Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

OVZDUŠNĚNÍ MOTORU


LUMP

Recommended Posts

Původně zaslal: LUMP

PROSÍM O RADU NA OVZDUŠNĚNÍ CHLADICÍ KAPALINY V MOTORU??

JAKÝ JE POSTUP...

DĚKUJI VŠEM MATES:potlesk

No tak postup je celkem jednoduchej. Budu teda mluvit o 306 ale je to vsude podobny a je i vic postupu jak to delat...Kazdopadne rika se ze si tyhle motory odvzdusnujou automaticky ale je lepsi tomu trochu pomoct.... Je to tady na webu v servisni knizce moc hezky popsany pokud bys to nenasel pak ti to napisu ale je to takovej dlouhej text.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginek

Původně zaslal: LUMP

PROSÍM O RADU NA OVZDUŠNĚNÍ CHLADICÍ KAPALINY V MOTORU??

JAKÝ JE POSTUP...

DĚKUJI VŠEM MATES:potlesk

No tak postup je celkem jednoduchej. Budu teda mluvit o 306 ale je to vsude podobny a je i vic postupu jak to delat...Kazdopadne rika se ze si tyhle motory odvzdusnujou automaticky ale je lepsi tomu trochu pomoct.... Je to tady na webu v servisni knizce moc hezky popsany pokud bys to nenasel pak ti to napisu ale je to takovej dlouhej text.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minimálně na chladiči vlevo nahoře (vlevo po směru jízdy - tedy na řidičově straně) bude odvzdušňovací špunt. Plus je pak třeba odvzdušnit někde na tělese termostatu - to něvím z hlavy, jak ten benzín má, ale buď je tam nějaký šroubek (většinou imbus 5-6), a nebo se sundavá přepadová hadice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 2.0 je jeden odvzdušňovák na hadici za hlavou co jde do auta a termostatovej je přímo na plastovým domečku termostatu.

Uzavřený je to normálníma čepičkama jako jsou na ventilech pneumatik.

Tyto ventily oba povol nebo úplně oddělej (pak je fofr je dávat zpátky) auto nech zahřát na 90 a čekej až z ventilů počůrá proud, pak je rychle zavři.

Po ujetí nějaký 100km to zkontroluj protože stejnak bude chybět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Na 2.0 je jeden odvzdušňovák na hadici za hlavou co jde do auta a termostatovej je přímo na plastovým domečku termostatu.

Uzavřený je to normálníma čepičkama jako jsou na ventilech pneumatik.

Tyto ventily oba povol nebo úplně oddělej (pak je fofr je dávat zpátky) auto nech zahřát na 90 a čekej až z ventilů počůrá proud, pak je rychle zavři.

Po ujetí nějaký 100km to zkontroluj protože stejnak bude chybět.

prozatím děkuji ozvu se jak to dopadlo mates

[upravil dne 13.3.07 LUMP]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...