Přejít na obsah
StreetPro

Uni sport filtry za 790 a 990,-

Recommended Posts

vetsi za 990,- ma rozmery: delka 170mm, prumery 150 a 130mm, nejvetsi vstupni prumer trubky 90mm, nejmensi redukce na 60mm trubku.

Prodej bud dobirkou za 70kc nebo pres tyden v Brne, vikend Praha ci nekde po ceste na D1 /patek a nedele/.

2003-09-10-09-58-30_935.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

vsechny jsou bavlnene, naolejovane a pripravene k pouziti. Vyrabi je firma, ktera je diky cene homologace prodava jako noname /homologace v CR na 1 rok stoji cca 45000,-/, coz je hlavni a asi jedinej rozdil oproti KN. Prodal jsem jich opravdu dost a nemel zadnou reklamaci. Ten vetsi je namontovan na Chrysleru Voyageru 2,5CRD /TD motor/ r.v.02 a je na nem najeto pres 50.000 km bez jakehokoliv problemu. Prani se provadi stejne jako u ostatnich, pouzivam KingDragon cistici a olejovaci sadu, ale je to veskrze jedno.

2003-09-10-10-08-55_935.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Že bys, človeče, taky na sebe uvedl nějakej tlemefón, nebo tak něco. Kdyby se na to třeba chtěl někdo podívat...

Možná bych nějaký takovýhle filtr časem vyzkoušel na 405 TD, ta má to orig sání navržené dost neš?astně.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ten vetsi mam, zatim ho jeste nemam v aute, je to kuzel. O kvalite techto filtru mam urcite pochybnosti - nemel jsem v ruce ale znackove filtry, takze nevim jestli jsou opravnene.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pochybnosti klidne mej, kemo, az budes mit nekdy v ruce Green nebo JR filtr, pochopis... tel na me je 604 200 794

jinak prodal jsem jich kolem 60ti a bez problemu, ani jedna reklamace. Jsem pres tyden v Brne, vikendy Praha, ale neni problem se domluvit na nekde na D1. Mam tech veci vic na prodej, nebavi me to sem psat, protoze odepisujou lidi, co si nic koupit nechtej, jen jsou chytry po precteni brozurky u pumpy...

VRSTEV maji ty filtry 3 /sitka, bavlna, sitka... nechapu na co se dotycny ptal, doporucuju si nejdriv opatrit informace, nez vznaset zmatene dotazy/...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

streetpro - ja som pytal na pocet vrstiev , moj dotaz vobec nie je zmateny .Pokial sa aspon trochu vyznas v problematike filtrov tak musis vediet ze je to velmi dolezita otazka .KD, green maju 4 a 5 vrstiev (len tak mimochodom ). a P.S. problematiku filtrov mam prestudovanu dost podrobne .

Uspesny predaj

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

lol... asi bude nej, kdyz si nekdo ten filtr fyzicky prohlidne a pak neco bude tvrdit... kdyz jsem srovnal KN a tenhle uni, troufam si tvrdit, ze je jednak kvalitou zpracovani jinde a jednak ma o dost hutnejsi strukturu te bavlny, nez to KN... a o Greenu a JR mam svuj nazor...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm filtrům: Nevěřim všem teří tvrdí, že to zvedne výkon a tyhle řeči. Je to debilní reklama, ale v motoru to vypadá dobře, proto bych tam klidně koupil filtr za 800,- a ušetřil třeba pěto a efekt bude úplně stejnej. Sám ho tam mam a na jízdě jsem nc nepoznal.

2 Streetpro: Včera jsem slyšel že se dá koupit nějaký elektrický turbo za 6tis. Nevíš o tom něco, montuje se to za vzducháč a prej to zvedá výkon o 10%. Ty máš o tomhle docela přehled, existuje něco takovýho. Jde to dát na všechny typy aut......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to StreetPro - co mas proti JR ??? mam ho dva roky a jsem spokojen (a nejsem sam) stejne je to fsecko na jedno brdo, lisi se to akorat barvou a znackou....

vykonu to asi moc neprida, ale auto jede lip, to je neoddiskutovatelne...a jestli se to nekomu nelibi, at si ho nekupuje ne?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

bude ni teda ne 205-ku 1,8 d stačit ten menší? a jak bych mohl vyřešit, že do vzducháče ústí přepad oleje, můžu tu hadici nechat mimo??? dík za info

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hadici jsem měl vyvedenou do malé nádobky s dírou aby to nedělalo bordel.

K těm filtrům:

Tady a pak dyno results je nezávyslí test 24 Citroenů Saxo od 1.1 po VTS 16v. Ty VTR nejsou směrodatný protože se dělali dvě verze s jinym počtem PS, ale podívejte se na VTS (to má v sérii 118) a 1.4i (75ps v série). U všech je popis co maj za úpravy...tady byli všichni v jeden den na tý samí...test na brzdě nelže...možná se pár z vás bude divit...

[Editován dne 2/10/03 martin106S16]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to je opravdu docela poučné, možná je tam i znát, že každý motor má trochu jiný výkon už z výroby a taky samozřejmě se na něm později podepíší i další faktory. Asi by si to měli hlavně prohlédnout ti, co se vytahují šílenými nárůsty koní, když si doma udělají vejfuck z roury od kamen...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

taky je dost rozdil co brzda a co realnej provoz... jeden znamej mel na opravu z. napravy zavodni auto /Suzuki Swift/ a nebyl schopnej s nim normalnim zpusobem vyjet z garaze pres prah... kdyz nebyla naplno otevrena skrtici klapka, motor nemel abs zadnej vykon ani kroutak... navic rozdil 10PS u 120PS auta je hodne relativni pojem... ale uz vidim, jak nekdo pise, ze dal jinej koncovej tlumic a ted to tlaci do sedadel... wake up! :-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Normálně mi to nebudete věřit, koupil jsem jsem od kámoše zámečníka tůningovej vejfuk a teď mě to ouplně tlačí do sedaček. A gdyž k tomu pustim i modrý diody, trham asfalt.

BTW: K těm filtrům. Jak dlouho tahle nabídka platí? Chtěl bych ho koupit strékovi na Vectru

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×