Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Problem s 1.8D


brko

Recommended Posts

Zacala mi blbnout 205,jel sel a stratilo auto vykon,zmenili se trochu volnobezne otacky,kdyz tomu pridam leti z vyfuku modry dym a navic pri urcitych otackach motor skube,vymenil sem 3 vstriky jeden sem nemohl povolit ale furt to same,za studena kdyz sem to nastartoval tak to mega dymilo jak trabant,potom nevim jestli je to shodou nahod ale zacalo mi kolem prepadove hadicky chcat nafta,ale nevim jestli se to da s tim spojit,jsou uz starsi,cim to muze byt?Ma to egr ventil?

Link to comment
Share on other sites

prave me to nepripadne az tak vazne,spis neco s cerpadlem nebo tak nejak,protoze v nizkych otackach to jede pekne,pridavam pomaly plyn a pekne jde do tocek ale pri urcitych otackach skube jakoby na 3 valce,a pak to hulí a kdyz pridam vic tak uz je to zase lepsi

Link to comment
Share on other sites

Servus,

no ja by som povedal, že u dízla modrý dym znamená, že čerpadlo dobre nedáva dostatočné tlaky a tým pádom to zle rozstrekuje z trisky. Trisky to teda nebudú.

Uvediem príklad:

máme staršiu Zetor 25ku a zlé čerpadlo, ak máme voľnobežné otáčky tak dáva modrý dym ale ak tomu pridám tak už spaľuje pekne šedý. Mechanik vravel, že je to jasné čerpadlo.Tipujem aj u teba.:papa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...