Petr X Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Hned zezacaku pisu, ze se omlouvam, pokud se to tu resilo nebo dokonce resi, jsem tak trochu linej HLEDAT Hosi mam problem: 1) sednu do auta 2) zapnu klicek do druhe polohy a otevru vlevo kryt s klavesnici, abych zadal kod 3) po zapnuti klicku se ma standardne rozsvitit cervena kontrolka, ktera po zadani kodu zhasne a rozsviti se zelena a muzes startovat Jenomze: 3) zapnu klicek, rozsviti se cervena i zelena kontrolka soucasne, zadam kod a zacne to pipat jako bych ho zadal spatne. NECHAPU. 4) pokud kod nezadam a klicek vypnu a znova zapnu, uz sviti jen za cervena kontrolka a pak to normalne jde, ale taky ne pokazdy. Proste to je nejaky cely zmateny a nevim, co s tim. Zkousel jsem odpojovat baterku a nepomohlo to. Vzdycky po zapnuti klicku sviti obe kontrolky a po zadani kodu to pipa a auto nechytne. Obcas kod zadam, nechytne. Vypnu klicek a zapnu a startuju znova, ale uz to pipa, chce to zase kod, pritom jsem ho zadaval 5s predtim. CO S TIM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 jojo, dik. Volal jsem ted do peugeotu a pry jsou dva typy klavesnic, dal jsem mu VINko, dohodne se s elektrikarem a pry mam jeste v pul 4 zavolat, tak uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil [upravil dne 20.6.07 Petr X] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Podle chytrý knížky, pokud se rozsvítí obě diody najednou, se jedná o závadu a máš vyhledat P- servis Jinak se ti pravděpodobně přerušil jeden nebo více kabílků, co vedou ke klávesnici (viz foto a příspěvek - komisar). Zkus to zezadu rozpojit a uvidíš Jinak je to opravdu častý problém a proto má spousta 406 těhle ročníků ten imobilizer odpojený ... Jsem na tom stejně - prasklý dva kabely:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: Petr X to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil [upravil dne 20.6.07 Petr X] Poradil, neboj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 hm, tak to je hezky. Vim, ze to ma plno lidi odpojeny, na druhou stranu mi vydrzela docela dlouho Me to tak pripada, ze u tehle aut v tomhle stari neodchazi jen klavesnice, ale tak nejak vsechno postupne. Jeden problem clovek vyresi a uz resi zase dalsi Uz jsem si mohl rikat, ze me ceka uz jen to LOZISKO v zadnim kole, ktere jsem jeste do dneska nevymenil, a to uz o tom mluvim nekolik mesicu, ale nakonec to jsou opet dve veci najednou, jak tomu vlastne je uz dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: MJSytic Původně zaslal: Petr X to uz mi je spatne ted z toho - z ty ceny pokud by to zustalo tak, jak to je, tak bych to í prezil, ze bych znovu vypnul a zapnul klicek, ale horsi, kdyby se to nekde pos.alo uplne a uz to ani nechytlo. Navic mam jet letos zase do Chorvatska Taky by bylo reseni,kdyby ta klavesnice sla vyradit uplne, ale na druhou stranu to auto takhle ma alespon nejaky zabezpeceni. S timhle by si treba ani zlodej neporadil [upravil dne 20.6.07 Petr X] Poradil, neboj No jak kdy ... moje auti obcas kamaradi jen se mnou, obcas je problem ho jen nastartovat ... clovek musi vedet, jak na nej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: komisar kolik 406 má odpojenej či nefunkční imo a zvenku to není znýt Ale jednoduse se IMO vyradit z provozu asi neda, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 mal som ten istý problém, elektrikár ho našiel v riadiacej jednotke kde bol odpojený nejaký káblik, imobilizér mi funguje, ale som ho odpojil, ked budem chciet povedal elektrikár tak mi ho zapojí hned, podla man treba sikovného autoelektrikára alebo firmu co robí autoalarmy a tá na chybu príde velmi rýchlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 zeptam se na to, az tam budu v pul 4 volat, treba to budou vedet a treba mi zadarmo poradi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Dá se to odpojit, ale nejdřív to musíš rozchodit ... Postup je takový, že sedneš do auta. Otočíš klíčkem. Zadáš správný kód a nastartuješ. Pak jen odpojíš klávesnici a necháš jí odpojednou. Kód si někam schováš, abys ho v případě potřeby mohl znovu použít (když to znovu zapojíš např. kvůli prodeji auta) Jinak před odpojením bych ten kód změnil třeba na 1111 a budeš si to líp pamatovat Kurňa, dneska jsem nějakej pomalej [upravil dne 20.6.07 MJSytic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 ted mi volali, ze bych s tim musel prijet, aby prisli na zavadu. Jinak klavesnice pry stoji as 3800Kc. Ptal jsem se na to vyrazeni klavesnice, v podstate jsem jim popsal zpusob, ze zadas kod a az se rozsviti zelena kontrolka, tak to muzes odpojit. Rekli mi, at to nedelam, ze to urcite nepomuze a hlavne to nepujde. Ze pry to jde jen u naftovyho auta, ale musi se pry odpojit cerpadlo a pridelat tam nejaky kablik nebo co, tak teda fakt nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 20. