Přejít na obsah
Petr605

Servo v desti

Recommended Posts

Co se mohlo stat, kdyz prestal fungovat posilovac rizeni po projeti nekolika vetsimi kaluzemi? Tipuju to na nejaky mokry senzor. Ze by rychlost? Mam posilovac s promenlivym ucinkem v zavislosti na rychlosti. Nevite, kde ten snimac je? Predpokladam, ze nekde na prevodovce.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Skor by som povedal ze su to mokre , alebo zaoxidovane kontakty na cerpadle serva. Mozno aj blba poistka. Skus prejst vsetky kontakty a konektory.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jofo: Mam mechanickou servopumpu. A remen je v pohode, to kontroluju. Oleje taky dost, tak nevim. Nejak to souvisi s tou vodou. Zkusim projit a prostrikat kontaktolem, co se da. Musim najit ten regulator, tam by mohl byt zakopany pes. Nema nekdo predstavu, kde je? Treba Dydzej :D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz potom jedine na tlakovych hadiciac, alebo dele na riadeni. Skusim vecer pozriet do mojho PC na jeden program tam je toho na mraky o vsetkych autach , dokonca aj umiestnenie cidiel a inych vtakovin. Mozno nieco najdem

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to nynanek:Rad by som ani neviete ako.Nemam od toho instalacky.nahodou som to nainstaloval ked som to napaloval jednemu manikovy. Do teraz si trieskam hlavu o stenu ye som si nespravil kopiu aj ja. Vtedy som nemal auto a o uatach som vedel len to ze treba do nich tankova?. teraz toho kolika co to ma nemozem zohna?. Ale dufam ze to zoženiem. Ten program sa vola WORKSHOP. Maju ho len servisy a ty si ho strazia ako oko v hlave, hadi jedny.Udajne to stoji nemale peniazky tak som zvedavy za co to vykseftim.

Ta moja 605 ma tak na zaciatku vycvicila že teraz ju poskladam aj po slepiacky. tak zatial cau.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Petr605: neni to jen spatny kontakt v konektoru snimace rychlosti, jenz jest na krabicce nahonu, ktera je zastrcena vzadu seshora do prevodovky? Ja k tomu lezl zespoda...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vsechno zkontroloval. Konektor na regulatoru jsem prostrikl kontaktolem a draty tak nejak zabalil do igelitu, aby tam primo nesplychala voda. Je to opravdu na debilnim miste. Nevi nekdo pro zajimavost, kde ten regulator je u novejsich modelu? Nekde jsem cetl, ze u tech to uz je jinde a nejsou s tim problemy. Taky jsem koukal na ten smimac otacek kol, jak psal Dydzej. Je to tam pekne za*rany od oleje a ten konektor se rozpada. Taky draty od neho jsou dost napnuty, a tak myslim, ze mam o zabavu postarano. Jestli to bylo timhle cidlem, tak to nebude pekna prace, to nejak vymenit. Ale hlavne budu muset nekam na rampu. :(:(

Pristi vetsi dest ukaze...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×