Jump to content
MichalKozel

Bubny a obložení

Recommended Posts

To je různé. Záleží, jak jezdíš, kvalita obložení apod. Preventivně by se to mělo kontrolovat před každou delší jízdou a i po jízdě. Ale stačí občas namátkově se podívat na stav obložení. Jinak asi okolo 60000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

To je různé. Záleží, jak jezdíš, kvalita obložení apod. Preventivně by se to mělo kontrolovat před každou delší jízdou a i po jízdě. Ale stačí občas namátkově se podívat na stav obložení. Jinak asi okolo 60000km.

Nevím, ale u obložení není tak snadné to zkontrolovat a tak si neumím představit, že by se to mělo před "delší" jízdou dělat. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic na tom není to sundat a podívat se, je to práce na pár minut, pokud to nemáš už zarostlý ;)

já jsem měnil nedávno, při brždění se auto celý roztřáslo, tak jsem vyměnil přední kotouče + obložení, tak jsem to jel projet a když sem začal brzdit, tak to dělalo pořád, pak se zjistilo, že to dělaj bubny :grr zbytečný prachy za předek ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...