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2007 vlastne jsem si nikdy radsi netroufl ten kod menit. Nemohla by tomu treba pomoct ta zmena kodu? Pokud to fakt pomuze, tak jak rikas, ze nastartuju a pak odpojim klavesnici, klidne to moc rad udelam. Kdyby to nepomohlo a neslo to a znovu bych ji zapojil, melo by to zase v pohode jit, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Nojo, P- Servis Momentálně je pro tebe nejdůležitější to rozchodit, aby to fungovalo. Bez toho se dál nehneš. Odpojit, abys mohl jezdit bez IMO, to můžeš jen až to správně odkóduješ! Na ty kabely ses už koukal? Ničeho se neboj. Ta klávesnice je prostě jen ovladač. Kód a paměť je na druhým konci - u motoru... Neboj se tu klávesnici odpojit, aby ses na ty kabely podíval ... Sám ses přesvědčil, že ani ztráta napětí (odpojená baterka) tomu imobilizéru neublíží. Pořád si pamatuje ... Poslední funkčí kód znáš a ten si to bude pamatovat, dokud ho nezměníš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: Petr X vlastne jsem si nikdy radsi netroufl ten kod menit. Nemohla by tomu treba pomoct ta zmena kodu? Pokud to fakt pomuze, tak jak rikas, ze nastartuju a pak odpojim klavesnici, klidne to moc rad udelam. Kdyby to nepomohlo a neslo to a znovu bych ji zapojil, melo by to zase v pohode jit, ne? Máš smůlu. Znova píšu - nejdřív musíš nastartovat - čili rozchodit imo, abys mohl cokoliv vyvádět (měnit kód, popř. to celý odpojit) Do tý řídící jednotky imobilizeru se musí dostat informace, že byl zadán správný kod. Tím že pak odpojíš klávesnici zbůsobíš to, že ŘJImo si bude myslet, že je jakoby furt nastartováno, resp. nedojde k jejímu zablokování. K tomu dochází až když znovu připojíš klávesnici ... Píšu to rychle tak snad tam nejsou chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Mě kvůli LPG montovali v servisu relátko, které odpojuje na chvíli po vypnutí komunikaci mezi ŘJ plynu a benzínu (benzínová mi pořád kecala do plynové a rozštelovávala ji). To by ti asi bylo jedno, ale současně s tím prý na tu chvíli odpojuje jakýsi drát z IMO a vtip je v tom, že v té chvíli se to chová přesně jak popisuješ. Z toho bych usuzovat na přelomený drát v IMO. Zkus to rozdělat a zkontrolovat. Jen rada modeláře - určitě bych to v tom zlomeném nepájel, napájený drát je podstatně křehčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Důležitý je to nějak opravit!!! To znamená klidně i zapájet, a pak zadat kód a nastartovat. Pak odpojit klávesnici a je vyhráno ... Pokud to však nebude v přelomeným kabílku, tak je to více méně v čudu, protože to bude chtít pak nějakýho profíka (nejlépe profesionálního zloděje aut ) který by veděl jak to vyřadit natvrdo ... Ale doufejme, že je to opravdu jen ten kabílek. V tom místě za klávesnicí je to totiž dost namáhaný, jak se to pořád vyklápí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Myšleno to bylo tak, že pokud by chtěl Petr X permanentní opravu a ne jen ho vyřadit, tak bych použil jiný způsob, jinak plný souhlas:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Nastartuj, to říkáš že se napodruhý povede, pak to prostě odpoj, kod si někam napiš a je to. Tak bych to dělal já, protože pokud se pokusíš kód změnit a něco u toho nefunguje jak má tak se to muže posrat uplně a nenatočíš to ani kdyby si se na hlavu stavěl, a pak nechtěj vědět co ti na to řeknou v Peugeotu, už jsem slyšel že je to na vyměnu či upravu ŘJ. Odpojený to má kde kdo a je to bez problemu, než dát v Peugeotu 5000,- za nějakou opravu která dlouho nevydrží to si radši kup nějaký alarm s imobilizerem a přijde to možná na míň [upravil dne 20/6/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. červen 2007 Sdílet Odesláno 20. červen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Nastartuj, to říkáš že se napodruhý povede, pak to prostě odpoj, kod si někam napiš a je to. Tak bych to dělal já, protože pokud se pokusíš kód změnit a něco u toho nefunguje jak má tak se to muže posrat uplně a nenatočíš to ani kdyby si se na hlavu stavěl, a pak nechtěj vědět co ti na to řeknou v Peugeotu, už jsem slyšel že je to na vyměnu či upravu ŘJ. Odpojený to má kde kdo a je to bez problemu, než dát v Peugeotu 5000,- za nějakou opravu která dlouho nevydrží to si radši kup nějaký alarm s imobilizerem a přijde to možná na míň [upravil dne 20/6/07 Radek Hurvajz] Přesně tak. Nastartovat, Odpojit a vy*rat se na to a nechat odpojený! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.