kde v jakém obchodě se nechají koupit??dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Tak nevim jak u D ale u HDi se trysky cistej ale ted nevim jak se to zareni nazyva. Taky to stoji okolo 250,- kus a kdyz budes hledat tak urcite najdes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Trysky se snad čistí ultrazvukem, ale pokud bych si měl vybrat mezi vyčištěnýma a novýma za stejnou cenu, tak bych šel asi do nových. Vyrábí to, tuším, Motorpal ČB. Možná už se to jmenuje jinak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Hafity Trysky se snad čistí ultrazvukem, ale pokud bych si měl vybrat mezi vyčištěnýma a novýma za stejnou cenu, tak bych šel asi do nových. Vyrábí to, tuším, Motorpal ČB. Možná už se to jmenuje jinak.... Tak to je kazdopadne pravda, me uz ty trysky vychazeji jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Kdyby stály trysky na HDI 250 Kč/ks, to bychom se měli jako v pohádce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Medvěd Kdyby stály trysky na HDI 250 Kč/ks, to bychom se měli jako v pohádce Presne tak, uz by tam pred 3/4 rokem davno byly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Medvěd Kdyby stály trysky na HDI 250 Kč/ks, to bychom se měli jako v pohádce Kdyby byly v pr*eli ryby, nemusely by bejt rybníky.... a co stojej jednotlivý věci na HDi jsi dobře věděl předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: pavel626 pánové jsem v naftě nováček a chci se optat jak funguje vstřikování do čerpadla jde nafta a ta je dodávána motoru trubičkami které z čerpadla jdou a ted to co chci vědět mezi tou trubičkou a motorem je asi vstřik. Zajímalo by mě zda se vstřik nějak čistí či se mu dává nějaká ůdržba, zda čištění zvládnu sám za pomocí nějaké chemie či to musím svěřit odborné dílně. V jakém případě se kupují nové vstřiky a kolik asi stojí --Peugeot 205 1.8D či jestli se nechají nahradit vstřikami z jiného vozu myslím tím jiné značky-levněji?? děkuji a prosím o trpělivost (nekamenovat) Na konci té trubičky vedoucí z vysokotlaké části vstřikovacího čerpadla je vstřikovač. Ten v téhle jednoduché verzi je plně mechanický, jednopružinový. Obsahuje tedy vstřikovací trysku, sestávající z tělesa a jehly (taky se tomu říká "špička" ), a dále pružinu a seřizovací podložky, pomocí kterých se seřizuje otevírací tlak dle předpisu. Celému tomu bagu (tělesu vstřikovače), který to všechno obsahuje, se říká držák. Není na tom nic, co by šlo měnit doma. Jediné, co na tom jde, je vymontování celého vstřikovače - dlouhým ořechem 27. Pod vstřikovač patří měděná podložka a tepelný štít - mění se VŽDY za nové!!! Vstřikovač se kontroluje a seřizuje na stolici, kontroluje se tvar paprsku a otevírací tlak. Pokud "uchcává", je nutné vyměnit "špičku" - ta pro tyhle motory, jak již bylo řečeno, stojí okolo 300,-Kč z MotorPalu (nevím ale, jestli se ještě dělají), a nebo okolo 1.000,-Kč od Bosche (jsou ale i další výrobci, např. Delphi). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: MatrixChose Tak nevim jak u D ale u HDi se trysky cistej ale ted nevim jak se to zareni nazyva. Taky to stoji okolo 250,- kus a kdyz budes hledat tak urcite najdes. JJ čisstí se to v ultrazvukových pračkách,celkem slušná věcička... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.