Jump to content
Sign in to follow this  
Martin Bučko

206 S 16

Recommended Posts

Ok máte pravdu dik moc. Ide mi vlastne o to, že neviem či mám kúpi? 1,6 16V alebo radšej S 16. Lebo keby tá 1,6 mala to lepšie zrýchlenie, tak by to stačilo lebo to má menšiu spotrebu a lepšiu poistku. Máte niekto S 16? Aké máte skúsenosti? Stačí na zrýchlenie? A akú má približne spotrebu? Ozaj a ešte čo si myslíte o chiptuningu do benzínového motora bez turba? Je to zbytočnos? alebo pomôže?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiptuning do PEU???!!!! to si delas srandu neeeeee. Tyhle auta jezdi šponu i bez toho.. To jenom VW musi cipovat aby jim to jelo :)

Ne vazne: bez turba ti to pomuze jen minimalne pokud vubec a kdyz tam neneudelas svody, sani, vyfuk, tak to bude uplpne k nicemu a bude ti to jenom zrat i travu kolem cesty...... nehlede na zivotnost motoru - abys nedopadl jako ten pist z toho TDi, jak psal oddie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne za vyfuk a sanie by som vymenil. Len nemam osobne skusenosti s tym chipom, tak ma zaujimalo, kde je vlastne pravda? Ci to ma vplyv na zivotnost motora a ako je to s tou spotrebou lebo niekto tvrdi, ze ide hore a niekto, ze dole. A vyfuk s otvorenym kitom sania by nemal mat ziadny vplyv na zivotnost motora nie? Alebo sa mylim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 1,6 16v jsem taky mel a oproti 106 zklamani. Toci jenom do 6200 ot/min , 106 mi s chipem a dalem toci 7800 ot/min, katalyzator je u te 206 pridelany primo na svodech, takze kdyz vyfuk tak i se svodama (a to bude ranec). Neni to proste klasicky hot hatch, spis o neco rychlejsi 206ka. S 16 by to mohlo byt lepsi kafe, ale s tim jsem nikdy nejel, tak nemuzu posoudit.

[Editován dne 17/10/03 David 106s16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vtip je v tom, že 1,6 16V ve 106 je trochu jiné kafe než ve 206, je to vidět i v názvu modelu. 106 má myslím okolo 120 koní (vstřikování Magne....). 206 není s tímto motorem myšlena jako spor?ák, ale jen jako sportovnější model. Když už rychlou 206, tak RC, jinak bych volil 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenze RC je zatim, alespon pro me, cenou nekde jinde, nez bych chtel. A bouracku jsem venku jeste nezahlid. 206 1,6 16v bohuzel plni normu Euro 4 a to na ukor vykonu. Ten vykon z toho taky pude dostat, ale bude to stat hodne penez. S16 206 taky nema na dvoulitra buhvi jaky vykon, ale ma slusny kroutak a pojede odspodu. A cenovy rozdil stejne vybavene 1,6 16v nebo 2,0 S16 neni temer zadny. Ja bych volil S16. Ale zalezi co od toho auta cekas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 206 s16 , a radsej vol asi tuto variantu, neni tam velky rozdiel v spotrebe oproti slabsej 1,6 16v, podarilo sa mi chipovat dvojliter s kombinaciou komplet vyfuk (antikor), sanie spravene, vysplhat z 140 koni seriovka na 180 , poviem ti ze mam pocit ze je len velmi malo aut co ma spravi, ako na tachaci je iba do 220 km/h co ma stve, nechapem preco davaju tak malo, to moje ide este skoro 2 cm pod tachac, pocitam do tych 240 , fakkt skvely vykon, doporucujem s16 , 1,6 je predsa len slabe pokial chces vykon a este ktomu to aj prerabat ,,, ps a to mam gumy 16´ x 40 x 215

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...