Sign in to follow this  
Followers 0
Merlin021

Neviem nájsť konektor diagnostiky - vyblikanie

10 posts in this topic

Zdravím Vás... Už kadečo som počul o vyblikaní diagnostiky motora, aj schému mám, aj to mám vyrobené, no neviem nájsť ten 2-pinový konektor čo má byť v motorovom priestore... Jedná sa o Peugeot 406 1.8 16V, r.v. 1996, LFY.. Nevie mi niekto poradiť? Mal som totoiž raz chybu s duením motora, to som spravil ale svieti mi diagnostika motora... Aj to nie vždy, len sem tam svieti pár sekúnd a zhasne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Merlin021

Nič iné nechcem, len zisťiť, kde je ten dvojpinový konektor, na ktorý sa pripája tá vyblikávacia kabeláž...

U 406tky ´96 by měl být diagnostický konektor umístěný pod volantem na levé straně a měl by být 30pinový

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud máš vstřikování Bosch Motronik tak chyby vyblikat jdou z 30 pinový zásuvky pokud máš vstřikování Sagem tak vyčtení jde jen přes diagnostiku např Bosch KTS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: four.stroke

Původně zaslal: Merlin021

Nič iné nechcem, len zisťiť, kde je ten dvojpinový konektor, na ktorý sa pripája tá vyblikávacia kabeláž...

U 406tky ´96 by měl být diagnostický konektor umístěný pod volantem na levé straně a měl by být 30pinový

Ahoj,

a 406 2.0hdi rv 2000 by mohol byt kde ten pin konektor? Diky vopred za odpoved.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 Hdi ma uplne jinou elektroinstalaci nez 406 1.8 16V starej model s ridici jednotkou Bosch MP 5.1.1, ty uz mas v aute tzv. jednotku BSI, ktera komunikuje jen s pocitacem a vyblikani neprichazi v uvahu, konektor najdes vlevo pod volantem, pobliz te jednotky BSI ( tam co jsou pojistky )

[upravil dne 4/12/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dobre.. Je tam ten 30-pinový konektor... Na ktoré piny a ako mám pripojiť vyblikávač... Mám ECU Bosch Motronic 5.1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ve schematu jsou na test konektor vyvedeny z ridici jednotky draty 140 a 141, ale nevim jak se dela to vyblikani u teto ridic jednotky (a jestli to skutecne jde )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ve schematu jsou na test konektor vyvedeny z ridici jednotky draty 140 a 141, ale nevim jak se dela to vyblikani u teto ridic jednotky (a jestli to skutecne jde )

snad to pujde otevrit ta priloha...je tam schema.....:myslim

Diagnostika Peug..doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.